TAMMIVAUVAT 2007

Moikka!

Täälläkin oli tänään neuvolassa 6kk tarkastus. Poika oli 68 cm ja painoi 7440, eli edelleen kasvaa hyvin omaa alakäyrää...

Käytiin molemmat tänään lääkärissa Saku ja minä. Mulla poskiontelon tulehdus ja kurkussa jokin tulehdus ja Sakulla muutenvain flunssaa. :'( Sakulta lekuri imaisi räät nenästä pois ja sitä tulikin noin puoli desiä!!! :eek:

Nyt nukkumaan ja lepäämään!
 
Mitä ihmettä mä tolle pojalle oikein syöttäisin, ku kaikista menee maha kovalle?!? Luumukin vaan pahentaa asiaa... :/ Tänään en antanu mitään soseita niin johan kakkas neljä kertaa ja lopussa oli jo ihan normaalikin kakka. Kurjaa tämmönen, mut jotain pitäis saada meneen, ku yöllä heräillään syömään noin parin tunnin välein ja maitoo menee yöllä yhteensä melkein puoli litraa... :|
 
Ompas inha tilanne Suklis! :/ Ootko sä maistattanut sitä perunaporkkana velliä? Me alotettiin sillä, ennen soseisiin siirtymistä. Pikkuhiljaa lisättiin määrää, ja lopulta pullossa oli 100ml velliä ja 20-40ml maitoa.
Entäs puuro? Meillä Jeren vatsa alko toimimaan kunnolla puuron alottamisen jälkeen. Alkuun meilläkin oli parina-kolmena päivänä vatsa kovalla soseiden alottamisen jälkeen, mutta helpotti sit itsellään.
Tavis kaurapuuro ei oikein maistu, mut tetra vadelma-kaurapuuro menee kiitettävästi. :p Päärynäsosekkin kuulemma pehmittää vatsaa.

VIELÄ KERRAN IIIIISOT KIITOKSET VILIPILLE lämmitys vinkistä! Tänään meni iltapuurokin alas helposti, kun oli lämpimämpää! =)

Unohdin aikasemmin jo kysyä, et olikos se Pulleroballerina joka oli reissuun lähdössä? Minne? Täältä vesisateen alta olis ihana päästä johonkin aurinkoon .. B)

Marihoille:
Hampaita meillä ei vielä ole, ikenet kyllä kutiaa paljon ja kuolaakin tulee ihan kiitettävästi. Paita on edestä ihan märkä väliinsä.. :/
Ostin tänään kaupasta Jerelle pienen vauvoille tarkotetun hammasharjan, sitä maisteltiin tuossa oikein tunteella iltasella. Teki vissiin hyvää ikenissä! ;)

Huomenna testataan jännityksellä kotitekosta perun-porkkana-maissi sosetta. Mielenkiinnolla ootan maistuisko nyt, vai siirrytäänkö takas kaupan soseisiin samantien.. :whistle:
 
Että täällä on sääskiä :kieh: Sillon ku ei vettä sada ja vois olla ulkona niin semmoset itikkaparvet hyökkää kimppuun ettei paljo huvita tuolla pihalla olla. Lapsparat on ihan syötyjä :( Ei tehoa mikään myrkky eikä myrkyttömyys, vaatteiden läpikin tunkeutuvat pirulaiset! Vaunuissa on kaks sääskiverkkoa eessä mut silti vauvakin on saanu osumia. Ei oo kivaa!!! Lenkilläki pitää juosta lujaa ettei ötökät saa kiinni :whistle:
Että tämmystä valivalia tällä kertaa :ashamed: Pitää kirjotella paremmalla aikaa huomenna jos sattuu netti toimimaan...
 
No voi kurjuus, jos siellä on noin paljon öttiäisiä!
Ne on vielä niin jumalattoman kiukkuisia verrattuna näihin hitaisiin hämäläisiin hyttysiin. Eikä täällä edes niitä kunnolla ole.
Paitsi rannalla mun kimppuun iski mahoton parvi ja söivät jalat turvoksiin. Toisessa nilkassa pelkästään oli n.100 pistosta. Oli pakko laskea, kun oli niin muhkeat koivet. :kieh:
Meidän pitäisi kai ensi viikon puolivälissä lähteä sinnepäin. Varmaa päivää ei ole vielä lyöty lukkoon.

Ville on ollut tämän viikon aika kitkuli tapaus. Lähestulkoon jatkuvasti on ollut joku asia huonosti. Hampaat?
Näyttäisi ihan siltä, kuin eka tulisi tuonne alas kulmaan eikä eteen. Tai sitten se kohta vaivaa vaan eniten. On ihan turvoksissa ja joku rakon tapainenkin siinä on. Ja kuolaa tulee vuolaasti valuen.

Kovaan masuun voisi auttaa myös veden juonti. Vai oletteko jo senkin koittanut? Tosi kurja juttu.
Anoppi antoi taannoin vahingossa Tutteli kakkosta ja siitä meni Villen masu ihan ripulille. Jos maidon merkin vaihto auttaisi? Vai imetätkö? Vitsi kun en muista yhtikäs mitään.
 
Hajunpoistovinkkiä siihen haisevaan vaippasankoon: jos juotte kahvia, niin kannattaa heittää se suodatinpussin sisältö sankoon esim. 1 vrk ajaksi, niin sen pitäis aika hyvin poistaa lemua.

Etikkavesi on yks konsti, eli 1/3 suhteessa etikkaa ja vettä ja antaa olla kans yön yli.

Ruokasooda on kolmas tapa. kantsii ostaa sellainen isompi tötterö, se aine kun käy niin moneen. Eli joku desi kuivana sankon pohjalle, niin pitäis ihan mukavasti lähtä päivässä hajut.

Piti vielä kysymäni siitä vaippasankosta, että säilytätkö siinä kertsejä vai kestovaippoja? Jos kestoja, niin kantsis olla joku ilmava säilytysvaihtoehto mieluummin ja säilyttää kuivana. Kertseistä en osaa sanoa mitään, paitti nuo yleiset hajunpoistovinkit (nimim. sata vuotta sitten olin tupperin jälleenmyyjä).

Oltiin Peten kans neuvolassa tänään. Poitsu painoi 8,2 kg ja pituutta oli joku 66,3 cm. Ihan muhevasti on kasvanut. Aivan eri kaliiberia kuin isot veljensä, kun he olivat tuon painoisia 1-vuotiaana. Toki pituutta oli enemmän. Petellä on jopa ranteissa "läskimakkarat". Tosi söpöä. Pete on saanut vielä olla ilman hammasvaivoja. Ihan mukava niin, ittellä on unirytmi niin myöhäinen, että eipä jaksais jos pitäis vielä yöllä kukkumisia kuunnella. Pari syöttöä on kyllä öisin, mutta ne menee ittellä mukavasti horroksessa.

Hyvät viikonloput kaikille!
 
Näköjään olitkin Myyra sanonut, että vaipparoskista. Kantsiskohan munkin tässä vaiheessa jo opetella lukemaan... No mut hajunpoistovinkkejä tuli kumminkin ja toimii siis myös jääkaappiin ja pahanhajuisiin muovikippoihin. Ja ovat takuulla myrkyttömiä! (vrt se domestos-jytyaine)
 
Kiitos TeeTeelle vinkeistä! :flower: =)

Nyt me jo lähestulkoon hukutaan kuolaan. Ihme jos ei kohta jotakin uutta ilmaannu Villen suuhun.
Nuha on muuten ollut "jo" pari päivää poissa kuvioista. Onneksi.

Siirrynkin takavasemmalle mylläämään leivontamaustehyllyä, ruokasoodaa löytyy kyllä. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja -SuklaaSyöppö-:
Mitä ihmettä mä tolle pojalle oikein syöttäisin, ku kaikista menee maha kovalle?!? Luumukin vaan pahentaa asiaa... :/ Tänään en antanu mitään soseita niin johan kakkas neljä kertaa ja lopussa oli jo ihan normaalikin kakka. Kurjaa tämmönen, mut jotain pitäis saada meneen, ku yöllä heräillään syömään noin parin tunnin välein ja maitoo menee yöllä yhteensä melkein puoli litraa... :|
Heippa!

Lueskeltu palstan kaikki tekstit, aika kun vaan ei tunnu riittävän itse kirjoittamiseen mutta nyt vois olla jotakin hyötyäkin Suklaasyöpölle.

Tuo vatsan kovuus kun meilläkin ollut riesana siitä asti kun tyttö ekan kerran sai muuta kuin tisua. Kakka kun oli pahimmillaan jumissa 16vrk josta jatkui tahti 1 kakka/viikko.

Luumusosetta kehotettiin antamaan jota tyttö söikin purkin illassa, eipä auttanut. Vaan ruusunmarjasose tuntuu nyt tepsivän ja samoin velleistä ruusunmarja-riisivelli. Myös tuo kun alettiin puuroa antamaan, kuiduthan auttaa...

Testailehan ihmeessä.

Ensi viikolla tyttö jo ½vuotta
=) :heart:
 
Annoin Jerelle maistiaiset vauva jugurttia tänään! Hitsi, että se oli hyvää! Kamala poru tuli, kun lopetin lusikoimisen enkä antanut enää. Maitopullonsakkin poika potkas lattialle, kun koitin sitä tarjota! :LOL:
Tänään on ollut oikea sosepäivä muutenkin! Herra on syönyt, kun pikku possu. :p Munkin tekemä pepo sose maistu!
(Tuuletus hymiö! :D )
 
epuska
moro,
Suklis: Meillä oli kanssa aluksi vaikeeta kiinteiden ruokien ja kakkaamisen kanssa. Meillä toimi luumu sitten viimein, mutta syötettiin sitä 2 päivän ajan, yhteensä ainakin purkillinen, ennen kuin mitään tapahtui. Mallasuute on kuulemma sitten myös hyvä tuohon vatsaan, sekoitetaan maitoon. Mutta määrästä mulla ei ole tietoa, paljonko annetaan. Me ostettiin sitä uutetta, mutta ei ehditty antaa vielä ollenkaan.

Myyra Mulla tuo opiskelu sujuu ihan lukemisena nyt, tosin viime viikot on ollut kiirettä, ei oo oikein ehtinyt. Ja yliopistolta eivät oo saaneet mua takaisin kirjoille, vaikka kyselin asiaa jo toukokuussa ja lupasivat järjestää. Se nainen, joka sitä hoitaa on selitellyt vaikka mitä, että on ollut lomalla ja sitten oli kone jumissa ja koko ajan homma on "työn alla"... :kieh: Mutta eipä tuolle mitään voi, tenttiin kuulemma voin mennä, vaikka olisinkin vielä opiskelijarekisterin sijaan passiivirekisterissä... Meilläkin on huomenna kaverin häät. Lähdetään Poriin jo aamupäivällä, vihkiminen sitten illalla. Luvassa hotelliyö, Justiinalle ensimmäinen. Ja äitikin saa aamiaista...

Meillä tuntuu maissista tulevan mahakipua. Ja nyt joko oli hammasitkua tai sitten kokeilemamme kaurapuuro aiheutti huudon. Kuolaa tulee, mutta kun sinne suuhun ei tyttö antaisi kurkistaa, niin ei nää, että mitä siellä on. Viime yönä mun unessa oli kyllä Justiinalla aika iso hammas, jossa oli reikä keskellä. Ylhäällä.
 
Olenkin miettinyt tuota yliopistoa, voisi olla parempi ratkaisu näin perheelliselle. Siellä ei vaan ole juuri "sitä" juttua minulle.

Kukun täällä väsyneenä ja odotan miestä kotiin. Pakko aina päivystää, kun tuo labradorinnoutaja päästää sellaiset tervetulotoivotukset, että kaikki herää. Pidän siis kuonosta kiinni, kunhan mies on soittanut pilarin.
Nyt kaikki koirattomat/koiralliset joiden otukset ei hauku, päivittelevät. Joo, ei tämä ole kivaa, varsinkaan tähän aikaan. Jostain syystä tuo elukka paukauttaa veret seisauttavat heipat aina miehelleni.
Muuten se ei oikeastaan haukukaan. Ja mikään markkinoiden haukunestopanta ei tehoa mitenkään. Luupää.

Voi noita morsiamia. Täällä saadaan harmaita hiuksia vaatimuksien kanssa, kun mieheni on seremoniamestarina huomisissa häissä. Joutuu vielä aamulla mennä vaihtamaan liivin, kun sävy on väärä. Justiinsa juu...

Mallasuute muuten toimi todella hyvin meitin isoveikalla vauvana. Hyvä kun epuska muistutit!
Ruokalusikallinen maitopulloon ja kakka kulkee. :D
 
meinaan tuosta isomman lapsen hoitamisesta. ilmeisesti 3vuotiaan uhma alkaa tosissaan vaivata. mitään ei usko ja on ollut monet kerrat tosi lähellä vakavampia onnettomuuksia kun jalat vie ja pää on muissa maailmoissa. ja äitiähän ei voi kuunnella. mut jos ei varoitakaan niin sit ainakin mennään vielä lujempaa että se äiti kans huomais. juu... aiheesta poiketaan taas, tai no tulevaisuutta se on näiden tammikuisten kanssakin. onneksi mein pieni neiti ymmärtää että missä mennään ja on aikas hyvin nukkunut ja viihtynyt lattialla. se tästä puuttuiskin että molemmat risaa.

tänään syötin pitkästä aikaa pelkää pepo-sosetta ja neiti oli tosi innoissaan. hän myöskin kiukustui kun loppui kesken.

tää äiti häipyy nyt suihkuun ja iltasella lähtee polkupyörän kanssa hetkeksi terassille istumaan.

ja niin tuosta isoveljestä piti sanoa et tuli eilen luokseni ja sanoi: kato äiti minkä roskan löysin! ja iso hymy päälle. hänellä oli kädessä iso pala tapettia :headwall: voitte arvata paljonko äitiä nauratti :kieh:
 
Moi!

Minäkin liittyisin tälle palstalle keskusteluun mukaan, jos vielä näin myöhään pääsee mukaan? :snotty: Eli minulla on 5,5kk vanha tyttö vauva, muuten olen nyt täysi imettänyt, mutta eilen annoin ekaa kertaa tytön maistaa vähän perunaa. Ei tykännyt siitä yhtään ilmeestä päätellen, tänään annoin uudelleen..nyt meni vähän paremmin alas. Millä te muut olette aloittaneet kiinteiden maistelun? miten nopeesti olette antaneet toista makua? :saint:
 
moiks!

nyt on sitten kierukan poisto 9.7. :heart: aletaan sitten yrittään toista =) ei tuo kierukka oikein taida olla muutenkaan mun juttu, taas vuotaa.

niin, miten te jaksatte, joilla on lapsia pienellä ikäerolla? hieman arveluttaa, että kuinka sitä sitten jaksaa, mutta pitäähän neidille saada leikkikaveri.

kakka on nyt ollut tosi kovalla. kiitos vinkeistä, joita on kirjoitettu tänne. nykyään sitä on aika pienistä asioista onnellinen, kun ilo tulee ku neiti kakkaa. inhottava katsella, kun nyt on ollut kakka niin kovalla, että itkun kanssa punnertaa ja hiestä märkänä. oon antanu duphalacia eilen ja tänään 5 ml. nyt oli jo hieman löysempänä. en tiä mistä vatsan kovuus johtuu, ehkä persikasta tai mustikasta...

hiukan jänskättää alkaa yrittään kakkosta. onko muita, joilla on yritys päällä?
 
Me kanssa yritetään saada meidän pikku neidille leikkikaveria:) olikin jo jännät paikat, kun kuukausi sitten jätettiin ehkäisy pois ja mulla oli nyt menkat 11 pv myöhässä. Kerkesinkin jo siinä ajassa tehdä monta raskaustestiä, kun niin toivoin että olisi tärpännyt. No pitää aatella siltä kantilta, että voi jatkaa imetystä nyt vielä pidempään, kun oon kuullut että raskaana ollessa imetystä ei hirveesti suosittaisi.
 
Tervetuloa vaan Sofia ja onnea kakkosen yritykselle!
Sama toivotus myös Sanulille! =)

Täällä ei haaveilla yhtään toisesta lapsukaisesta, tuntuu et tuo Jere riittää meille. Saattaahan se mieli muuttua vielä, mutta en oikein usko.. :whistle:

Mä alotin Jerellä myös perunalla, joka ei maistunut yhtään pelkästään. Muutaman päivän päästä lisäsin mukaan porkkanan. Muistaakseni se oli niin, et 2 uutta makua/vko. :p

*Muoksmuoks* Sitä piti vielä kysyä, et kuinka teidän vauvojen päällä pysyy peitot? Meillä Jere potkii samantien peittosa pois. :headwall: Oonkin miettinyt sellasen unipussin hankintaa, eikös Kränällä ollut sellanen käytössä? Vai muistanko ihan höpöjä.. ;)
 
hyvin sitä jaksaa kun asennoituu siihen, ettei nämä lapset ole kuin hetken pieniä. Ja parin vuoden päästä leikkivät jo kiltisti (tai vähemmän kiltisti) yhdessä.

Pitää vaan muistaa itsekin levätä niin paljon kuin mahdollista ja hyvä jos on tukiverkostoa sillä lailla, että joskus saa hetken hengähtää.

Meilläkin oli nuo kolme vanhinta viime yön mummulassa, olipas rauhallinen ilta ja aamu =) Jaksaa taas kummasti.
 
sanuli ja sofia :flower: onnea yritykselle! Meillä on ekan ja tokan välissä 1v1kk ja tokan ja kolmannen 1v6kk. Ja rehellisesti voin sanoa et se pienempi ikäero minusta oli "paljon" helpompi mitä tää isompi. Vaikka tokalla oli koliikki niin silti lasten välinen suhde oli parempi mitä näillä nyt. äh, ei osaa selittää. Ei sillon ollu ekalla sitä uhmaa mikä tokalla nyt on ku kolmas on vauva

Ja mikille kovasti voimia uhmaan! Täällä samasta asiasta just kahen uhmaikäsen kans kans jutellaan päivästä toiseen :whistle: Se oma lepo on kyllä tosissaan tärkeä silloin ku on pieni ikäero ja varsinki uhmaiässä. Ei se koliikki eikä mikään vauva aika vaan se uhma :eek: Että tsemppiä kaikille tulevaan :D

mut ilmoittelehan myyra ku lähette tulee tännepäin niin ollaan yhteyksissä! Meillä muuten kans on innokas haukkuja koira, siihen sentään on haukkupanta tepsiny, mikään muu ei...

Nyt elokuvan pariin, kirjoittelen taas kunhan netti toimii. Oudosti pätkii välillä, ukkosta kyllä ilmassa :/
 
kränä: oli kiva kuulla kokemusta sinulta, lapsista pienellä ikäerolla:) niin toivoisin että tärppää pian.

Ajateltiin mieheni kanssa että huomenna tyttö saisi maistella perunan lisäksi myös jotain muutakin makua, ei olla vielä vaan päätetty mitä. Meidän tyttö on sellanen kuumakalle, että vaikka yöllä ei oo peittoakkaan päällä niin niska silti lämmin, meillä on kyllä sisälämpötila korkea, vaikka ikkunakin on usein öisin auki.
 
Kiitokset Vivekalle ja Epuskalle helpotus vinkeistä. :D Täytyypi kokeilla, ku alkaa oleen äitin silmät päivä päivältä vaan entistä enemmän ristissä, kun heräilyt lisääntyneet. Tosiaan keskimäärin n. neljä kertaa syödään ja siihen päälle tutin nostelu kerrat (yritän pitkittää syömäväliä ja poju heräilee aika usein muuten vaan, niin ne tekee noin kymmenen heräilyä yössä plus vielä esikon yölliset kukkumiset. Yks aamuyö kyllä pikkusen kiristi pollaa, kun ite oli saanu nukuttua yhden kahden tunnin pätkän ja poju halus jo herätä kokonaan ylös. |O Sillon kyllä loin pahan ilmeet tuonne taivaan isän suuntaan, et miks mulle on siunaantunu tälläset huono uniset pallerot. Tai no, esikon kahden vuoden valvomiset johtu kyllä allergioista. Mut, kummasti sitä aina vaan saa jostain voimia jaksaa taas tulevan yön heräilyt ja eihän ne kuitekaan (toivottavasti) iäisyyksiin kestä. :D


Poio Meilläkin potkitaan peitto heti pois ja oon sit käyny sikeimmän unen aikana vaivihkaa laittamassa sen takas, mut hetken päästä se on taas jalkopäässä.

Onnea sanulille ja sofialle pikkukakkosen kuumeilussa. Meillä lapsilla on ikäeroa 1v11kk ja esikoinen on ottanut todella hyvin pojun vastaan ilman suurempia mustasukkaisuuksia. Itse asiassa siitä kasvo iso tyttö pojun syntymän jälkeen; alkoi kivuttomasti nukkumaan jopa täysiä öitä isojen tyttöjen sängysä, aloitti kunnolla käymään potalla ja mikä parasta, päästiin vihdoin ja viimein eroon tutista. Se oli kuin henki ja elämä tytölle, mut valvottujen kuukausien jälkeen mulla ei ollu tarpeeks voimia vierottaa sitä huudattamalla ja siks jotenkin myönnyin ja annoin syödä sitä niin pitkään. Mut, pojun syntymän jälkeen se jäi pois ihan ilman itkuja. Alkuun tottakai oli pikkasen päivärytmissä hakemista kahden lapsen kans, mut äkkiä ne muodostu sopiviks ja päivät menee ihan mukavasti. Kummasti sitä aina jaksaa ja on ne lapset niiiin ihania.

Mulla on ainakin tällä hetkellä sellanen fiilis, et meiän lapsiluku on täynnä ainakin toistaiseksi. Ehkä joskus vanhempana vois sellaista iltatähteä harkita, mut tällä hetkellä nämä kaks nuppua piisaa meille. :heart:


Kovin on sekavaa sepustusta, mut yrittäkää saada selvää. :whistle:
 
päevee kaikille pitkästä aikaa. aika menee niin nopsaan et ei kerkee kirjoittelee... noh, nyt jos kumminkin kirjoittelis.

peitto pysyy paikallaan emmillä sillä emmihän nukkuu masullaan yöt. herää kerran yössä tissille.
lapsukaisia ei ihan heti tehä jos kävis töissä tossa välillä. ja sit jos muutaman vuoden päästä...
emmi syö muutaman kerran päivässä muutamasta lusikasta -0,5dl. eli aikas vähän. iltavelli on alotettu se menee vaihtelevalla menestyksellä joskus menee 60ml ja joskus 10ml. ja tissillä notkutaan illalla :kieh:

 
Taas vaan netti tökkii :kieh: kumma vehe.

No niin jos nyt sitte pystyis ees jotain kirjottaa. Mä ostin tosiaan kaks kestovaippaa, TeeTeen avustuksella (kiitos sulle) oon väsänny hieman pienempiä paketteja sinne kuoren sisään. On kyllä aivan hillittömiä ne Popolinin vaipat! En yhtään ihmettele jos joku ei innostu kestoilusta sen äitiyspakkauksen vaipan kokeiltuaan!!! Noh, mullakin kokoajan into laimenee, ihan pakolla nyt ees yhen vaipan päivässä käytän kestoa ettei rahat ois menny ihan hukkaan... :whistle: Silläki hinnalla ois saanu kaks isoa vaippapakettia jotka ois riittäny piiiitkään... Mut näin vaan kaikki ei tykkää kaikesta, minusta ne kestovaipat jää vieläki liian isoiksi vauvan jalkojen väliin. Näyttää et liikkuminen on vauvallaki hankalaa. Ja En kyllä kehtaa alkaa kylään raahaamaan mukaan nuita kestoja, mielestäni tän kokeilun perusteella kertakäyttöset on paljon helpompia vaikkakin haluaisin luontoa säästää... :ashamed:

Jep, ja ilo uutisen sain kuulla eilen aamulla. Mummolan vihainen villakoira oli tehny viimeisen temppunsa ja on nyt kuopattu. Pystyy hyvillä mielin antaa lapset mummolaan hoitoon ettei tartte koko ajan olla pelko perseessä et millon se koira käy lasten kimppuun. Toissailtana koira oli käyny appiukon käteen kiinni ja ku sen olivat irti saanu niin samantien uudestaan :eek: On menny koulutus hieman pieleen...

Mun on pakko lähtee kauppaan et kerkeen tehä kaikki muutki hommat ennen ku tytöllä alkaa ratsastus... petivaatteetki on vielä pihalla :snotty:
 
Kylläpäs se aurinko taas paistaa! :D B) Ihan itselläkin mieli kirkastuu, kun tuo aurinko taas tuli esiin.
Meillä päikkäriajat taas muutaa muotoaan, aikasemmat aamupäivän unet on nyt kutistunut 40min-1h mittasiks ja seuraavat unet täs iltapäivällä kestää maximissaan 2 tuntia. Sit ollaan illalla kiukkusia, kun on väsy.. :ashamed:
Puurot ja soseet maittaa nykyään todella hyvin ja tänä aamuna sain kipollisen "pahaa"jauhepuuroakin menemään alas, päärynäsoseella höystettynä tosin! :D
Päivän maito määrä on pudonnut noin puoleen litraan, ei vaan kelpaa enää samallalailla kun on masu sosetta täys.

Huomenna pitäis mennä taas sinne rokoteklinikalle. Jere saa viimesen satsin sitä rotavirusrokotetta ja otetaan verikoe.. :'( Tuo verikokeen ottamine pelottaa mua tosi paljon, viimeks kun tuo otettiin niin Jere huusi kun päätä ois irti leikattu. Ja mä itkin vieressä.. :'( :ashamed: Siittä on kyl kohta jo 4kk aikaa, mutta kaippa tuo kiinni pitäminen on edelleen yhtä inhaa. Emlat laitan noin tuntia ennen käsivarsiin, niin ettei ainakaan satu.
 

Yhteistyössä