TAMMIVAUVAT -07 tänne...

Mikkiiiii! Et sä saa mihinkään lähteä!!! :hug:

Me ollaan annettu Jeren maistaa tavalista maitoa lusikasta, mutta kunnolla ajateltiin tuo alottaa vasta siinä 1v tienoilla. Nyt kun mä en sit menekkään vuoden alusta töihin, niin tuolla asialla ei ole kiire.
Maustamatonta jugurttia annoin tänään ekaa kertaa, siihen koitetaan siirtyä pikkuhiljaa. Ihan hyvin maistu. :p Juustoa Jere on kans saanut maistaa ja raejuusto menee alas myös hyvin. Piimä toi naamalle aika muikean ilmeen! :D

Meillä on ihme eroahdistus meneillään. Aikasemmin ryömi pitkin lattioita itsekseen, mutta nyt kun äiskä tai iskä katoaa näköpiiristä alkaa huuto. Ennen ryömi takasin, nyt vaan huutaa paikoillaan. :ashamed:
Meillä on myöskin ihan samanlaista venkoilua pukemisen aikana. Sylissä pukien onnistuu jetenkuten, mutta varsinkin ulkovaatteiden pukeminen närästää pahasti. Löysin eilen kirpparilta 90 luvun pakkauksen toppapuvun muutamalla eurolla. Just passelin luttaantunut näille ihanille 0 keleille. =)

Missä Myyra sä kävit ton tatskas ottaan? Mua alko kauheesti polttelemaan ottaa kans Jermun nimi lapaan tai johki.. ;)
 
Siis meillä tammivauva myös (mulla uusi nikki, koska edellisiä oli kaks muutakin, en ymmärrä miten on mahollista). Yöt menee itkeskellessä, päivät riskatesssa, pukeminen on ihan mahotonta ja vaippaa ei saa sovussa päälle ollenkaan.... siis kannatti lukea teidän jutut, ja saada vertaistukea, sama meno tuntuu olevan muillaki!! Koitetaan siis vaan kestää! |O
 
Pistin Poiolle yv:tä. :wave:

Viime yö oli taas oikein "kiva".
Menin sohvalle nukkumaan, etten heräisi jokaiseen Villen ähinään. Esikoinen pitikin huolen ettei äiti pääse liikoja lepäilemään. Sai kaksi kertaa yöllä jonkun kiukuttelu-uhmiskohtauksen. Hermo!!!
Ville söi kerran ja tuttia piti laittaa pari kertaa.
Sain vielä niskani kipeäksi sohvasta, joten oikein oli onnistunut yö.

Ollaan katseltu miehen kanssa parin päivän rentoutumislomia kylpylöissä sun muualla. Tekisi kyllä ihan hyvää...
 
Enpä minäkään ymmärrä tuota Mikin juttua. Miten joku voi ottaa herneet nenään siitä, mitä tällä palstalla nimimerkkinsä takana kirjoittelee. Toivottavasti Mikin lähipiirikin tämän ymmärtäisi ja Mikki voisi hyvillä mielin palata joukkoon. Tämähän on kuitenkin sellainen pieni henkireikä kotiäidin arkeen, ainakin minulle. Kovin usein en jaksa /ehdi kirjoitella, mutta kuulumisia on kiva lukea ja todeta, että monet painivat samankaltaisten asioiden parissa arjessa, kuin itsekkin. Sekin helpottaa....Joten toivottavasti mikki palaa ja saadaan jatkossakin lukea myös heidän perheensä arkea ja kommentteja.

Meillä syömislakko jatkuu edelleen, todella nihkeästi menee oikeastaan mikään alas. Sormiruoka kylläkin, joten sitä onkin sitten pöydässä usein. Hampaita on 6 täälläkin ja yöt ovat ONNEKSI vihdoin ja viimein ruvenneet sujumaan. Viime yönäkin nukuttiin putkeen aamu kasiin. Meillä tosin tuo neiti ei millään tahdo nukahtaa ennen klo 23-24, joka on aika rassaavaa. Ja jos sattuu nukahtamaan aiemmin, herää muutaman tunnin kuluttua kukkumaan ainakin puoleksi tunniksi.

Konttausharjoituksia on tehty jo kuukauden verran, mutta ei ole vielä oikein rytmi löytynyt, joten meillä vielä ryömitään. Pääse näppärästi myös itse istumaan.

Minä myös puen ja riisun sylissä, ei tuo ole selällään pysynyt enää pariin kuukauteen.

Sain keskimmäisen opetettua vihdoin kuivaksi, ikää 2 v 6kk (paitsi yöt tietenkin). Ihanaa, säästää vaippakuluissa mukavasti.

Mukavaa syyspäivän jatkoa kaikille :)
 
Unohtui tuossa aiemmin kertoa, että Villen halvaantunut poski nyki eilen pikkuisen. =) Kun mies pelleili vauvan kanssa ja pää roikkui alaspäin, alkoi tapahtua. :D Roikotamme siis tästä lähtien joka päivä Villeä ylösalaisin, kunnes hermot alkaa toimimaan. :LOL:
 
Hienoa Myyra! Jospa se Villen poski nyt alkaa pelaamaan :flower:

Meille tuli kans tänään ilouutinen (vaikka vieläki on ihan kaamee kapula...) Miehellä oli töissä palaveri ja työt jatkuu Rukalla tammikuun loppuun!!! Lisäaikaa normaali perhen arkeen :D Ihanaa!
Ja haettiin sitte koiruus kotiin :saint: Eihän sitä voinu sinne jättää, kyllähän tuo nuorempi koira oli aika levoton tuolla, hönttäs ees taas häkissä ja voi sitä riemua ku "vanhus" tuli kotiin!

Mut nyt saunaan, jospa se auttas taas vähän tähän pöhnä oloon... Onneksi kaverilla kans oli tänään vielä rapulanpoikasta niin enpähän oo ainut heikkokuntoinen :LOL: :saint: B)
 
Onnea Kränälle myös!! ihanaa ettei tarvitse olla yksin.
Ihme, jos Rukalla ei olisi töitä, sehän oli yksi jättimäinen rakennustyömaa. ;)

Mullakin muuten kestää tuo kankinen nykyään aina kaksi päivää. :x

Jännittää mitä ensi yö tuo tullessansa. Kamalaa, jos taas kiukuttelua.
 
Olen lepsuillu tuon Jontun nukuttamisen kanssa siihen malliin, ettei enää tahdo nukahtaa itsekseen sänkyynsä. Vaunuissa on taas ruvennu ulkosalla nukkumaan yhdet päikyt ja sinne kun laitan niin ei tarvi hyssytellä tai mitään, vaan nukahtaa mukisematta... samoin yöllä nukahtaa sänkyynsä syötön jälkeen itsekseen vaikka hereillä ollessa hänet sinne laitan. Mutta aamu-unille tai illalla nukkumaan mennessä, ei millään! |O
Tänäänkin yritin aamu-unille laittaa sänkyynsä, oli jo melkein puoliunessa kun sinne kannoin, mutta auta armias kun selkäni käänsin ja olin huoneesta lähtemässä niin jo alkoi hysteerinen huuto. Menin hetkeksi pois näkyvistä, mutten kestänyt varmaan minuuttia kauempaa kuunnella sitä huutoa... kävin halimassa ja tyynnyttelin pojan ja kun taas olin lähdössä niin se hysteerinen huuto alkoi taas. Tunnin verran jaksoin sitä tsembaloa ja sitten nostin pojan sängystä... no siinä alkoi olla ruoka-aikakin jo niin lähellä, että sama sitten antaa valvoa.

Hohhoi.

Mulla olis kauhee probleema, huomiselle olis kahdet eri kutsut, mutta en pääse kuin toisille, kun ovat samaan aikaan.. Kumpaan menis :D Vaihtoehtona partylite- tai alusvaate-kutsut =)
 
Annette: mä varmaan menisin alusvaate kutsuille ku en oo koskaa käyny :snotty:
Ja tuosta nukkumisesta, monet päikkärit teillä muilla vielä otetaan? Meillä poke nukkuu yöllä 12h heräämättä (20-8.15) ja päivällä enää yhet päikkärit 12-15 välillä, yleensä 2,5h.
Alkuun jätti ihan ite iltaunet pois ja ei menny ku pari viikkoo siitä niin halus jättää aamu-unetkin. Ja homma alkoi samanlai ku Annetella et ei vaan enää halunnut jäädä sänkyyn. Huuto nousi joten otin pois sängystä ja hyvin on nyt menny. Päiväunille että yöunille nukahtaa itekseen sen kummempia mutinoita =)
 
Ihanaa kuulla Myyra, et Villen poski toipuu! :D Kiitos myös yv:stä!
Ja samoin myös Kränälle :hug: , on se hyvä et isukki saapi olla kotia lähempänä.

Meillä oli eilen samantapanen show, kun Annette tossa kirjotti. Ekat unensa nukku 9.30-11 nätisti sängyssä, mutta tokia ei suostunut nukkumaan sitten millään. Heti kun pääsi muutaman askeleen sängystä pois, alko kamala huuto. Ruokailutkin meni sit ihan päin peetä, kun itketti vaan. :ashamed: Lopulta lähdin 17.45 kävelylle, poika lämpöpussissa rattaissa, ja en päässyt varmaan 50 metriä pihasta, kun kuorsaus kuulu jo. Tuli siinä sit tehtyä 45 minsan kävelylenkki kuntosalin päälle. ;) Jerehän herää heti, ku tullaan takas kotipihaan.. Illalla huomattiin, et neljäs hammas on melkein läpi jo. Reikä on jo ikenessä ja valkosta kuultaa läpi, jospa tää taas helpottais hetkeks ja ruokakin taas maistuis, kun tuo saadaan kunnolla läpi. Huoh.. :/ Kun noita ekoja unia sais pikkasen myöhästettyä, niin uskosin et Jere pärjäis jo niillä. Mut kun ekat unet on tosiaan jo 9.30-11, niin eihän tuo millään jaksa sinne iltaan asti valveilla. Sit rassu huutaa vaan..

Mä menisin Annette kans alusvaatekutsuille, ne on niiiiiin ihania!
 
Tätä mammaa väsyttää |O viime yö oli melkoista hulabaloota! Aada on kauheessa flunssassa ja päätti sit klo 3.00 herätä ylös ja tunti meni ennen kuin saatiin uudelleen nukkumaan ja sit kokonaan ylös klo 6.30. Onneksi isi nousi typyn kans et äiti sai vähän nukkua :) Käytettiin eilen lääkärissäkin mut ei ollut mitään ja sit illalla nousi kuume ja tänään mennään uudestaan lääkäriin tutkituttaan korvat. Ei antaneet mulle ensin aikaa kun soitin terveyskeskukseen, sano vaan et ei tarvi ku on eilen käyty ja ei ollut mitään. Ja lääkäri viel sano mulle et jos kuume nousee niin sit takasin. Soitin tietty suivaantuneena neuvolaan ja sieltä varasivat meille tälle päivälle sit uuden ajan. Korvaa on kyllä hierottu aika lailla et saas nähdä onko sit tulehdus.
Taas tämmönen vali vali kirjotus, mut pitäähän mun jonnekin purkaa =) Taidan mennä itsekin nukkumaan päikkäreitä ku väsyttää sen verta paljon!
Palailemisiin, Wilma ja Aada
 
Juu, itsekin vähän enempi niitten alusvaatekutsujen kannalla =) En kuitenkaan raaski poltella Tiimaritasoa kalliimpia kynttilöitä :LOL: :LOL: :LOL: Ja kieltämättä alkkariosasto vaatii uudistusta :ashamed:

Mies on nyt koko viikon saikulla. Ja tässä tapauksessa voin sanoa, että kiva, kun ei ole kyse kuitenkaan mistään vakavemmasta :D Saan vähän hoitoapua. Mies kärsii talvi-ihottumasta (ATOPIAA), ja nyt oli taas käsien iho niin kuiva, että ihan halkeili ja olipa sitten saanut töissä niihin jonkun bakteerin, joka tulehdutti. Nyt on kädet, tai pääasiassa sormet täynnä ihan pienen pientä "vesirakkulaa", joista valuu märkää :x :x :x :x :x No nyt on kortisonivoiteet ja antibioottilääkitys, niin pitäs alkaa pian helpottaa.
 
Mulla on samahomma kynttilöitten kans et halvimmat käytössä mitä vaan löytyy :D Lahjaksi sitte käyn ostelee Pentikiltä niitä mukavan halpoja kynttiläjuttuja. Ihania on ja yhtä oon itellekki kuolannu mutten vaan raski ostaa, maksaa reilu pari kymppiä ja se on minusta aika kallis kynttilänjalaksi :headwall: Jospa joulupukki tois sen...

Ja nyt kertokaa te joilla on turvavyöistuin isommilla käytössä että mikä on hyvä??? Meinattiin semmonen laittaa niin osais mummotkin kiinnittää oikein. Mua niin hirvittää jos mummo on laittanu turvaistuimen "kiinni" niin lenkkuu miten sattuu. Joka ikinen kerta näytän että miten se kiinnitetään ja kiristetään kunnolla mutta eivät sitte tajua muka sitä :headwall: :headwall: :headwall: Vaikka oikeesti nuo penkit on helppo kiinnittää, pyrin ite aina olemaan laittamassa penkkejä autoon mutta on niitä kertojaki että en oo paikalla ku pitää vaihtaa autoa tms niin sitte on mitä on ne...

Ja vielä isommista lapsista jos jollai ois vinkkejä: tuo meijän 2,5v tyttö on ihan kamala öisin. Taas! Vaikka ei oo mitään hätää niin vinkuu yöllä niin et mä en saa nukuttua. En ymmärrä mitä "kauhukohtauksia" nuo on vaiko mitä mut viimeyönäki varmaan viis kertaa kitisi tuolla, ei ollu vessahätä eikä nähny painajaisia. Kunhan muuten vaan pyöri ja kitisi. Kasvukipuja? Rauhoittuu siihen ku käy peiton laittaa päälle, jos ei niin sit sanon et nyt hiljaa et muutki saa nukkua niin siihen viimeistään hiljenee. Välillä se kitinä on ihan tekoitkun kuulosta! Tai oikeestaan aina, kyllä sen erottaa jos on oikea itku ja oikeesti on joku hätä esim vessaan tarve tai yskittää tms. Että ärsyttävää...
 
Meillä on Kränä samanlaista öisin. Kamala vertahyytävä huuto, ei mistään. Onneksi tässä oli pieni tauko, mutta taas jatkuu.
Selvästi se on ainakin meillä yhteydessä päiviin. Mitä enemmän poika uhmaa ja kiukuttelee päivällä, sitä enemmän sitä on myös yöllä. Kai se sama peli jatkuu unissakin.
Nyt isompana on tosiaan ollut myös sitä riidan haastamista keskellä yötä. En edes syitä muista, kun ovat olleet niin typeriä. Kunhan nyt kiukuttelee 24/7. Jippii.

No ei nyt sentään jatkuvasti. Heti tuli huono omatunto. :heart:
Mulla on ollut viime päivinä pinna extratiukalla. Väsymys painaa ja mulla on parhaillaan lääkeannoksen pienennys, kärsin vieroitusoireista tämän kaiken päälle.
Peukut pystyyn että voin taas vähentää tätä myrkkyjen syömistä.


Oli pakko tulla vielä selventämään, jos kuulostaa kamalalta. Siis ihan kortisoniannosta on vähennetty, lähes lopetettu kokonaan. Siitäkin tulee vieroitusoireita.
 
Pitkästä aikaa minäkin ilmoittaudun! Meidän nassikka on pitänyt aurinkoisen asenteensa. Ruokaa hän ei syö kuin nimeksi. Paria makeaa sosetta ja puuroa suostuu syömään, mutta siinäpä se. Riisikakut kelpaavat sormiruuista ja kaikki, mitä isommat ovat pöydältä vahingossa pudottaneet.
Tissimaito on hällä yhä alku-, pää- ja jälkiruoka. Kunpa siitä pääsisi edes vähän eroon, pääsisin minäkin vähän omille menoille.
Poju on kova liikkumaan, kontaten yhä edetään tai sitten hän työntää jotain laatikkoa edellään ja tassuttelee perässä. Tukea vasten kävely on myös kivaa ja hän näyttäisi harjoittelevan seisomista ilman tukea.
Ihana on seurata tätä tutkimusmatkailijavaihetta. Kaikki maailmassa on mielettömän mielenkiintoista.

Annette, mun olisi helppo tehdä valinta kahden kutsun välillä. Alusvaatekutsut pesevät kynttilät sata-nolla! :D
 
Hei!
Kun noita uni-ongelmia tuntuu olevan niin monilla, niin oletteko miettineet jonkinlaista unikoulua? Itsellä mielessä, mutta huudattajaks musta ei ole ja muut ei tunnu tehoavan, kaksi yötä on herääjä ollut isä ja meno ihan samanmoista! Muksulla ei tunnu olevan mitään hätää, mutta herää 3-5 kertaa yössä, päivisin on sitten kuin uhma-ikäinen! Tuntuu vaan niin ikävältä kun kaikki on niin negatiivistä, ja se on suurin syy ainakin täällä voimien loppumiseen.
 
kompuroiva raitasukka: (hauska nikki :D ) meillä siis tuo yökukkuja on 2,5v, vauva nukkuu kyllä parhaiten meijän talossa (tai ukko...). Jos sitte mua tarkotit nuilla uniongelmilla :D Ja ei olla ajateltu sille mitään unikouluja tms...
Ja Myyra: tuo vois tuo päiväuhmaaminen kyllä vaikuttaa öihinkin! Enpä oo tullu ajatelleeksi. Esikolla ku ei ollu kaksvuotis uhmaa eikä oo yölläkää ollu mitään tuommosta niin outoa että sitte tytöllä on... Oli esikolla niitä kauhukohtauksia mut nehän ei oo mitään tuohon tytön "kohtauksiin" verrattuna. Ei muuta ku pitää vaan yrittää jaksaa...
Sääliksi käy naapuria joka oikeesti nukkuu vaan pari tuntia yössä uhmaikäsen ja tissivauvan ansiosta :/ Mulla ei tartte olla ku pari herätystä yössä (vaikka jatkan samantien unia) niin tuntuu et koko päivä on ihan väsymystä täynnä :D Ja sängyssä oon kuitenki yöstä riippuen 7-10 tuntia...
 
:wave: TeeTee pitkästä aikaa! Mukava kuulla teistäkin :D

Ja marihoin pojalla kyllä huikeat mitat =)

Kaks viikkoo meni ettei kunnon lenkille päässy sairastelun yms takia ja nyt käväsin kunnon juoksu lenkin. Eipä ihmekkää että on vähän pipo kireellä :saint: Niin ihanasti rentoutti reipas juoksu, oikein tuntuu ku hartiat löystyy, jospa pian pääsis hepan selkäänki taas. On illat jo niin pimeitä ettei viikolla pääse ollenkaa ratsii, meillä ku ei maneesia oo täällä...
Mut nyt saunaan lisä rentoutukseen.

Ai niin, pokelle on sitte tullu seittemäs hammas =) alhaalla on nyt kolme ja ylhäällä neljä. Ja puree muuten tosi kipeesti nyt ku kunnolla taas kutittaa ikeniä! Yks päivä jyrsäs sylissä ollessa olkapäästä niin et mustelmat tuli :eek:
 
Hitto, kun on olo sellanen kun olis jyrän alle jäänyt.. :ashamed:
Eilen oli niin ihana päivä, kun poika oli oma aurinkoinen itsensä. Tänään sai sit ihme hepulit ruokapöydässä puolen päivän tienoilla ja siittä asti kiukuteltiin KOKO päivä! Sammu kahden jälkeen rattaisiin, mut ohi menevät teini ikäset herätti rassun huutamisellaan niin, et huusi taas.. :'( Tulis se samperin hammas nyt kunnolla läpi! Mä koitan huomenna siirtää aamu nokosia pikkasen eteenpäin kylvyllä. Laitan Jeren vannaan loiskimaan ankkansa kanssa, kun alkaa väsyttää. Pesuineen, kuivaamisineen ja rasvaamisineen tohonkin saa kolme varttia menemään äkkiä. Jos unet sit olis paremmat ja jaksais raivoamatta.. Ihan hirveetä kuunnella tota huutoa, sydämeen sattuu kun ei voi auttaa. Panadoli ja syli, siinäpä ne lohdutus keinot.. :ashamed: Oon itekkin niin itkunen ja väsynyt, ettei mikään kiinnosta. Taidan mennä peiton alle minäkin, huomenna takas paremmalla mielellä. Moikka! :wave:
 
Muistaakohan kukaan minua taustailijaa??? Päivittäin kuulumiset täällä luen mutta kirjoitukset jää...

Nyt kuitenkin aattelin kirjoittaa ennen unia (jos niitä uniksi voi kutsua) noista öistä kun nyt tuntuvat muillakin olavan ongelmina.

Meillä nukahdetaan n. 21-22, nukutaan n. 2-3 tuntia putkeen ja sit alkaa se yöelämä... Siis just kun olen itse päässyt sänkyyn.
Itkua ja kun menee luokse (nukkuu samassa huoneessa) ei edes tutti kelpaa enää vaan pitää saada aina maitoa. Lutkuttaisi vaikka pullon tuhjäks mut olen nyt ottanut pois sellasen 15 imun jälkeen ja vaihtanut tutiin niin nukkuu, sen 10-30 min ja taas...
Näin mennään sinne aamu 05 asti jolloin nukkuu 2 tuntia, 07 asti taas maitoa, tunti unta ja herätys.

Tätä nyt jatkunut tällaisena pidemmän aikaa, ikinä ei ole pitkiä pätkiä nukkunut. Kai muutaman kerran 5 tuntia.

Mut huolenani tuo et ihan itse tyhmyyttäni ja univelkaisena olen tuohon maitoon opettanut, n. 2kk sitten kun herätti yhtä paljon mutta tyyntyi tuttiin, nyt ei. Auttakaa... Oon aika loppu näihin öihin.

TeeTee juuri kirjoitti ettet huudatuskoulua suosittele, ei se minustakaan hyvältä kuulosta.
Mutta tämän olin ajatellut laittaa sunnuntaista lähtien kokeiluun. Muita ideoita, siskot hyvät ?? :saint:


Muuten kaikki hyvin meillä, päivät ihania ja tyttö juuri opettelee seisomaan tuetta kovasti. Taaperokärryn perässä kävelee jo hienosti.

Mittoja nyt n. 77cm ja 11,5 kg. Eli syö oikein hyvin, nälkäänsä ei yöllä huuda...

Ihanaa olisi jos saisin jeesiä täältä taas kerran. Neuvolaan kun turha soittaa, eivät osaa auttaa...




:ashamed:


:heart:
 
Kiitokset TeeTee! Mukavaa kun joku ymmärtää.

Voi Poioa. Onko ollut yhtään parempi päivä?

Kylläpäs Marihoin Tuomas onkin iso poika. =) Esikoisen kanssa mulla meni niin, että 1-v synttäreillä hän oli 74cm ja naapuritalon poika 86cm. Kyllä nämä lapset menevät niin omia menojaan. :D

Villellä on ollut tänään taas ripset kiinni silmässä. Se siitä riemusta sitten. :ashamed:

Mä en valitettavasti osaa auttaa Vivekaa.
Mä syötän myös edelleen yölläkin ja annan kyllä koko pullollisen kerralla. Mitä jos se on sittenkin nälkää ja hän haluaisi juoda ison annoksen? Suuttuu vaan enemmän, kun viedään nenän edestä ruoka pois?
Enpä tiedä. Meillä on kumpikin poika ollut vauvana kovia syömäreitä ympäri vuorokauden ja olen antanut aina niin paljon kuin ovat halunneet. Siinä on kyllä mukana sitä omaa laiskuuttakin, kun en jaksa mitenkään erikseen koulutella nukkumisia. :whistle:
Esikko lopetti yösyömiset, kun jätettiin tuttipullo pois 10kk iässä. Villellä menee pitempään pulloilut, kun ei vielä osaa oikein juoda nokkamukista.
Eipä tässä kiirusta sen kanssa olekaan.

Täällä on ihan tolkuttoman pimeä päivä! Lunta tässä pitäisi sataa eikä vettä. Ärrinmurrin...
Täytyy kohta lähteä hakemaan isoveikkaa kerhosta. On kotiutunut sinne nyt hyvin. Tänään oli eka aamu, kun ei tarvinnut tapella lähtemisestä. :D Se on aina vähän sellaista, kun jännittää.
Jotain muutakin taisi olla ja taas unohtui. Yllättävää.

Olitko Annette niillä alusvaatekutsuilla?
Mä en ole koskaan ollut, pitäisiköhän järjestää. Minkä firman tuotteita ne on, olisikohan niillä nettisivuja?
 
Ekaks kiitos Myyra vastauksesta.

Unohtui tuohon kirjoittaa et tyttö syö siinä klo 02 sellasen 140ml joka on ilmiselvästi nälkään syöty. Tuolloin annan itse irrottaa pullosta imun enkä vie pois.

Mutta sen jälkeen kun heti vartin päästä haluu taas niin ei kyllä mielestäni voi olla nälkä.

Heti kun purnasin täällä, meni viimeyö yhteensä vain 10 herätyksellä, lisäksi mies heräsi tytön kanssa aamulla 07.30 ja sain itse jatkaa unta. Nukuinkin sit 09.30 asti, ja kyllä tuli tarpeeseen. =)

Yritän aktivoitua taas kirjoittelemaan, olen vaan nyt hurahtanut tuohon facebookiin
:p Onko muut täällä??? On hieman koukuttava :D
 
Muaki saattas kiinnostaa tuo alusvaate kutsut juttu! Laita Annette tietoja vaikky yv:llä tai jotain jos oli hyvät. Niin, jos siis olit siellä... Viimeks ku pidin lastenvaate kutsut (jesperjuniorin) niin paikalle tuli noin kymmenestä kutsutusta 2! Eipä ollu häävit kutsut, mut ite tilasin älyttömän satsin vaatetta lapsille :D Tuliskohan sitte alusvaate kutsuille ketään :snotty: Ite oon tosi huono kiertelee mitään kutsuja (tai kiertelen hyvin kaukaa :D ) jotain tupperin juttuja käyny ihan vaan kannatuksen takia, niitä kutsuja sateleekin aika ajoin ihan liikaa!

Viveka: mullakaan ei ole oikein mitään lohdullista sanottavaa eikä neuvoja tuohon vauvan yöheräilyyn.
Meillä on kaikki 3 vauvoina lopettanu 3-5kk ikäisenä yösyönnit itestään... Uhmaiässä sitte vasta ne heräilyt alkoi :kieh: Ihan ku uhmaiässä ei ois muuta tekemistä :LOL:
 

Yhteistyössä