Kääk, oltiin taas tiputtu toiselle sivulle! Noh, nostetaanpas vähän...
Meille ei kuulu oikeestaan mitään uutta. Tänään on lenkkeilty kauppaan ja nyt vauva nukkuu terassilla. Sain tuossa jo imuroitua. Vielä jos luutuiaisi vähän lattioita, kun näkyy ihan hirveitä jälkiä laminaatissa. Pukluja ja sen sellaisia, kun aina ei tule pyyhittyä niitä kostealla. Klo 18 maissa mun pitäis päästä täältä käymään Piiperöisen kanssa raksalla. Sinne tulee käymääm muurari mittomaan ja suunnittelemaan leivinuunia ja puuhellaa. Olis sitten munkin ihan kiva päästä suunnittelemaan se uuni. Muurari myös aikoi hommata kaikki tarvikkeet, niin kyllä mammakin haluais olla päättämässä tiilien värin... Onneksi siis on jo aika selvät sävelet, mutta silti haluan paikalle. Jos Piiperöinen nukkuu, selviän varmaan sen vähän aikaa hänen kanssaan siellä, voi vaikka nukkua autossa, mutta jos on hereillä, voin viedä hänet anopille vähäksi aikaa (mitä en kyllä haluaisi just nyt tehdä...), kun he asuvat meidän raksasta n. 2km päässä (ikävä kyllä... Tai nyt tuntuu siltä...)
Niin... Nupulla sisko-kulta on ottanut hänet "tallottavakseen" (erittäin hyvä ilmaus muuten!) Musta tuntuu, että mut haluaa talloa rakas anoppini! Eilen se pökkäs tottakai tänne, kun minä satuin illalla olemaan n. 1,5-2h poissa (kestovaippakurssilla) ja mies yksin vauvan kanssa. No, tottakai siitä tuli arvosteluja.. Sitten kun vauvalla oli sellainen pieni härdelli ilta (ihan sen takia, kun päiväunet jäi liian lyhyiksi, niin oli yliväsynyt) niin johan anoppi taas neuvoi kuin kahta ääliötä, että teidän pitää pitää vauvaa näin ja näin ja älkää tehkö niin ja näin. Mulla on siis niin sellainen olo, että anoppi haluaa nähdä minun epäonnistuvan! Oma äitikin antaa neuvoja, mutta siihen tyyliin, että kokeilkaapa tepsiskö, ei lannista tolleen, että tulee tunne, että on itse joku super-ääliö, eikä osaa mitään! Ja kuitenkin, kun minusta tuntuu, että oon onnistunut tässä äitiydessä ihan hyvin. Vauva on suurimmaksi osaksi ihan tyytyväinen. Me ei hukuta pas*aan, vaikka välillä likaista/sekaista onkin. Ruokaakin tulee tehtyä ja pyykit pestyä. Mutta ei kai ne anopin takki päällä piipahduksetkaan oo muuta kuin tarkistusreissuja, että ollaanko täällä pitkälle iltapäivään yöpaita päällä sekasorrossa...
Niin, oon menossa maaliskuun vimppana viikonloppuna kestovaippojen ompelukurssille ja siihen liittyen oli eilen sellainen infotilaisuus, jossa siis olin illalla. Siellä ihan vaan puhuttiin materiaaleista, mitä kannattaa hankkia jne.
Jumbikselle tsemppiä!!! Iso hali ja rutistus, kyllä me selvitään!!!
Ja Nuppu, kerrohan sitten minkä nimen päätitte antaa Pupulle

Mukava, jos vinkeistäni oli/on jotain apua

))
Nyt jatkan vielä puuhasteluja. Onko teillä muuten mitään pääsisäissuunnitelmia? Ootteko kotona/lähdettekö reissun päälle? Meillä isukki on just pitkästä perjantaista eteenpäin kaikki pääsiäisen päivät töissä, niin ei ole suunnitteilla mitään erikoista. Piiperöisen kanssa varmaan mennään pe tai la minun kotiini (miehellä silloin iltavuorot), mutta yöksi tullaan kotiin.
Rosa ja Piiperöinen kohta 8vko