Op79, kyllä mullakin on ollut sairaan kipeet rinnanpäät. Aivan samankuuloista kuin sullakin, pahin on nyt mennyt ohi, mutta oli sellaisia kausia, että en saanut yöllä edes unta, kun nänniin koski niin hirveästi imettämisen jälkeen. Kipu saattoi jatkua tuntikausia. Minulla se ehkä johtui huonosta imuotteesta ja sitten siihen päälle vielä pojan puremisesta... Tajusin liian myöhään, että se pureskelee tissinpäätä syönnin päätteeksi, kun se on niin hauskan tuntuinen

Aloin sitten irrottaa aina rinnalta, kun alkoi enemmän sattua. Nyt ei enää pureskele. Niin ja minulla oli just tollasta, että kun poitsu otti kiinni rinnasta niin kiroilin (!) ja purin hammasta, kun teki niin kipeetä. Nyt alussa ei ole enää samanlaista tunnetta, on vaan se normaali muutamien sekuntien "polttelu" joka on ihan normaalia alussa, niin kuin joku mainitsikin.
Itse odottelin liian pitkään, enkä tiedä saadaanko imuotetta enää täysin kuntoon... Op, pystyisitkö ottamaan yhteyttä teidän paikkakunnan douliin, jos he voisivat opastaa imuotteessa ja tarkistaa tilanteen? Neuvolasta saa varmaan yhteystietoja.
Minä en tiedä, että ottaisiko sitä rotavirusrokotetta. Tuntuisi, että jos se on todella tarpeellinen/hyödyllinen, niin se kuuluisi normaaliin rokotusohjelmaan tai että ainakin vauvat saisivat sen ilmaiseksi, niin kuin influenssarokotteetkin. Onko sen hinta siis yhteensä 300e vai 150e ne kaksi annosta? Meillä neuvolassa sitä oikeastaan tuputetaan vähän liikaakin, mutta niin ne "mainostavat" vähän kaikkea ja pitäisi olla joka käynnin jälkeen jotakin ostamassa, kun ne tuotteet mitä kotoa löytyy eivät ole yhtä hyviä neuvolan mukaan... tuttipulloja myöten... vähän ärsyttää se jatkuva mainostaminen.
Saatiin tänäänkin nukuttua pitkät päiväunet

Poitsu pari tuntia ulkona lenkillä ja sitten päälle vielä toiset pari tuntia sängyllä minun vieressä osaks ulkovaatteet päällä. Nyt tuli "isi" kotiin ja pääsen puuhastelemaan, kun otti vauvan hoitoon.
Neuvolassa muuten kaikki ok. Paino 5050g, pituus 55,6cm ja pipo 38,6cm. Poitsulla oli jokin "vesipussi" toisessa kiveksessä, mutta häviää kuulema ajan myötä. Seurasi katseellaan hymynaamaa ja kannattelee päätään. Jokeltelee pikkuisen, saatiin videollekin eilen ihana juttelutuokio =)