Ryhmä kasvaa, kivaa
eli tervetuloa
Hansu87
Olipas kiva taas lukea kuulumisia! Inhottava
sparkle sun flunssa! Eikö oikeesti mitään yskänlääkettä saa juoda raskaana vai eikö ne vaan kirjoita reseptiä vai mikä on? Tosi kummaa, luulis, et äidin vointi kuitenkin on tarkoitus pitää hyvänä, että vauvakin voi hyvin! Tsemppiä asuntojuttuihin!! Kerro sitten heti miten kävi
Niin, tosiaan, eihän ikinä oo satavarmuutta sukupuolesta, mutta oon saanu niin paljon vaatteita nimenomaan pojalle, että otan miellläni ne vastaan
Ja ehkä kuitenkin, kun poikaa on luvattu ja vaikka tyttö tulisikin, niin samoja vaatteita voi hyvin käyttää. Jos olis toisinpäin ja olis ostanu vaan jotain pinkkejä (IHANIA
) vaatteita, niin ehkä pojalle ei kauheasti laittais niitä vaaleanpunaisia
Mut hyvä se on miettiä molemmat nimet varmuuden vuoksi.
Vatsa on tosiaan jo mielestäni aikamoinen (vitsit, en vieläkään oo saanu aikaseks laitettua masukuvaa murr) ja liikkeitä on tuntunut ja näkynyt jo aika kauankin. Mut niinhän se on, että kaikki on niin erilaisia ja masut tulee näkyviin eri aikoihin! Supistuksia mulla ei oo ollu (kai) vielä ollenkaan.
Ja vitsit, olin muuten ihan varma, että olen vanhin meijän pikku porukasta (tunnen itseni varmaan niin kauhean vanhaksi hehhee
)! Mutta eihän sillä iällä niin väliä oo, me ollaan kaikki samassa, ihanassa tilanteessa. Kiva vaan vähän tietää teistä enemmän
Seuraava kysymys vois olla, että missäs asutte? Me asutaan Kaarinassa, ihan tässä Turun vieressä. Miellän itteni kuitenkin turkulaiseksi, kun oon koko ikäni siellä asunut. Kaarinaan muutettiin ainoastaan siitä syystä, että rivitaloasunnot ovat halvempia täällä