voi perse sanon nyt suoraan.. olin kirjottanu vaikka kuinka paljon ja sit käsi osu läppärin hiireen ja kaikki katos.. eikun alusta...
Liitoskivuista, niin uskon että mun lonkkakipu on juurikin sitä.. Neuvolatäti sanoi sen olevan ihan normaalia. Mulla siis oikee lonkka välillä niin kipee et hyvä ku käveleen pääseen. Sit jos makaa selällään sängyssä ni monesti sattuu. Ja voi jummi jos erehtyy makaan sohvalla jalat koukussa niin et polvet on ylöspäin niin ei taho seisomaan päästä ku tuntuu ettei jalka kestä painoo ollenkaan... jalan suoristaminenki sattuu..
Synnytys ei jännitä vielä, mutta uskon jännityksen tulevan peliin mukaan sitten ku laskettuaika alkaa lähenemään..
Mun äiti on kyllä ihan intona tulevasta vauvelista ja mitä näkyvämmäks raskaus tulee sitä enemmän se alkaa hössöttään =) Onneks se hössötystä mun osalta laannuttaa nyt se, ku veljelle synty keskiviikkona pieni tytöntyllerö niin saa sit tuore mummu höösätä sitä =) Mun äiti sanoki, et sil menee sit varmaan koko palkka vauvan vaatteisiin ku meilleki syntyy, ku ei se malta sit olla ostelematta vaatteita
Ihanaa että kaikilla tähän mennessä hyviä
ultrakuulumisia, toivottavsti sama meno jatkuu loppuun asti =) Ja
s-h-h, tuuppas kertomaan omia ultrakuulumisia, muistaaksenihan se tänään on ku sulla ultraan aika
Munki pitäs kirpparille lähtee kierteleen ku sais vaan miehen mukaan ;D Pääsis osteleen pienelle vaatteita =) Tosin hyvä vaan ku ei vielä olla osteltu niitä ku ei niille mitään paikkaa olis missään. Just tänään vein asuntohakemuksen kaupungin vuokrakämppiin jos sieltä löytys isompi asunto meille.. Pääsis sit kunnolla laitteleen pienelle kaiken valmiiks =) Serkultakin varmasti tuun saamaan vaatteita, ja sanoinki sille, ettei mitään kiirettä, jos vaikka muutto saatas eka pois alta niin ei olis sit niin paljoa kannettavaa =)
Mulla oli neuvola keskiviikkona ja neljän viikon aikana ei ollu paino noussu ku 600g mistä neuvolatäti oli tosi tyytyväinen
Pikkuisen sydän sykki oikein terhakkaasti ja muutenki mulla kaikki arvot oikein hyvät. Tästä on siis hyvä jatkaa, varsinkin nyt ku on liikkeetki alkanu tuntumaan ihanasti =) Varsinaisesti potkija ei vielä tunnu, mutta sellasta tunnetta ku pikkunen heittäis kuperkeikkaa mahassa =) Nyt vaan odotellaan et liikkeet alkais tuntumaan ulkopuolellaki että mieskin sais niistä nauttia =)
sparkle ja viuhti 21+5