No, enhän mä viikonloppuna koneelle päässy istuskelee :ashamed: Jotenki olin mukamas koko ajan liikkeellä vaikken mitään ihmeellistä tehny! Ulkoilin kyllä paljon, kun on niin ihanaa kun on tänne eteläänki tullu kunnolla lunta
Jospa yritän tässä viikolla päästä kattelee teijän masukuvia ja laittaa omaani
Ja, tosiaan, mulle ainakin koko ajan sanotaan, että ihan on poikamasu, kun on niin pystyssä ja edessä. Oikeesti kyllä, jos mua kattoo suoraan takaapäin, niin ei edes näytä siltä, että olisin raskaana, kun masu on niin edessä
Tiedä sitten, pitääkö tää nimenomaan paikkansa sen takia, että poika on tulossa vai onko ihan vaan vartalotyypistä kyse...
Tuo vaatehomma alkaa kyl joo olee vähän ärsyttävää jo! Kun on vähemmän valinnanvaraa siellä vaatekaapissa eikä aina jaksais samoja vaatteita laittaa. Töissä mul on ehkä onneks työvaatteet, niin ei tarvii miettiä, mitä laittaa päälleen, mutta muuten kyllä ymmärrän tuskasi
Hansu! Ja hyvä, että vauvalla oli kaikki hyvin
Vitsit
celine oon kans kade, kun sulla enää viikko jäljellä! Mutta eipä mullakaan enää kun neljä! Ja nää vikat viikot menee kyllä vauhdilla, kun on sijaisten perehdyttämistä ja pikkujouluja luvassa. Niin ja se itsenäisyyspäiväkin tuo yhden lisävapaapäivän ja mulla on tunteja sisälläkin, joten luultavasti pääsen aloittamaan äippäloman yhden päivän etuajassa
Ihan rauhoittua jouluun, kun on koko jouluviikko vapaata.
Ja
sparkle, sullahan ei oo mitään enää, jos enää muutama päivä koulua jäljellä
Vointeja ja voikaahan paksusti
s-h-h ja Vili Vilkas (nyt oli annettava jo kunnon nimi, kun niiiiiin vilkas tuolla masussa on
) 30+4