Sparkle mulla oli ihan samanlaisia lukemia verenpaineessa muutamia viikkoja sitte. Neuvolassa käskettiin kotona seuraamaan ja kotimittauksissa lukemat oli aina ihan OK, mut Neuvolassa mitattaessa aina koholla, mikä oli aika hassua... Lopulta ne lähetti mut äippäpolille, missä ylilääkäri totesi että viimeisellä kolmanneksella verenpaineet on joillakin odottavilla koholla jo sen takia, kun äippä alkaa huolehtia tulevan vauvan tarpeista ja muista asioista
ni jo sen takia verenpaine voi välillä vähän heitellä. Mulle sanottiin vaan, että ei mitään hätään ja rauhallisemmin pitäisi ottaa, ni paineetkin laskee
nyt on ollu ihan hyviä lukemia, varmaankin sen takia kun pakotin itteni ottamaan rauhallisemmin.
Nyt oon ollu äippälomalla vasta viikon ja alkaa jo painaa tää tekemättömyys :/ ei millää jaksais istuskella 24/7 kotona. Ulkona on tullu paljon oleiltua, mutta seki alkaa olla jo melko rankkaa jos joutuu kahlata polvenkorkuisessa kinoksessa
Meillä sairaalakassi kans valmiina pakattuna, tosin nyt vaa oon alkanu miettii, että onko mukana varmasti kaikki tarpeellinen? Ei oo sit kiva soitella synnäriltä jollee, et voisitko tuoda muutaman asian minkä unohdin pakata mukaa =) sit oon miettiny mitä pakkaisin vauvalle kotiinlähtö vaatteiksi? Kauheen vaikeeta valita vaatteet, kun ei yhtään tiedä millanen ilma sattuu
pakkaset ja sillee... En kumminkaa haluis pakata vauvaa ihan miksikään micelinukoksi, joka ei sit lopulta mahdu edes kaukaloo
pitää varmaan vaa luottaa, että isäntä osaa tuoda sitten tarvittavat vaatteet vaaville, kun on sen aika. MoccaLatte mukava kuulla, että sulla ja varsinkin vauvalla kaikki hyvin :heart: ja painoakin pikkuselle tullu hyvin, niin ei tarvitse siitäkään olla enää niin huolissaan.
Hitsi, oonko mä ainut jolla ei oo ollu viel mitää supistuksia :O tai sit on ollu, mut en oo vaa osannu tunnistaa niitä. Neuvolassakin ne aina kysyy, että onko ollu ja että ne on sitten kuukautiskipujen tapasia. Kävin yhtenä päivänä miettii asiaa, että onko mulla ollu sellasia tuntemuksia, mut enhän mä enää edes muistanu miltä kuukautiskivut tuntuu, ni oli aika hankala sit päätellä mitää
ja hassuinta musta on se, että mulla oli aina kuukautisten aikaa hurjat kivut ja nyt en edes enää muista millaset ne on... Toivotaa et oikeen paikan tullen sit tunnistan mikä on supistus ja mikä vaa normaalia vatsan kivistämistä.
Hansu 35+1