Heippa leidit :wave:
Meikäläinen alkaa pikkuhiljaa toipumaan pahoinvoinnista, luojan kiitos...
Nyt alkaa olo olla aika normaali.. väsymys nyt vieläkin painaa mutta muuten...
Täällähän on taas tekstiä niin pirusti etten jaksa ruveta kommentoimaan :ashamed:
Oon muutenkin ollut niin laiska viimeaikoina kaiken suhteen.. tänne kirjoittaminenkin on tuntunut niin ylitsepääsemättömältä asialta
Mulla olis se np-ultra 4.7... taitaa monella muullakin olla samana päivänä =)
Vähän kyllä jo jännittää... verikokeissa kävin viime viikolla ja pari viikkoa sitten oli jo eka nvla lääkäri. Kaikki oli ihan ok.. kohdun koko vastas viikkoja jne...
Nyt mulle on iskenyt paniikki niiden seulojen kanssa :O mitä jos ne hälyyttääkin... kääks :headwall:
Stressatessa taitaa mennä tää viikko : /
Ostin pari viikkoa sitten sellasen angelsoundsin dopplerin mut en oo vieläkään saanut sydänääniä kuuluviin sillä... sekin mietityttää vähän tässä... Mulla kuitenkin viikkoja nyt 11+4!
Tsemppiä ja jaksamista kaikille meille tasapuolisesti... =)
Meikäläinen alkaa pikkuhiljaa toipumaan pahoinvoinnista, luojan kiitos...
Nyt alkaa olo olla aika normaali.. väsymys nyt vieläkin painaa mutta muuten...
Täällähän on taas tekstiä niin pirusti etten jaksa ruveta kommentoimaan :ashamed:
Oon muutenkin ollut niin laiska viimeaikoina kaiken suhteen.. tänne kirjoittaminenkin on tuntunut niin ylitsepääsemättömältä asialta
Mulla olis se np-ultra 4.7... taitaa monella muullakin olla samana päivänä =)
Vähän kyllä jo jännittää... verikokeissa kävin viime viikolla ja pari viikkoa sitten oli jo eka nvla lääkäri. Kaikki oli ihan ok.. kohdun koko vastas viikkoja jne...
Nyt mulle on iskenyt paniikki niiden seulojen kanssa :O mitä jos ne hälyyttääkin... kääks :headwall:
Stressatessa taitaa mennä tää viikko : /
Ostin pari viikkoa sitten sellasen angelsoundsin dopplerin mut en oo vieläkään saanut sydänääniä kuuluviin sillä... sekin mietityttää vähän tässä... Mulla kuitenkin viikkoja nyt 11+4!
Tsemppiä ja jaksamista kaikille meille tasapuolisesti... =)