Heipat taas kaikille! :flower:
Huh huh, millä sykkeellä on menty viimeiset 8 viikkoa. Eipä oo kyllä kauhean montaa rauhallista hetkeä tai päivää ollut. Jotenkin kiire kulminoitui aivan totaalisesti tähän viikkoon ja joka ikinen päivä on menty pää kolmantena jalkana. Mutta NYT saa levätä 5 viikkoa!!! Ylihuomenna lähdetään reissuun Riikaan ja sitä seuraavalla viikolla saa vain olla ja nauttia lounastreffeistä ihanien kavereiden kanssa. LOMA :heart:
Ladymoon Suuri osanotto ja paljon voimia tulevaan. :heart: :hug:
Sartsa Paljon voimia äitisi rinnalla kulkemiseen. :hug:
Käsitöistä täällä oli puhuttu ja minä liityn tähän käsityökerhoon kyllä oikein mielelläni.
MLM kiitos sivuston linkkaamisesta
Kukas se sanoi, että oli tehnyt itse kestovaippoja? Olen yrittänyt löytää suht yksiselitteisiä ohjeita niiden tekoon, mutta en ole vielä löytänyt. Esim kun ohjeessa puhutaan imuosasta tai kosteussulusta niin itse olen kyllä vähän pihalla, että mitä se tarkoittaa
Nyt lomalla aion aloittaa neulomisen vaaville. Voisi koittaa päästä johki ihanaan lankakauppaan ja aloittaa villavaatteiden teon, koska tammivauva tuntuis näiden nykyajan pakkasten hulinassa tarviivan aika hyvin vaatetta päälleen. Pitäisköhän itellekin tehdä joku villainen suoja noille rinnoille. Sen lisäksi että takki tarvis ehdottomasti askarella sitten syksyllä, ettei pääse paleltuun talvella
Onnea kaikille
ultrakuulumisia saaneille! Hassua kun kohta (huomenna!!!!) on takana jo 1/4 raskaudesta ja vieläkään en ole masun asukkia nähnyt. Onneksi ultraan on enää 1,5 viikkoa. Näyttäisi siltä että 4.7. meillä on monella kerrottavaa ultran tiimoilta
Mun tarvis varailla aikaa sinne labraan ja pohdin, että onkohan siinä mitään järkeä että varaan sekä verikokeet että sokerirasituksen samalle aamulle. Terkka sanoi, että kunhan heinäkuun alun aikana käyn verikokeissa ja sokerirasituksessa niin se riittää. Mutta ku ei jaksais koko aikaa ravata kun sinne labraan on kuitenkin se 10 kilsaa matkaa
Tulishan siinä pyöräiltyä tietty enemmän.
Pyöräilystä tuli mieleeni liikunta ja repeilin eilen aika kovin itelleni
Juoksin kuitenkin tuossa toukokuun alussa puolimaratonin ja eilen kun juoksin ratikan kanssa kilpaa pysäkille niin meinas henki lähteä
En kyllä yhtään tiedä, että millä lihaksilla oon sen puolikkaan juossut, mutta voinpahan sanoa senkin tehneeni
Parisuhteesta olitte keskustelleet myöskin. Me ollaan oltu yhdessä reilu vuosi ja mentiin kihloihin huhtikuun alussa. Häät on tulossa parin vuoden päästä kun saadaan edes toinen meistä työelämään ja on varaa juhlia kunnolla
Meillä ei tämä raskaus ole oikein vielä ehtinyt vaikuttaa oikein mitenkään. Oltiin tähänkin asti kuin paita ja peppu ja se ei ainakaan ole muuttunut. Mutta tällä hetkellä näyttää siltä, että tämä vain hitsaa meitä yhteen lisää.
Eilen meillä oli ilouutisten päivä toimistolla. Kaveri kertoi, että heille on tulossa vauva joulukuun lopulla. Näimme maanantaina heidän ultrakuvansa ja siellä köllötteli kyllä aivan supersuloinen vauva!!
Sitten päätin itsekin kertoa jo nyt vauvauutiset kaikille kun totesin, että sellaisia, jotka asiaa eivät tiedä, oli niin vähän, että ihan sama vaikka loputkin kuulisi
Saimme aika paljon ihastuksen huokauksia osaksemme
Illalla kävimme sitten vähän viettämässä iltaa ja tapasin tämän kaverin vaimon ja olipa ihana kun pääsi livenä juttelemaan raskaudesta ja vertailemaan oloja
Tämä pääsee kohta halaamaan omaa muruaan ja aloittamaan juhannuksen ja se saa kyllä olon aika ihanaksi! Hymyilyttää vaan niin kovin koko ajan
Ihanaa juhannusta kaikille!
Anskutin ja Taavetti (tai Syllikki) 9+6 (kohta taas pokspoks!!)