Onpas taas kulunut pitkä aika siitä kun viimeksi kirjoitin. Hirveästi tullut tekstiä, ja kaikkea ei varmasti millään muista kommentoida.. Pahoittelut siitä :/ Pahoitteluni myös Sartsalle äidin sairauden johdosta, sekä muille huonoja uutisia saaneille :'( :hug:
Minulla oli eilen ensimmäinen neuvola. Olin jo varautunut sanomaan terkalle, että kuunnellaan ensin sydänäänet ettei tarvi turhaan täytellä lappuja, jos kaikki ei olekaan kunnossa. No, terkka haki minut aulasta ja vei suoraan ultrahuoneeseen, jossa sitten nähtiin, kun pieni sydän siellä väpätti :heart: Sitten oli jo ihan mukava täytelläkin lappuja ja muita, kun tiesi että vielä ainakin kaikki on ihan hyvin
Aika paljon kopioitiin edellisestä neuvolakortista, kun ei siitä edellisestä ensikäynnistä ole kuin reilu 4 kuukautta. Auditit ja muut jätettiin tekemättä, siirrettiin vain vahnat tiedot uuteen neuvolakorttiin. Tänään sitten pitäisi käydä labrassa ottamassa veri- ja pissakokeet, ja esitin toivomuksen nt-ultrasta heinäkuun puoleen väliin. Katsotaan miten käy.
Raparperitaivas oli käynyt myös Bon Jovin keikalla. Minäkin olin siellä, ja oli kyllä AIVAN MAHTAVA, välillä itketti ihan vain siitä syystä, että vihdoin nuoruuden haave toteutui. :heart:
Lapsilukukeskusteluun en varmaankaan ole vielä vastannut. Meille tämä on tosiaan kolmas lapsi, ja saapa nähdä jääkö tähän vai olisiko vielä haluja neljännelle. Neljä on kuitenkin maksimi. Varmaan loppuraskaudesta joutuu miettimään ihan tosissaan, onko tämä se viimeinen, ja jos on, niin haluaisin ehkä sterilisaation, ettei tarvitsisi enää ehkäisystä huolehtia. Minulle kun tuo raskautuminen ei tunnu kovin vaikeaa olevan..
Toisaalta neljäs voisi olla ihan kiva lyhyellä ikäerolla tähän kolmanteen, mutta toisaalta tuntuu, että pitäisi ehkä päästä työelämäänkin, ettei tule liian pitkä aika pois työelämästä valmistumisen jälkeen. Onneksi näitä asioita ehtii miettiä vielä pitkään..
Ja josko nyt ensin saisi tämän kolmiosen hengissä loppuun asti ja uloskin tuolta masusta, niin sitten voisi tosissaan alkaa miettiä..
Parisuhteestakin olitte keskustelleet. Meillä tulee kymmenen vuotta yhdessäoloa täyteen heinäkuun 22. päivä, kihloissa ollaan olut viisi vuotta ja naimisissakin 3,5v. Parisuhde on hyvällä mallilla, tuntuu että lasten myötä olemme hitsautuneet yhteen ihan uskomattomalla tavalla. Vaikka olemme aika erilaisia, niin jaamme samanlaiset arvot. Toisaalta emme aina tee kaikkia asioita samalla tavalla kuin "muut", ja tuntuu että meitä usein katsotaan kieroon sen takia esimerkiksi lasten päiväkodissa, ja tutuissa lapsiperheissäkin. Kuitenkin valintamme ovat meidän perheelle sopivia
Tähän loppuun vielä omaa napaa sen verran, että minulla alkoi tänään LOMA! Tämän päivän vielä ajattelin panostaa graduun ja käydä serkun kanssa ravintolassa syömässä, huomenna sitten siivoilen aamulla ja lähden ajelemaan Etelä-Suomeen ja viettämään aikaa perheen kanssa. Seuraavan kerran käväisenkin kotona heinäkuussa viikon verran ja siitä seuraavan kerran elokuun lopussa, jolloin koko perhe kotiutuu taas pohjoiseen (joo, ehkä tämä on yksi niitä valintoja, joita muiden on vaikea ymmärtää..
)
Nyt valmistautumaan sinne labraan!
Pinuski 9+3 (Neuvolan mukaan, ei korjattuna 10+0!!!)