Tervetuloa
Tinzu83!!
Nijan ite Tampereella syntyneenä ja Tampereella yli 20v (yhteensä) asuneena.. jep, Hookista saa parhaat siivet.
Niin ja huonosta olosta. Sitä itellä tulee ja menee vielä. Ei kuitenkaan oo enää niin päivittäistä kuin oli tossa muutama viikko sitten vielä, mut saattaa tulla ihan yhtäkkiä ja kestää sitten jokusen tovin.. nyt esim. iski taas ihan puun takaa ja nyt ällöttää hirveesti.
tinker_ muista limakalvot! Ne on herkemmät raskaana, joten mikä tahansa saattaa aiheuttaa että limakalvot ottaa itteensä ja paperiin tulee vaaleanpunasta limaa. Ei kuitenkaa selvää verta ollut. :hug:
Jenny me saatiin ainakin tietää esikoisesta ultran yhteydessä ne seulonnan tulokset.
Nijan rakko tyhjänä suositellaan menevän ultraan. Suomen terveystalossa ainakin kätilö sano viimeksi että "kävitkös vessassa, kannattaa käydä ennen tätä ultraa". Ja niimpä sitten vielä kipasin vastaanotolta vessaan.
Jomi maksalaatikkoo voi huoletta syödä kerran viikossa. Se on parhaita raudanlähteitä ja siksi sun varmaan tekee mielikin, kun saatat tarvita rautaa.
Hih, juu toi hamppari tossa paras olikin.
Kuten aiemmin sanoin, ei nuo perunat itteenikään kovasti inspanneet.
Ruokamieliteoista mulla tuntuu vaihtelevan viikottain, mitä tekee mieli ja mitä ei. Alussa teki ihan hulluna mieli grillattua kanaa, mitä sais sormin nyppiä.
Mutta nyt ei taas kana uppoo ollenkaan. Salaattia voisin puputtaa aina ja etenkin tuorekurkku on ihan parasta!
Sitten ihan kotiruoka menee parhaiten ja yks päivä viikko kaks taaksepäin himoitsin Subwayn subia (kalkkuna!!!) ja käytiin ostamassa.
Otan sen aina hunaja-kaura-patongilla ja paahdettuna ja juustolla. Perus tuorekasvikset väliin ilman jalopenoo, suolakurkkua ja oliiveja.
Ja kastikkeena southwest.
Sitäkin aina: "laitakko iiiiihan vähän".
Limppari on aina kuulunu mun suosikkeihin, etenkin 7up free. Nyt on välillä tullu jopa ällötys, samoin kuin mehuihin. Vishyjäkään (ei ees maku) tee mieli eikä oikein vesikään maistu, mutta silti on pakko juoda jotain kun janottaa. Joten juon aina sitä mitä käteen ns. osuu ja jos meinaa tulla oksetusolo, niin sitten vaihdan laatua. Jäätelöä, etenkin sitä minttu-suklaata teki tossa kans mieli muutama viikko takaperin ja himoissani ostelinkin sitä muutaman looran.. no nyt ei tee sitten sitä mieli yhtään! Omenaa oon nyt jääkaappi kylmänä syöny parina päivänä, 2 omppua/päivä.
(.) Jomin tavoin päivittelen sitä, että huuuh, jo kahdestoista viikko lähestyy eli riskiviikot ois täynnä!
Sit kun ollaan käyty ultrassa, voikin laittaa kuvaa fb:hen ja kertoa ystäville uudesta tulokkaasta ja tietysti samalla kaikille muille läheisille.
Miehen äiti ja nuorin veli ei vieläkään tiedä. Niille kerrotaan myös 27.6. kun on se ultra, koska miehen äidillä on sillon synttärit ja meinataan myös pyytää tätä 15v täyttänyttä pikkuveljeä (elokuussa käy ripin) sylikummiksi tälle pienelle. Sit ehkä pyydetään yhtä kaveripariskuntaa ja mun yhtä rakasta kaveria. Tai sitten vain mun rakasta kaveria. Eli kummeja tulee joko 2 tai 4.
Viikko siis ultraan!!! Heti juhannuksen jälkeen.. JIPIIIIIIII!!!!!!!!!!! :heart:
Sartsa 11+2 :heart: