Heippa taas, ihanat naiset! :wave:
Tervetulotoivotukset uusille masunkasvattajille & onnittelut kaikille hyviä uutisia saaneille! :flower:
Ansu-85 Pahoittelut ja paljon voimia! :hug:
Neljän suora Se oliskin kiva, jos se painonnousu lasketaan vasta siitä ekasta neuvolapunnituksesta. Ja heh, ilmeisesti neuvolakortin täyttäminen on ihan oma taiteenlajinsa
MLM Kiitos kannustuksesta painon suhteen! Tuo terkka oli kyllä todella kiva, mutta se vaihtuukin saman tien
Toivottavasti ei kovin kauhea saarnaaja ole tää uusikaan.
Kestovaipoista ja kantoliinasta olitte jutelleet Mä haluaisin kovasti kestoilla. Mies ei oo kovin innostunut asiasta, mutta enköhän mä saa käännytettyä sen. Se ei oo kamalan kiinnostunut ympäristöasioista, mutta onhan kestovaippojen käytössä selvä taloudellinenkin hyöty. Mies ymmärtää varmaan sen paremmin
Kantoliinasta taas mulla ei vielä oo oikein mielipidettä. Kiinnostavalta se kyllä vaikuttaa, joten pitää varmaan tutustua jossain vaiheessa tarkemmin.
Lapsiluvusta ei oo vielä hirveästi keskusteltu. Jossain vaiheessa olin itse sitä mieltä, että haluaisin kolme, mutta kaksi vois ehkä kuitenkin olla meille sopivampi. Mies on joskus sanonut, että yksi voisi riittää sille, mutta sanoin silloin aika painokkaasti, että minä en kyllä halua vain yhtä lasta. Mutta saa nähdä mitä meille ylipäänsä suodaan.
Maira Toivottavasti siellä on kaikki kunnossa :hug:
sedillon Täytyy tosiaan reippaasti sanoa ensi kerralla siitä neuvolakortin virheestä ja korjata itse, jos eivät siellä korjaa.
Anskutin Vaihteleepas nuo neuvolan painosuositukset saman kunnan sisälläkin
Tampereellahan te kävitte, eikö? Me siis käytiin myös. Mulla painoa 92 kiloa ja sanottiin, että se viisi kiloa saa tulla lisää
Aika erikoista!
Minä
opiskelen vielä, tarkoituksena on nyt syksyn aikana saada opinnot sille mallille, että keväällä vois valmistua. Mies jätti opinnot kesken ja on nyt töissä, tosin sopimus on vain syyskuun loppuun saakka tällä hetkellä
Joten voi olla sitten tosiaan melko tiukat ajat edessä, mutta eiköhän sitä jotenkin pärjätä.
Parisuhde ei oo mielestäni muuttunut ainakaan vielä, mutta varmasti muuttuu viimeistään sitten, kun vauva on maailmassa. Yhdessä ollaan oltu noin 7,5 vuotta nyt ja siitä vajaat kuusi vuotta asuttu saman katon alla. Viisivuotiskihlapäivä oli toissapäivänä ja kaksivuotishääpäivää vietetään syyskuussa. :heart: Vauvalle annettiin lupa tulla viime elokuussa, joten jonkin aikaa ehdittiin yrittää ennen tärppiä. Mutta näin jälkeenpäin se oli ihan hyvä asia, koska ehdittiin niitä pettymyksiäkin suremaan yhdessä ja varmistuttiin vain entisestään siitä, että todella ollaan valmiita vanhemmiksi.
(.) Hain eilen postista dopplerini. Kokeilin sitä jo lähinnä siinä mielessä, että laite toimii. Oman sykkeen kyllä löysin, mikä on sekin ihan positiivista
Mutta kuten arvelinkin, niin vielä en saanut kuuluviin beibin sykettä. Täytyy taas kopasta parin päivän päästä! Oireet on lieventyneet jonkin verran, tosin tissit on edelleen öisin ihan turkasen kipeät. Yökötystäkin on aika lailla päivittäin, mutta ei ihan niin pahana kuin aiemmin. Edelleen oon vähän väliä aivan varma, että ei tuolla voi mitään olla :ashamed:
Jomi & Samu-Sirkka 8+6 (uskomatonta, huomenna poksuu taas!)