Pirtsi meillä oli kans pojan kanssa neuvolat viimeks samaan aikaan. Ja niin neuvolatäti vähän suunnitteli, et jos mahdollista niin ois sit pojan 1v neuvola ja mullakin sitten sillon taas yks neuvola.. hän sano, et nyt kun ns. resursseja on, niin joka kuukaus saan käydä.
Hih, joo tosiaan nää mieliteot vaihtelee. Ei mullakaa nyt liiemmin karkkia tee mieli. Suklaata välillä himoitten, mutten siis sitäkään oo ite ostanu. Syöny oon jos jossain ollu, kahvin kanssa. Et en tiiä.. yhyyyyy jos tää omalta kohdalta tarkottaaki poikaa.
Joo siis kun toi Suomen terveystalo on yksityinen ja siellä on pelit ja vehkeet viimesen päälle ja kun vaan käy siinä veriseula-verikokeessa niin saa kyllä tietää hyvin tarkkaan noi luvut. Ja kyllähän ne kiva on tietääkin, vaikkei ne tosiaan olekaan mitkään ihan pakko -juttuja.
Heh, uskon että oli semmonen olo "hei minä täällä taas", mut musta toi on mukavaa että tuolleen muistetaan. Tulee hyvä mieli, ettei ne vaan käsittele potilaitaan "toi tosta ja sit seuraava", vaan ne paneutuu jokaiseen niin, että sitten ainakin osa jää mieleen ja toki tietysti sillä on merkitystä jos siellä paljon joutuu käymään.
(.) Mä ootan aika innoissani huomista. Pyydetään mun tosi hyvää ystävää yhdeksi kummiksi ja ajattelin jos hän ois sit ns. "sylikummi". Hänellä muutenkin on nyt vaikeaa kun täti kuoli hiljattain ja he ovat käytännössä äitinsä kanssa kahden kun muu suku on niin niljakasta sakkia, etteivät halua pitää heihin mitään yhteyttä.
Hän sanoi viimeksi mulle puhelimessa että kaverit on hänelle kuin suku.. päätin jo aikapäiviä sitten pyytää häntä kummiksi, mutta nyt tuli oikein ahaa elämäys, että tämä jos mikä saa hänet varmasti iloiseksi ja tuntemaan että hän kuuluu jonnekin.
Sitten miehen veljee pyydetään myös yhdeksi kummiksi, joka pääsee ripille nyt elokuussa, mutta koska hän on semmonen kohnottaja ja levoton sielu, niin hän saa olla ns. "ylimääränen kummi". Mies sano, et kun ei sillä jätkällä tunnu olevan järkeä päässään, niin parempi antaa semmonen tehtävä, joka ei sitten edellytä välttämättä mitään suurempaa. Mutta että hänelle tulee olo kuitenkin että hänet halutaan kummiksi ja se on hänelle kunniatehtävä. Justiin nimittäin puol vuotta sitten valitti kun haluis jonkun kummiksi mutta kukaan ei ole vielä pyytäny. Nyt sitten taitaa päästä kahden lapsen kummiksi kerralla kun miehen toinen veli vissiin ottaa kans kummiksi ja me sitten kans. Tänään vissiin kerrotaan aikeistamme hänelle. Sit ei olla vielä varmoja pyydetäänkö yksi ystäväpariskunta jonka perheen kanssa lähdetään ensi viikolla Rovaniemelle. Jos pyydetään, niin tehdään se varmaan samalla siellä.
Sartsa ja Pötsi 11+4 :heart: