Päivitetty tähän saakka.
Tervetuloa uudet värililja, hemuliina, Marisol ja rockingruby.
Monella oli hyviä ultrakuulumisia, Sartsa ja iimukka oli kuvatkin laittaneet, ihanat pienet siellä. :heart:
Mairalla on ihana massu jo. Kiva nähdä muidenkin masuja.
Äitiyspakkauksesta oli taas kyselyä ja edelleen olen ottamassa, kun meidän vauveli tulee nukkumaan siinä ensimmäiset kuukaudet.
Amom Ehkä jotain pientä on tuntunut, mutta ei vielä varmasti voi sanoa että onko liikkeitä. Välillä oon kyllä huomannut että suolet siellä muljuaa sen verran, että tuntuu kuin joku möyrisi. Edellisellä kerralla tuntui joskus 14+ viikoilla, eli kohta tässä pitäisi varmaan alkaa tuntumaan.
Kummeja ei olla vielä mietitty, joskus lähempänä sitten.
Nyt pitää lähteä valvomaan esikoista joka on leipomispuuhissa.
MLM ja monsteri 14+0 *poks*
Tervetuloa uudet värililja, hemuliina, Marisol ja rockingruby.
Monella oli hyviä ultrakuulumisia, Sartsa ja iimukka oli kuvatkin laittaneet, ihanat pienet siellä. :heart:
Mairalla on ihana massu jo. Kiva nähdä muidenkin masuja.
Äitiyspakkauksesta oli taas kyselyä ja edelleen olen ottamassa, kun meidän vauveli tulee nukkumaan siinä ensimmäiset kuukaudet.
Amom Ehkä jotain pientä on tuntunut, mutta ei vielä varmasti voi sanoa että onko liikkeitä. Välillä oon kyllä huomannut että suolet siellä muljuaa sen verran, että tuntuu kuin joku möyrisi. Edellisellä kerralla tuntui joskus 14+ viikoilla, eli kohta tässä pitäisi varmaan alkaa tuntumaan.
Kummeja ei olla vielä mietitty, joskus lähempänä sitten.
Nyt pitää lähteä valvomaan esikoista joka on leipomispuuhissa.
MLM ja monsteri 14+0 *poks*