Niina85 Tsemppiä sinne ultraan! Toivottavasti ja siis varmasti huominen kokemus sairaalassa on paljon mukavampi!
Tintti Mulle kans sanottiin edellisessä raskaudessa, että sano sit hammaslääkärissä olevas raskaana, ni tietävät antaa jonku tietyn puudutteen. No sitte ku sanoin, ni lääkäri sano, että juu onnea vaan, mutta kyllä ne puudutteet sopii nykyään kaikki raskaanakin oleville.
zanizipp Hirmusti kuitenki jaksamista sinne!
millamau Saanen muistuttaa, ettei ylipaino aina tarkota sitä, että söis epäterveellisesti. Ja vaikka alunperin johtuiski siitä, niin ei se tarkota myöskään, että raskausaikana söis välttämättä epäterveellisesti. Itellä on ylipainoa, mutta aivan terveen lapsen sain edellisestä raskaudesta. Ei varmaan ollu tarkotus loukata, mutta kyllä mua ainaki syyllistäminen ottaa päähän. En tekis mitään ulkonäköön tai muuhunkaan perustuvia yleistyksiä ehkä noin helposti. Nyt kyllä vähän kiehahti tässä...
kathii Olipa hauska idea laittaa kirjeet menemään
Vaunuista päätin tutkiskeltuani hetken, että halusin Brion Go-rattaat. Oli tosi näppärää, kun samaan runkoon sai turvaistuimen, vaunukopan ja sen istumaosan, niin et ne toimii nyt rattainakin. Sattu vielä sit heti löytymään huuto.netistä melko edullisesti ja läheltä koko setti paitsi turvakaukalo, ni ne sitte hommattiin. Ja hommattiin myös sit uutena se kaukalokin. Siinäki kävi hyvä säkä silleen, että Vauva-lehdellä oli semmonen tarjous, että jos kaveri tilaa sen lehden ikäänkuin mun kautta, ni sai lahjaks juurikin sen kaukalon ja siinä säästi vielä muutaman kympin kaupan hinnoista. Huutelin sit Facebookissa että kuka haluaa ilmatteeks sen lehen ni saatiin ite se koppa. Nyt en oo vielä perehtyny yhtään noihin sisarusrattaisiin. Noihin meiän nykysiin sais kyllä sen seisomalaudan sisarukselle, mutta eipä 1,5-vuotias vielä jaksa seistä niin pitkiä aikoja ku sitte tarviis. Mutta niitä Brion Go-rattaita suosittelen kyllä! Ainoa miinus oli se, että jo puolen vuoden käytön jälkeen jouduttiin ostaa uus turvaistuin ku poitsu kasvo siitä ulos niin pian...
Huhhuh, semmosta! Huomenna on sitte neuvolalääkäri mulla. Pääsen ihan yksin sinne ku mun äiti tulee vahtiin tuota poikaa. Jee, omaa aikaa?
Nyt ollaan sitte kerrottu muuten lähes kaikille kavereilleki jo uutiset. Yks läheisimmistä on vielä kertomatta, hänellä on laskettu aika marraskuussa ni kiva olla samaan aikaan raskaana
Elisa 10+5