Tää on niin virkeä ketju, että tässä kun näitä töitä on viime päivät ollu enemmän kuin laki sallii, niin ei millään pysy perässä...Mutta hyvä että juttua piisaa!
Soodatestin oon ite tehny jo varmaan pari vkoa sitten(raskaana olevalta naiselta ei mikään "turhamaisuus" ole kiellettyä...) ja tulos oli: tyttö.
Pitkään yritin vastustella
kotidopplerin ostoa, mut laitoin nyt kuitenkin tilaukseen vkonlopun aikana. Oli vaan se viimeaikoina tarjouksessa ollut loppunut ja hintaakin muutama euro enemmän, vaikka tarjouksessa oli edelleen. Mut siis tällä vkolla saavat uuden erän ja sen tilasin.
Tupakoinnin lopetin ekan kerran, kun esikosta tein positiivisen raskaustestin. Viime syksynä keskenmenon jälkeen tuli jälleen poltettua, mut lopetin kun olin jotenkuten toipunut. Olin n. kolmisen kuukautta jo "kuivilla" ennen tätä raskautta ja toivottavasti en enää ikinä ala polttamaan uudestaan. Elämäni yksi parhaista päätöksistä jo omankin terveyden kannalta!
Perjantaina on np-ultra ja hitsi, että mua jännittääääääää!!! Oloja on raskauden suhteen kyllä, mutta kuitenkin jo vähän helpottaneet, niin hiipii vaan se pelko mieleen ettei tule viime marraskuun toisintoa. Tai tietyllä lailla olen luottavaisin mielin, mut mietin kuitenkin, et mitä jos...Mä jotenkin pidän aina niitä repäsykipuja jonakin ihmemerkkinä, että kohtu kasvaa siellä kuitenkin ja tiedän ettei niiden puuttuminenkaan mtn merkkaa. Mut niitä nyt ei ole taas moniin päiviin ollu, niin voi ahistus tätä pientä ihmismieltä, kun se panikoi!!! :ashamed: Jajajaja....voisin kääntää ja vääntää tätä loputtomiin, mut ei tässä auta ku yrittää olla ja odotella perjantaiaamua.
Nyt takas töiden pariin...
Diiselikissa + Sissi 10+6