Suurensuuret pahoittelut ja voimia kovasti joukosta tippuneille..:heart::heart::heart: Voi että sentään elämä on julmaa..
Tsemppiä
Hennu86 ja
Dea!! Ehkäpä teillä on lieväoireiset raskaudet menossa eikä tarvitse olla huolissaan..
Mulla oli esikoisen kanssa koko ajan sellanen olo että onko kaikki hyvin kun oireet olivat niin lieviä..
Anu84 tiedän tarkalleen miltä susta tuntuu..meillä vuosi sitten tuli keskeytynyt keskenmeno ja todettiin rv9 lopulta...ja nyt helmikuussa oli spontaani keskenmeno rv7.. Täällä tarkkaillaan siis oireita myös kovasti kääk heheh..
..pikkusen heittää pilviä auringon eteen mutta positiivisin mielin eteenpäin niin just!!
Tsemppiätsemppiä!!
Haimi voi ei miten tollasia ääliöitä voi olla olemassa hyi että..arrgghh!!!
Aika oireeton meininki täällä hitsin hitsi
mutta niin oli esikoisenkin kanssa tosiaan.. Nyt 5+4 ja rinnat arat mutta pystyn hyvin nukkumaan vaikka mahallani, toivon lisää arkuutta..tirsk.. Vatsaa nippailee mutta harvakseltaan..öllötystä hieman havaittavissa mutta liekö tästä raskausjännityksestä johtuen vain..heheh.. Tulispa pahoinvointia hih..
Ja siis se valkovuoto on aika olematonta HÖ!! : / Valkovuoto on oikeastaan tällä hetkellä suurin "huolenaiheeni" koska muistaakseni esikoisen kanssa sitä lorahteli mukavasti ja nyt ei bläähhh..
Varhaisultraan meno on taloudellisten seikkojen puolesta kyseenalaista.. Asutaan pääkaupunkiseudulla ja täällä kaikki maksaa hunajaa.. Täytyy nyt katella..jos joku tietää edullisen ultran akselilla Helsinki-Lahti niin saa vihjaista..
Ootteko
Pipituuna menossa..? (jos satut tätä lukasemaan)
Rajoituksista oli aiemmin puhetta ja minä olen hypersupertarkkana heheh En siis värjäile hiusjuuriani vaan laitan raitoja ja noudatan ruoka-ainelistoja aika tarkasti. Olen antanut itselleni vapauden olla "hysteerinen" kuten palstoilla meikäläisiä nimitellään hehhehee.. Mutta ei se kai ketään haittaa..kaikki omalla tavallaan that`s fine!!
Kertomisista: Olen kertonut nyt aika monille lähipiirissä tästä raskaudesta. Toisaalta toivon että tämä raskaus onnistuu ja vihdoin se pikkukakkonen meille on tuloillaan ja toisaalta varmistan sen että saan lohtua jos näin ei käykään heh.. Viime kesänä en kertonut oikein kenellekään raskaudesta ja kun se sitten päättyi surkeasti niin olimme aika yksin asian kanssa. Nyt meillä on "kolmas kerta toden sanoo" -raskaus pikku kakkosen suhteen ja muutama hali on tarpeen jos ei sitten kuitenkaan.. :heart: Ihana on lukea teidän ilouutisista kertoneiden läheisten reaktioita..
Jaettu ilo on moninkertainen ilo..!..mutta ymmärrän hyvin jos taas uutisten kertomista halutaan lykätä myöhemmäksi..
Vatsasta / turvotuksesta: Multa jo muutamat kyseli töissä oonko raskaana aiemmin keväällä kun on toi vatsanseutu pyöristynyt ihan herkutellessa..!
No en ollut raskaana vaikka kovasti halusinkin olla ja nyt kun oon niin eipä sitä kukaan huomaa vielä aikoihin tästä möhömahastani johtuen!
Ihanaa raskauskalenteriviikkoa kaikille mameille!! :heart: Ihania oireita
ja ilon ja onnentunteita kaikille!!