TAMMIKUUN TOIVOT tammikuussa

Täällä jo jänskättää.
Kovasti koittanu pakkailla tarvittavia mukaan. Hankalammaks pakattavaks osoittautui tytön tavarat. Siitä kun ei tiedä koska tämä kunnolla käynnistyy eli koska tyttö hoitoon menee.

Itellä jo nyt kauhee ikävä tyttöä, harmittaa kovasti jos nukkuu vielä aamulla kun lähden.
Onneksi tässä nyt saanut olla hänen kanssa paljon ja sain vielä järjestettyä tytön 2-v synttärit maanantaina.

Tsemppiä vielä muillekin käynnistykseen meneville ja ihan kaikille muillekin suppareita, vointeja jne.

Nettipimentoon joudun, mielestäniu kun Tyksissä ei oo minkäänlaista konetta missään. Tayssissä sentään on Kanttiinissa netti.. Ei mikään addiktio oo mut muuten vaan =)
Ja oishan se ihana päästä lukeen mitä täällä tapahtuu :heart:

T: Jänskäävä TB ja "pikkuinen" 38+6 ihan kohta
 
Käynnistykseen meneville isot tsempit!!!
Täällä ei kummempaa, 39 viikkoa täynnä ja flunssa hieman tuntuis alkavan hellittämään. Supistuksia jo toivoisin lisää ettei vaavi kasvais liian isoksi pökäleeksi, aika hiljasta on nyt pidellyt.. Mutta mahtavaa, viime yönä sain jopa nukuttua kunnon yöunet ja sekös maittoi :)

Kaikille jaksuja!! Kovasti tapahtuu jo siellä sun täällä :)
 
Täälläkin yökyöpelöidään... :wave: menin kyllä nukkumaan puolen yön aikaan mutta nousin sitten kahdelta ylös kun ei enään saanu nukuttua. 11.00 pitäis sit jaksaa neuvolaan raahautua, mutta sen jälkeen taidan mennä taas nukkumaan.
Supistuksia on ollut kiitettävästi jo koko viime viikon, parhaimmillaan 7min välein mutta kestää vain pari tuntia ja sit loppuu.
Mä oon nyt tässä miettinyt, että mistä tietää onko se lapsivettä mitä lorahtaa? Mulla on nyt tässä parin tunnin aikana pari kertaa lorahtanu aivastaessa ihan vähän jotain kirkasta hajutonta nestettä. Mutta tosiaan ihan vain vähän on tullu, oisko jotain teelusikallinen maximissaan kerralla... No pitää puhua tostakin neuvolassa.
Eloisa kaveri on ainakin masussa sillä vaikka supistaa on niin jalkojaan se sielä silti oikoo. Muuten ei enään hirveästi liiku, mutta jalkoja tosiaan oikoo ja välillä sitten puskee itseään alaspäin ja se vasta sattuukin :eek:

No nyt tuli tosi ON...

Suuret onnittelut vielä kaikille jotka nyyttinsä jo kainaloon on saaneet :heart: :flower:
 
Huomenta! Heräsin tuossa tunti sitten armottomaan vessahätään, eikä uni enää maistu, kun on niin paljon taas ajatuksia päässä. Kympiltä on neuvola eli sitä taas odotellessa.

Puhuin teille siitä turvakaukalosta vissiin viikko-kaksi sitten, eli saatiin sellainen miehen siskolta, mutten sitä itselleni tai siis vauvalle käyttöön kelpuuttanut, koska on jo parhaat vuotensa elänyt. Neuvolassa asiasta hihkaisin ja sanoivat, että heillä olisi istuimelle käyttöä, sillä heiltä sitä aina välillä lainaksi kysellään.
Kyllä tuolla muutaman vauvan vielä sairaalasta kotiin siis kantaa, mutta ihan jokapäiväiseen, aktiiviseen käyttöön on olemassa turvallisempiakin vehkeitä.

Mehän hankittiin tilalle se Akta Graco Logico s kaukalo ja eilen sitten päätin haluta matkarattaat, joihin kaukalon saa kiinni. Tein tarkkaa tutkimustyötä mieheltä salaa (kun olen kerran luvannut, että yhdistelmien lisäksi en muita kärryjä tarvitse) mutta perkule sentään, kun jäin kiinni. Tuossa se mun takana seistä möllötti ja kun äkkiä sammutin selaimen niin sanoi, että näki kyllä, että katselin rattaita ja kysyi topakasti, jotta MIKSI?!

Paha siinä oli mennä mitään enää sönkkäämään, vaan myöntää piti että siksi, kun haluaisin kevyet vehkeet noiden yhdistelmien rinnalle :ashamed: Ihme ja kumma, mutta kovinkaan kummoisia perusteluja ei meikäläisen tarvinnut pöytään iskeä, miestä kun lähinnä vain kiinnosti se hintapolitiikka ja koska matkarattaat nyt ei kovinkaan hintavia ole, niin mies suostui niiden hankintaan HETI! Vähän kyllä olin, että onko ufot siepannut mun miehen ja tuonut jonkun kloonin tilalle, joka availee kukkaronnyörejä miestäni helpommin?? Toki sitten puhutaan niistä edullisista vehkeistä, eikä mistään hienouksista, mutta edullisemmatkin versiot sopii mulle :)

Ja ei kun googlen kimppuun ja jälleen kävi mieletön mäihä. Löysin Graco Mirace matkarattaat käytettyinä hintaan 55 euroa. Nämä kärryt on ostettu 2kk sitten ja niitä on käytetty vain viikon ajan marraskuussa ulkomaan reissulla. Kuvistakin saattoi todeta, että ovat täydessä iskussa kaikin puolin eikä niitä tosiaan ole sen enempää taidetu käyttää.
Eipä nämä uutenakaan maksa kuin 99? ja nyt ne saa tarjouksesta hintaan 89?, mutta viikon vanhat kelpaa mulle ihan hyvin, eli ei ole pakko saada uusia, vaan hyväkuntoiset riittää :)

Huomenna haetaan rattaat kotiin :heart: Jos jollakulla on näistä kärryistä kokemuksia, niin otetaan vastaan!! Lumi-loskasohjossa näillä ei varmaan liikuta, mutta enimmäkseen ne tuleekin shoppailukäyttöön liikekeskukseen ja kesällä sitten reissuille mukaan. Onkohan näihin saatavana sadesuoja tai siis mahtaisikohan jonkinmoisesta yleis-sadesuojasta saada näihin suojaa?

TSEMPPIÄ TÄNÄÄN KÄYNNISTYSEEN LÄHTEVILLE!!!

Mä rupean hiljalleen aamupuuhiin :)


Sef, joka vihdoinkin on viikolla 38+0 =) :heart:
 
No sauna teki tehtävänsä ja laannutti ne laimeat supparit. Aamuyöstä tuli jonkun aikaa napakoita supistuksia, mutta nekin lopahti sitten eli tätähän tämä on :D No perjantaina neuvola ja terkka soittaa ajan ensiviikolle sinne äpolille jossa sitten tehdään päätöksiä mahdollisen käynnistyksen suhteen =)

Onko muilla tullut se vaihe ettei tule soiteltua enää kenellekään kun kuitenkin luullaan että on vauvauutisia kerrottavana?
Minä en ole vuodenvaihteen jälkeen soittanut enää kenellekään tutulle/sukulaiselle/ystävälle kun kuitenkin ensimmäisenä kysytään että joko |O Seuraavan kerran minä kartutan kännykkälaskua kun ilmoittelen vauvauutisia :whistle:

MaMa ja tytsykkä 39+6 :heart:
 
Huomenta! Taas erittäin huonosti nukuttu yö takana :attn:

Vauhtiviuhti Mä luulin kans viime viikolla että lorahteli lapsivettä, sain lähetteen ä polille. Ei ollut lapsivettä, vain kirkasta vuotoa jota saattaa ilmetä ennen synnytystä. Lapsivesi kun kuulemma hiukan vaaleanpunaista ja sitä alkaa sitten tulemaan reilusti. Kannaattaa pitää sidettä :) Ota toki puheeksi neuvolassa. Siellä saattavat tehdä lapsivesitestin. Meidän neuvolasta oli ne testit just loppuneet, siksi sain lähetteen.

Mukavaa päivänjatkoa :heart:

MaMa ei huvita muaka soitella. puhelin on hyvin usein äänettömällä ja hukassa =) Ärsyttää niin ne kysymykset... olen kyllä sanonut että ilmotellaan sitte....
 
Huomenta,

Lykkyä pyttyyn Johjo ja Teebird :wave: .

Mama kyseli soittelusta. Mulla viikkoja kasassa vasta niin vähän, että soittelut ihan normaalissa kuosissa. Varmaan lähempänä h-hetkeä sitten muuttuu tilanne siltäkin osin. Mun äitini varsinkin on ainakin aikaisemmilla kerroilla harrastanut sellaista puhelinterrorismia että oksat pois :kieh: .

Tuli sitten eilen käytyä näytillä äitiyspolilla. Masukin liikkeet loppuivat tyystin ja ns. normaaleista kotikonsteista (syominen, makean syöminen ja kyljellä makuu) huolimatta en saanut aikaiseksi yhtään liikettä koko päivänä. Eihän siinä enää loppupeleissä auttanut muu kuin soittaa polille, josta sitten käskivät tulla käyrälle. Onneksi käyrällä näkyi hyvät liikkeet/syke ja muutama (vaimea) supistuskin sinne piirtyi. Jännää vaan, että aikaisemmasta poiketen nuo liikkeet eivät edelleenkään tuntuneet/näkyneet. Kätilön kanssa vähän arveltiin, että vauva olisi laskeutunut/kiinnittynyt ja kääntynyt nyt niin, että liikkumismahdollisuudet/-tila vähentyneet ja liikkeet suuntautuvat enemmän mun selän puolelleni.
Mutta pääasia oli siis se, että kaikki oli ok =) .

Huomenna neuvola ja ensi tiistaina sitten uudelleen polille lääkärille.

Nyt täytyy lähteä herättelemään kakkosta kouluun. Mies ja ykkönen jo lähtivätkin pyöräilemään hyvin topattuna tuonne -15 asteen pakkaseen. Mitenköhän minun ulkoilun kanssa tänään käy kun mies vein ainuat mulle sopivat (siis hänen omansa) toppahousut mukanaan ja ei tuolla kyllä enää pelkillä kalsareilla ja tuulipuvunpöksyillä pärjäile.

Oliskohan se sitten Lappitar jonka vauvakuulumisia tulisi seuraavaksi, jänää ;) .

Jaksamisia kaikille :wave:

:heart: Anni ja masu 36+5 :heart:
 
Argh, kaikilla on neuvola tällä viikolla paitsi mulla... perskele. En jaksanu aamulla viedä miestä töihin joten en mene käymään missään näytillä, jospa ne huomenissa siellä kättärillä vilkasis ainakin ton nielun sitten kun on niin helkutin kipeä ja ääni poissa tyystin. Siksipä en ole puhelimen kanssa pelaillutkaan, en soittele enkä vastaa puhelimeen kun ääntä ei vaan tule. :(

Täällä alka tympimään jo yöpuvussa eläminen, mutta kun ei jaksa muuta kuin maata ja lipittää juomia ja köhiä tai niistellä. Nenästä tosin ei mitään juur tule, niin tukossa olen.

Mullakin aamulla (kun heräsin taas kuudelta vaikka menin nukkumaan keskellä yötä) lorahti jotain kirkasta pikkasen, mutta taitaa olla sitä valkovuotoa tai sit oli ihan pissaa... tiedä häntä kun mitään ei haistakaan nyt.

Enivei, kävin taas vilkasemassa onko mimmosia uutisia, tsemppiä kaikille, mä painun takaisin tuonne peiton alle kun ottaa taas päähän tämä olotila kun ei tämä mene ohi ei niin millään. grrh ja kummitytötkin piti tulla hoitoon tänään tai huomenna, en taida olla missään kuosissa niitä hoitamaan. Ajatella, jos olisi jo lapsia tässä nyt niin sittenhän tässä olisikin tekemistä. Helppoahan nyt on vaan maata kun ei tarvii huolehtia kuin itsestään....

mutta vointeja teille, toivottavasti Lappitar on jo vauvan putkauttanut ja Johjolla menee kaikki oikein hyvin!

:) runttis ja pirun sitkeä flunssa... sekä toukka joka myllertää kyllä masussa...
 
Onnea kaikille vauvan jo saaneille!!
Minäkin liityin noihin flunssan saaneihin, joten kuulostaa hyvin tutuilta muiden kärsivien jutut. Toisaalta kiva kuulla ettei ole ainoa. On se kumma perskeles ettei ole vuoteen kipeä ja sitten lasketun viikon ajalla iskee köhä ettei kunnolla henki kulje. Pakko käydä jostain kysymässä jotain et sais kunnolla henkeä, yskiminen tekee niin ikävääkin.

Itsekin valvoskelin viidestä eteen päin, mutta onneksi se uni taas jossain vaiheessa tuli. On kyllä todella ärsyttävää siihen aikaan olla hereillä.

Mulla on yliaikakontrolli varattu viikon päähän perjantaihin, saapi nähdä odotellaanko tässä nyt sitten siihen asti.Kyllä olisi kiva kun ei tarttisi vaan hommat alkaisi muuten luistaa. :/

Tsemmpiä kaikille hermostuneille odottajille!! Täällä yksi sellainen yrittää taas löytää positiivista tästäkin päivästä..
 
Minäkin aina aamulla ensimmäiseksi kiirehdin koneelle katsomaan, onko vauva uutisia. Jotenkin sitä on niin ihana lukea, että joku on jo päässyt tosi toimiin tai saanut sen pienen kainaloon. Täällä sitä edelleen mennään päivittäisillä supistuksilla. Eipä ne kovin kivuliaita enää ole tai juuri ole koskaan ollutkaan.

No odotan taas perjantaista neuvolaa, jos jotain siihen mennessä tapahtuisi. Tosin miehen työt alkaa luultavasti tällä viikolla, että jospa tämä neiti nyt päättäis ulos tulla.


Tälle päivälle pitäisi taas keksiä jotain järkevää tekemistä, eilinen meni kivasti mun vanhemmilla, tultiin kotiin vasta seitemän aikaan, niin päivä meni siinä. Tälle päivälle ei ole mitään suunnitelmia.

Kylläpäs pää lyö nyt ihan tyhjää. ei keksi mitään kirjoitettavaa. No mutta päivän jatkoja kaikille. mä lähden keksimään tekemistä...


Emmy ja prinsessa 40+3
 
Tänään on aamu alkanut loistavasti, suurimmalta osin.. Sain nukkua yli kymmeneen, kiitos kiltin esikon. Ja koko yö meni hyvien unien parissa. Eilen illalla tosin koko vatsan sisältö halusi tulla ulos, mutta varmaan juuri siitä syystä nukutti niin makeasti. Ja tietysti pikkuisen otti päähän kun kaadoin kahvikupin kännykälle, kannettavalle ja hiirelle kauniisti aaltoillen. No onneksi kaikki ainakin vielä pelaa :D .

Sef: Meillä on nuo Gracon miraget, ja täytyy sanoa, että ovat parhaat rattaat mitkä olleet käytössä. Niitä ennen kokeilin carenat ja abc:t, mutta niissä oli aina jonkin näköistä vikaa renkaissa tai kokoontaittamisessa. Hoitomuksulla oli myös peg peregot, mutta ne työntösangat ei sopineet ainakaan mun ranteille. No asiaan. Ovat siis hyvät just kaupungille, ja kyllä niillä pienessä määrässä luntakin pääsee. En ole itse kokeillut tuota kaukaloa niihin (on siis sama kuin teillä myös :)), mutta mun mielestä noi kaikki gracon osat ovat yhteensopivia. Sen testauksen voiskin tänään tehdä. Ainoa miinus on selkänojan säätö, mikä ainakin meidän mallissa hieman hankala, tarvitsee aina kaksi kättä ja siihen väliasentoon saa vain sellaisilla nipsuilla joiden löytäminen kankaiden uumenista aiheuttaa silloin tällöin ärräpäitä. Mut muuten kyllä parhaat matkikset, mitkä meillä ollut. Sadesuojana on joku yleismalli, joka sopii kaikkiin matkiksiin. Siinähän tuli taas romaania..

Mun pitäisi lähteä palauttamaan kirja kirjastoon. Matkaa huima kilometri, mut lähteminen on aina vaikeaa.. No onhan tässä aikaa vielä kahdeksaan =) .

Nyt esikko alkaa kyllästyä tylsään äitiinsä.

Amino ja Neiti 39+3
 
Huomenta täältäkin. Hereillä ollaan taas oltu vähän yli viidestä, kiitos aamuvirkun esikoisen. Onneksi nyt mennään jo valoisaan päin, niin että joka aamu hieman aikaisemmin alkaa sarastaa.

Eilen tuli yksi ihan mieletän supistus, kesti lähemmäs minuutin ja rutisti niin, että vaan ähkin ja valitin. Mieskin totesi, että taisi vähän sattua. Minkähän ihmeen takia tulee YKSI tuollainen, vaan ei enempää?! Siitä nyt ei edes ehtinyt innostumaan :headwall: No, nyt on kahtena päivänä tullut ihan oikeasti huomattavan tuntuvia supistuksia, joten jospa tästä vielä joskus pääsisi synnyttämäänkin... Ei muita muutoksia olossa, eli odottelu jatkuu.

Tsempit kaikille käynnistykseen meneville!

Tuttiritari 39+6 (ja huomenna pitäisi mukamas laskennallisesti tulla aika täyteen)
 
onnea kaikille vauvan saaneille ja zemppiä käynnistyksiin menijöille! aina jännittää kun tänne tulee lukemaan että kuinka monella jo uutisia.. ihanaa aikaa!!

kamala sanoa, mutta helpottavaa kuulla että muillakaan noi yöunet ei mee ihan suunnitellun mukaisesti. huh.

auringonpaistetta päiväänne!

minea 37+5
 
Lapsivedestä vielä.
Mulla sitä lorahteli esikoista odottaessa, ja täytyy kyllä sanoa, että jotenkin sen vaan tiesi, ettei ollut valkovuotoa eikä pissaa. Väri oli vaaleanpunainen, ja hajua oli hyvin vähän. Ja se ei tullut minkään rutistuksen yhteydessä (kuten istumaan nousu tai aivastus), vaan ihan erilaisissa asennoissa. Ei siis mitenkään liittynyt vatsalihasten jännittämiseen tai rakon kasaan painumiseen. Vauvan tietyt liikkeet saivat veden lorahtamaan, ei niinkään mun tekemiset. (Mulla oli siis korkea vesien meno kyseessä.)
 
Samma här, aina pitää tulla tsekkaamaan uusimmat uutiset tammikuun toivoissa :)

Runttipullalle jaksamista, mulla jo ehkä hieman alkaa räkätauti helpottamaan mut haluaisin taudin kokonaan pois, siinä on tällä hetkellä jotain äärimmäisen ärsyttävää :p

Mitäs täällä..Yöllä jotain pikku supistuksia, eilen vielä loppiaisen kunniaksi saunottiin ja siivottiin koti lattiasta kattoon mutta ei ne näköjään hirveesti mitään saanut aikaan..plääh. Huomenna ois neuvola. Ens viikollahan se laskettu aikakin sitten olis..

Nyt ois vähän tekemisen puute ja tekis mieli jotain hyvää syötävää...:p

Pakkaspäivää kaikille ja supistuksia! :)
 
Moikka!

Ukolla piti ponkasta pystyyn reilu tunti sitten jotta pääsen päikkäreille, ei noussu |O

Runttipulla ei täälläkään ole neuvolaan tai minnekään menoa tällä viikolla :D

Johjolle ja TeeBirdille tsemppiä käynnistyksiin!

Anar: on kyl ollu mukavaa kun oot jaksanu pitää meidät ajan tasalla Lappittaren kuulumisista :)

Soittelusta Mä kyl oon aina normisti soitellu ihan loppuun asti. Ei meillä porukka paljon kyselekään et milloinkas syntyy tmt. Kiltisti odottelevat ilmoitusta :D

Eilen sanoin ukolle et nyt aletaan harrastaa sitä yö jumppaa oikein urakalla kun se kuulema on niistä kolmesta S:tä ainoa joka oikeesti toimii! Ei pannu ukko pahakseen :D
Eilisen jumpan jälkeen alkoikin suppailee kipeesti, tai siis ei se niin kipeää käyny, mut et ne oli niitä "oikeita" kuitenkin eikä vaan sitä et maha menee kovaks...

Lapsivesi haisee ihan kloorille, eli siitä ainaki voi erottaa onko sitä vai jotain muuta. Ainakin näin on kätilö sanonu, ja ainakin mulla se on haissu ihan uimahalli vedelle :D

Ketäs kaikkia täältä on nyt "kadonnu" mahdollisesti synnyttää? Saa päivän juosta koneella kattomassa tilannetta, josko uusia uutisia ilmaantuu :D Jännää!

Toi täysikuu homma on kans jännä, saa nähdä kuinka hyvin se pitää paikkansa :D

Poika sai silmälasinsa eilen, ja nyt ollaan kovasti koitettu harjotella niiden pitämistä! Hulluna täytyy vaan tsempata ukkoa että jaksaa rillejä pitää! Näyttää välillä olevan hieman hankalaa hommaa, mikä oli tietenkin odotettavissa, kuka niitä heti osaa pitääkään!!

Mutta, nyt meen ja palaan taas seuraamaan tilanteita. Kahvin hakuun jos pääsis olis aika kivaa... sais silmätki kunnolla auki... :LOL:

Mrs O & Nti Eelis 36+4
 
VALKUAISET PLUSSALLA onkos muilla ollut? Ei päänsärkyä, mutta turvotusta kyllä on. Neuvolasta ohjeet juoda 3litraa vettä tänään ja viedä pissa näyte aamulla. Ellei sitten ala päätä särkemään niin sitten lähdetään Jorviin näytille. Vähän kyllä nyt pistää jännittämään... :eek: :eek:
 
Neuvolassa käyty, valtakunnassa kaikki hyvin, mitä nyt painoa tullut +600g viikossa....
Ultralla katseltiin vauvaa, siellä hän harjoitteli hengittämistä :heart: Pienikokoinen vauva meille tulossa, painoarvio ultran mukaan tällä hetkellä noin 2500g ja siis vko 38+0 menossa. Onneksi ei ole mikään jättiläinen, jos synnytyskin olisi sitten helpompi kuin esikoisesta.
Matkarattaista mulla oli kuopuksella jotkut gracon rattaat, ihan ok pelit, ainut, että ne vähän natisi ja vaikka uudehkot olivat niin eturenkaiden lukitus ei pysynyt lukossa, vaan aukeili itsekseen, mutta siis aivan kelpo pelit ja ostan varmasti samanmerkkiset tällekin muksulle ensi kesäksi. Plussaa myös se, että kankaat oli helppo irroittaa ja pestä. Annoin juuri rattaat kaverilleni, kun tuota säilytys tilaa on rajallisesti.
Lenkille tekisi mieli, mutta pakkasta 19 astetta, niin eipä viitsi lähteä, onneksi viikonlopuksi lupasi lauhtuvaa, jos pääsisi ulkoilemaan.

Siinäpä massu ja rv 38+0


:wave:
 
Kirppusella ihana massu :)
Voi mikä pieni ihanuus sieltä on varmaan tulossa, meillä oli samalla viikolla painoarvio jo 3400...iik...Nyt siis 39+1 menossa..

täysikuuuta tosiaan odotellessa, katotaan saako se tohinaa aikaan :)
 
Noista matkarattaista, niin meille tulee samanlaiset gracot kanssa kunhan vain ehtii kaupasta hakemaan. Päätin, että ne ostetaan uusina kun lähes kaikki on ostettu käytettyinä niin jotain tämäkin vauva ansaitsee uutukaisena =) Ja mamma kans... eikä niissä hintakaan ole paha, se 89 euroa siis. Ja värivaihtoehtoja on vaikka kuinka... mä luulen että otan sen lime-ruskean, luultavimmin. Noihin gracoihin saa myös britaxin turvakaukalon mukavasti laitettua, vaikkei se varsinaisesti niihin kuulukaan. Meillä on semmonen kaukalo joten senkin puolesta hyvät. Niin ja siskolla on semmoset vanhemmanmalliset ja ihan hyvät pelit on olleet, suomenlinnassa ei parhaan mahdolliset mutta menipä ne sielläkin mukulakivillä ihan mukavasti :LOL: Ja ainahan noi matkarattaat on semmoset hmm... hintelämmät, niin kai kuuluukin olla kun ei ole mitkään varsinaiset rattaat.

Mä näin joskus syksyllä unta että meille syntyy 10. päivä tämä vauva. Se oli jotenkin hirmu todentuntuinen uni, ja pitkään olin sitä mieltä =) No, nyt en enää kyllä usko että niin tapahtuu, varsinkin jos tämä leikellään tämä massu. Viime yönä oli muuten hieno puolikas kuu taivaalla, kattelin sitä joutessani kun unta ei tullut. Mutta täydenkuun aikanahan olisi aika hienoa synnyttää, olisi yksi muisto vielä lisää ;)

Kirppusella on siis kirppunen kans masussa, meillekin on tulossa lääkärin mukaan "siro vauva". Vaikka voihan ne arviot heittää suuntaan jos toiseenkin....Huomennahan saan varmaan taas päivitykset kättärillä minkäkokoinen vauva sitten nyt on.

Pitänee mennä jääkaapille kolkuttelemaan ja sitten suihkuun... jos vaikka keittiön jouluverhot jaksaisi vaihtaa, niin ei menisi ihan punaiselle ristille tämä päivä. Mimssu, toivottavasti mä tulen perässä tämän olon paranemisen kanssa, hyvä että olet toipumaan päin. Sulla on la vielä lähempänä kuin mulla niin joutaahan koko tauti jo mennäkin =)

Lappittaren ja Johjon ja muidenkin uutisia jännätessä!

Sii juu!

runttis ja toukka 38+1
 
Lappitar on edelleen vauvatta... :/
Yön sai nukuttua hyvin ja aamulla saanut taas tabletin, josta ei mitään apua.. alko jo tulla kirosanoja sieltä suunnalta.. taitaa olla vaan tyttö liian rentona siellä passattavana, kun aina muulloin on itse se joka passaa :LOL:

Itse lähden koirien kans lenkille ja himottais hulluna siivota. Sen takia häivynkin, koska mulla ei vielä kiire saada pienokaista. Tuli pari päivää sitten ihan hyvä olo kroppaan...semmonen kevyt olo

Anar ja Eemeli 38+1
 
tsempit kaikille käynnistykseen meneville.

Runttipullalle ja muille flunssasille parenemisia :hug:

kirppusella ihana maha. tosin ei käy enää yhtää kateeks tota raskaus mahaa =)

anar kiitokset täältäki ku jaksat pitää meijän ajan tasalla lappitaren kuulumisista. toivotaan että sielä alkais pian tapahtuun ja lappitar sais vauvan syliin jo.

mutta nyt kiirus syöttään vauvaa :wave:
 

Yhteistyössä