Piti tulla tännekin kiroamaan tätä tämän päiväistä neuvola lääkäriä (synnytystapa arvio), kaikki kaverit on jo soiteltu läpi :kieh:
Ensinnäkin lääkäri on herättynyt jo aijemmin luottamusta kun ei osaa sanoa mihinkään kysyttyyn mitään muuta kun en ole varma... ikää varmaan tällä lääkärin alulla about 26.
No ensinnäkin lääkäri teki sisä tutkimuksen eikä osannut sanoa onko siellä mitään tapahtunut, ei siis juuta eikä jaata. Läääri ei tiennyt edes kummin päin poika siellä polskuttelee, kun tätä hiukan ihmettelin, niin kysyi vaan multa että mihinkö se potkii. Sanoin siihen että ei kyllä mitään tietoa, sinähän se asiantuntija olet. Hän kysyi vaan kokoajan että onkos slla mitään kysyttävää kun on tää viimeinen lääkärikäynti. kysyin että mitäs kun menee lapsivedet, niin milläs sinne sairaalaan mennään kun ei nyt sitten mitään tietoa, että mitenpäin tuo tuolla on? niin sanoi, että on se luultavammin oikein päin???? mitä luultavammin?
Kaiken huippu oli vielä se että minulla on Rh - veri ryhmä ja nyt niissä tuloksissa sitten oli löytynyt tunnistamaton vasta-aine kysyin että miten edetään, niin hän sanoi että kyllä ne siellä synnytyksessä sitten tietää, hän ei tiedä.... saatana yllätys!!
Joten ajattelinkin huomenna soittaa sinne äippäpolille ja vähän varmistella asioita, niin ja kysyinhän minä senkin että painaako poju kilon vaiko viisitoista, niin lääkäri tähän että joku kokeneempi osaisi sen arvioida, mutta ei hän... hohohhh
Kyllä saatana sieppaa toi juokseminen tuolla kun ei niin yhtikäs mitään iloa päin vastoi, mulla vielä selkä helvetin kipee joku lihas varmaan puristuksissa, terkka sanoi että näytä lääkärille tota, että toinen puoli selästä kokonaan turvoksissa. Mutta sitä ei kyllä hirveesti kiinostanut ei edes katsonut sitä, kysyi vaan että voisikohan se johtua siitä että toi maha on noin iso... voi vittu, tiesköhän se ees mistä johtuu että toi maha on ton kokonen???
Anteeksi tilitys