Huomenta! Heräsin tuossa tunti sitten armottomaan vessahätään, eikä uni enää maistu, kun on niin paljon taas ajatuksia päässä. Kympiltä on neuvola eli sitä taas odotellessa.
Puhuin teille siitä
turvakaukalosta vissiin viikko-kaksi sitten, eli saatiin sellainen miehen siskolta, mutten sitä itselleni tai siis vauvalle käyttöön kelpuuttanut, koska on jo parhaat vuotensa elänyt. Neuvolassa asiasta hihkaisin ja sanoivat, että heillä olisi istuimelle käyttöä, sillä heiltä sitä aina välillä lainaksi kysellään.
Kyllä tuolla muutaman vauvan vielä sairaalasta kotiin siis kantaa, mutta ihan jokapäiväiseen, aktiiviseen käyttöön on olemassa turvallisempiakin vehkeitä.
Mehän hankittiin tilalle se Akta Graco Logico s kaukalo ja eilen sitten päätin haluta
matkarattaat, joihin kaukalon saa kiinni. Tein tarkkaa tutkimustyötä mieheltä salaa (kun olen kerran luvannut, että yhdistelmien lisäksi en muita kärryjä tarvitse) mutta perkule sentään, kun jäin kiinni. Tuossa se mun takana seistä möllötti ja kun äkkiä sammutin selaimen niin sanoi, että näki kyllä, että katselin rattaita ja kysyi topakasti, jotta MIKSI?!
Paha siinä oli mennä mitään enää sönkkäämään, vaan myöntää piti että siksi, kun haluaisin kevyet vehkeet noiden yhdistelmien rinnalle :ashamed: Ihme ja kumma, mutta kovinkaan kummoisia perusteluja ei meikäläisen tarvinnut pöytään iskeä, miestä kun lähinnä vain kiinnosti se hintapolitiikka ja koska matkarattaat nyt ei kovinkaan hintavia ole, niin mies suostui niiden hankintaan HETI! Vähän kyllä olin, että onko ufot siepannut mun miehen ja tuonut jonkun kloonin tilalle, joka availee kukkaronnyörejä miestäni helpommin?? Toki sitten puhutaan niistä edullisista vehkeistä, eikä mistään hienouksista, mutta edullisemmatkin versiot sopii mulle
Ja ei kun googlen kimppuun ja jälleen kävi mieletön mäihä. Löysin
Graco Mirace matkarattaat käytettyinä hintaan 55 euroa. Nämä kärryt on ostettu 2kk sitten ja niitä on käytetty vain viikon ajan marraskuussa ulkomaan reissulla. Kuvistakin saattoi todeta, että ovat täydessä iskussa kaikin puolin eikä niitä tosiaan ole sen enempää taidetu käyttää.
Eipä nämä uutenakaan maksa kuin 99? ja nyt ne saa tarjouksesta hintaan 89?, mutta viikon vanhat kelpaa mulle ihan hyvin, eli ei ole pakko saada uusia, vaan hyväkuntoiset riittää
Huomenna haetaan rattaat kotiin :heart: Jos jollakulla on näistä kärryistä
kokemuksia, niin
otetaan vastaan!! Lumi-loskasohjossa näillä ei varmaan liikuta, mutta enimmäkseen ne tuleekin shoppailukäyttöön liikekeskukseen ja kesällä sitten reissuille mukaan. Onkohan näihin saatavana sadesuoja tai siis mahtaisikohan jonkinmoisesta yleis-sadesuojasta saada näihin suojaa?
TSEMPPIÄ TÄNÄÄN KÄYNNISTYSEEN LÄHTEVILLE!!!
Mä rupean hiljalleen aamupuuhiin
Sef, joka vihdoinkin on viikolla 38+0 =) :heart: