Heips!
Mulla on kans tota puutumista. Sen lisäks ne elohiiret ja krampit on lisääntyny. Osin johtuu selästä, mutta myös raksaudella onosansa.. joku mietti, et miks puutuu ihan istuessakin, luulisin, että voi olla esim. hartiat jumissa, joka vaikuttaa sit käsiin. Tietysti tälle nyt sit herkistää raskaus. Varmaankin veri ei kierrä ihan yhtä hyvin, tai sit se veren koostumus kun on erilaista se ei ehkä kuljeta happea yhtä hyvin.. tää oli arvaus....
No, mulla puutuilee jalat johtuen seläm hermopinteistä, kädet ja lonkat taas puutuu kun makaan niiden päällä.. hankalaa on nyt löytää hyvä nukkuma-asento.haluais nukkuu mahalleen, mut jos on vähäki liikaa mahan päällä, pelottaa et vauva litistyy. sit on epämääräisessä kylkiasennossa.. aivan lonkkienkaan päällä ei voi olla. selällään ei voi olla missään nimessä...
Musta on tullu vainoharhainen sairaalareissun jälkeen. Luulen kaikkea valkovuotoa lapsivedeksi... ehkä se on vaikee tunnistaaki, jos vähän vuotais tihkuamalla. Ainakin kun ei oo kokemusta, kun on esikoinen tulossa.Yleensä kai se lapsivesi hulahtaa sit kerralla ku synnytys käynnistyy. Mutta ilmeisesti joskus tihkuttaakin...
Mekin laitettiin jouluvaloja ikkunaan. Ihan kiva tässä vaiheessa ku alkaa pimeää olemaan. En ymmärrä sitä, et ne loistaa vuoden ympäri. Kynttilöistä tykkään myös paljon. Ja voi kun oili pakko jo yhdet tortutkin leipoa jo pari viikkoo sitten, ne tulikin heti kaikki syötyä.. nyt yritän pysy erossa jouluherkuista lähelle joulua, ettei mene kaikki into alkuunsa. Aivan ihanaa vaan fiilistellä kotona ihan glögi, pipari, torttu linjalla ja jouluvaloissa... yks sellainen pikkujouluilta on otettava vielä!! =)
Mä oon outo tyyppi. Ensin mua ei kiinnosta opiskelu ollenkaan ja sitten ku oon vihdoin saanu sairauspäiväraha ym. jutut kuntoon alkaa kiinnostaa, et mitähän pientä voi suorittaa netin kautta ajan kuluks... oikeestaan saikullahan ei saa opiskella, mutta kukapa tuota tietää jos tylsyydessään lukee jotain oppikirjoja tai tekee pientä valmistelevaa työtä jjoitaki kursseja varten tms. Työharjoitteluun kun minusta ei nyt ollutkaan näiden vaivojeni kanssa, niin oli parempi siirtyä saikulle. Kuitenkaan ei voi saada opintosuorituksia ihan sitä rataa mitä kannattais suorittaa, ettei mee opintotukikuukaudet hukkaan...
Joku kyseli et mihin asti on saikut. Mulla äippälomaan asti, mut siinä oli taisteleminen kelalla meneekö läpi. (kun ei oo työnantajaa opiskelijalla maksamassa sairauslomia...) yleensä kirjoitellaan pätkissä esim. seuraavaan äippäpoliaikaan tms.