Huh onpas taas tullut tekstiä viime lukemiselta. Mä olin eilen vahtimassa siskojen tyttöjä. On ne sellaisia veijareita, ikää löytyy 7v ja 5v, yrittivät mua huiputtaa vaikka mistä, että porkkana riittää iltapalaksi yms. eipä täti mennyt ihan kaikkeen halpaan. Ja Tämä vanhempi on niin ihana kun se odottaa meidän vauvan syntymää, ja kyseli että onko se vauva ihan oikeasti meidän serkku. nuorempi ei oikein osannut kohdella mahaa aluksi, olis halunnut painaa oikein kunnolla kun paijas, kun ei tuntunut mitään. Mutta on ne niin sulosia tyttöjä.
Mua alkaa ihan ahdistamaan, kaikki mitä pitää vielä ennen vauvaa ostaa, vaatteitä, en enempää osta, niitä voi sit ostaa enemmän kun vauva syntyy ja tietää sukupuolen, mutta kaikki muu, tuntuu, että vaikka mitä puuttuu, pitäis varmaan tehdä lista mitä vielä tarvitsee ostaa.
Ja joululahjatkin on ostamatta, onneksi niitä ei ole kovin montaa mitä pitää ostaa, sillä meillä ei ole tapana kovin montaa lahjaa ostella, perhekin on sen verran iso, että menis rahaa tuhottomasti. Joulukortit tekemättä, ideaakaan ei ole, olen aina itse tehnyt kortit, että en haluaisi ostaa joulukortteja.
nukkumisesta sen verran, että mun lonkat tulee tosi kipeiksi, että asentoa joutuu vaihtamaan usein, mun vessassa juokseminen on jonkin verran vähentynyt, kaipa kohtu sen verran vaihtanut paikkaa, tiedä dit mitä.
kestovaippailuun en lähde, vaikka se olisikin erittäin fiksua ja luonnonmukaisempaa kuin kertkset, mutta olen oikeasti niin laiska, että en nyt lähde siihen.
Imetystyyny, mulla on mun siskon tekemä, jota se käytti molempien tyttöjen imetyksessä, ja se auttoi esim asennon löytämisessä ja kädet jää aika vapaaksi, kun ei niin paljon tarvitse kannatella vauvaa. Mun pitäis vielä päällystää se uudestaan ja laittaa lisää vanua sisään. En vain tiedä missä vaiheessa senkin tekis, pitäis kangaskauppaan päästä.
Nyt on kai mentävä pistämään pyykit koneeseen ja alkaa siivoaminen, miehen poika tulee lauantaina meille, ja muutenkin on pakko siivota.
Emmy83 31+4