iltapäivää, mulla alkoi tänään äippäloma, tosin olen koko ajan kotona ollut, mutta nyt sitten voi virallisesti sanoa hyvän syyn olla kotona.
Kiitokset kun elitte avainkriisissä mukana. Olin kyllä taas sellainen muistutus, että voisi pitää parempaa huolta omista tavaroista. No mutta loppu hyvin kaikki hyvin.
suklaasta Mä yritän nyt todellakin vähentää noiden herkkujen syöntiä, kun tuo prinsessa on mahassa jo sen verran kookas, että en halua synnyttää mitään viisi kiloista. Muuten koolla ei väliä, mutta en tiedä miten puserran ulos sellainen... Muutenkin pelkään tuota kipua niin. Mutta ei oikein onnistu, kun mies tykkää kaikista herkuista, ja tosiaan joulukin tulossa, ja silloin sitten tulee käytyä kylässä jos missäkin. Mutta mä olen kanssa suosiolla siirtänyt ennen raskautta olevat housut kaapin perälle, että ei vie tilaa, pitää varmaan jotkut housut ostaa sitten tammialesta, kun mua kypsyttää noi kaikki äitiysvaatteet...!!
nukkumisestaMä tarvin kans aika paljon unta, kyllä e yli 8 tuntia tulee nukuttua, ja sitten aika usein ne päiväunet päälle. Tosin olen huomannut, että mun päiväunet alkaa olemaan aika kevyttä unta. Tuntuu että ei nuku, mutta kyllä piristyy. Totesin viime yönä, että koko yön ahdistelin miestä, vaikka menin nukkumaan reunaan niin pari kertaa mies herätti ja käski mennä reunemmalle nukkumaan kun se raukka melkein tippui sängystä. enhän mä uskalla ottaa siihen vauvaa nukkumaan..
tammimasutoivottavasti ei ole raskausmyrkytystä. Mä pelkäsin sitä koko alkuraskauden. Miehen poika on syntynyt rv 31. raskausmyrkytyksen takia.
kumikameli Mä soitin jorviin jo viikolla 33, ja sain sen ajan tosiaan eiliseksi eli rv 34+2. Nyt kun en eilen mennyt niin tänään pelkopolilla sovittiin että mennään sunnuntaina eli sitten on rv 35. Mutta kyllä ne ottaa jo rv 34. Mutta sinnehän voi mennä myöhemminkin, mutta ajan voi varata koska haluaa. Silloin kun soitin niin ihan itse sai valita koska menee, että ei ollut kovin täyttä.
pelkopolilla tosiaan kävin tänään. Oli kyllä hyvä kokemus. Siellä me yhdessä synnytyssalissa istuttiin tunti ja keskusteltiin. Tuli kyllä sellainen olo, että ehkä mä kuitenkin selviän hengissä siitä synnytyksestä. Ja se kirjoitti papereihin mun toiveita. Ja niillä oli hyvät keinot jos mä en pysty keskittymään. Ja sinne ei ainakaan tarvi ottaa mitään mukaan, siis ruokaa, sanoi että siellä saa ruokaa, jotkut jopa unohtaa syödä kun ovat niin keskittyneitä.
Nyt sitten sunnuntaina mennään vielä yhdessä tutustumaan osastolle.
Mä olen nyt vasta alkanut miettiä tuota sairaala kassia. Jos nyt viikonlopun aikana sen tekisi.
Meillä on taas tulossa kiireinen viikonloppu, lauantaina olis miehen pikkujoulut, sinne mennään vain syömään, kun muut lähtee siitä sitten ryyppäämään ja tuo mun mies ei juo niin jatketaan siitä sitten mun pikkusiskon tupareihin. Ja sunnuntaina on sitten se tutustuminen ja maanantaina mä sitten varmaan lähden ostamaan joululahjat.
mun perhe alkaa jo valmistelee kun lähen synnyttämään, että kenenlle pitää ilmoitellla. Mietin viime yönä kun valvoin jossain vaiheessa, että lähetän äidille viestin ja äiti saa tiedottaa noita muita 4 sisarusta. Samoin teen kun vauva syntynyt. ja sisko jo kyseli, että missä jorvissa sijaitsee ne osastot. Odottaakohan se innolla. Tosin siitä tulee vasta nyt täti, kun se on ainut meidän perheestä kuka on saanut lapsia..
Meillä sataa taas lunta. pitäisiköhän lähteä lumi kävelylle...
Emmy83 ja prinsessa 34+3