Pitkästä aikaa muutettiin uuteen asuntoon ja oltiin pitkään ilman nettiä, töissä oli loppuaikoina niin hektistä ettei puhettakaan kirjoitteluista! Ihanaa, nyt on aikaa!
Täälläkin ollaan siis nyt rantauduttu äitiyslomalle ja on kyllä todella outoa! Kuljen ympäri asuntoa ja mietin kaikkea mitä pitäis tehdä, mutten saa mitään aikaan. Viimein ollaan saatu vauvalle (ja tulevalle äidille) hommattua tarvikkeita, lähes kaikki alkaa olla kasassa. Sairaalakassia en ole vielä pakannut, se lienee oikeesti seuraavana listalla, samoin kuin vauvan vaatteeiden pesu.
Mullahan oli suppareita, kipeitäkin, niin paljon että olin levossakin välillä. Noin 2 kuukauden supiostelujen jälkeen ne on nyt kuitenkin vähentyneet, niin kuin joku muukin taisi mainita..? Multa löytyi myös
streptokokki joka hoidettiin antibioottikapseleilla, en ole saanut suoraa vastausta sairaalasta
miten sen kanssa edetään, mitään testiä ei ole sen jälkeen otettu. Tietääkö kukaan? Luulen kuitenkin, että supistelujen väheneminen johtunee tuosta tai sitten ihan vaan äippälomalle jäämisestä.
Synnytystoiveita Alatiesynnytystä toivotaan ehdottomasti. Mulla
pelko vähentynyt harjoituksista johtuen. Uskon, että selviän siitä pyrkimällä mahdollisimman syvään rentoutumiseen. Mies on täysillä mukana joten siitä on suuri apu! Luotan häneen tukeensa täysin.
Onnea Copacabanalle! :flower: Seuraavaa synnyttäjää en uskalla lähteä arvailemaan,
Cruellalla ainakin näyttäisi olevan melko selvät sävelet.. multa on tainnut mennä jotain ohi, miksi sulla on niin iso vauva? Onko kaikki siis ihan hyvin kuitenkin?
Sef maailman parhaat naurut, heh...mulla ei ole tunneherkkyyttä ollenkaan tuohon verrattuna, vaikka olen kai vähän herkistynyt...tavallaan toivoisinkin tuollaisia "överireaktioita"!
Kuumemittarista meille tullee korvakuumemittari, miehen kaverit sitä ovat hänelle suositelleet joten hoitakoon tuon tekniikkapuolen
en jaksa alkaa sen varmuutta pohtimaan sen enempää, uskon kans että eiköhän sen huomaa vauvasta jos sillä korkea kuume on.
ON: Vointi on hyvä edelleen, ei närästystä tai muutakaan loppuajan vaivoja. Vauva kyllä painaa alapäätä, mutta se lienee kuuluu asiaan. Nukkuminen alkaa olla vähän hermoja raastavaa, mutta en kuitenkaan normiyönä herää kuin kerran-pari. Synnytys pyörii mielessä kyllä, vaikka pelko vähän lientynyt onkin, niin kyllähän se jännittää!
Neuvolakuulumisia: paino noussut 12 kg, alkupaino mulla niin kohtuullinen ettei haittaa. Huolestuttavaa sen sijaan on
painonnousun kiihtyvä tahti: nyt jo kilo per viikko! Herkut on todellakin maistuneet ja eihän tässä pariin kuukauteen ole päässyt liikkumaankaan juuri ollenkaan. Nyt täytyy ottaa siis loppukiri syömisten suhteen.
Motivaatiovinkkejä?
Hb ok, meillä neuvotaan että rautaa loppuun asti, vaikka onkin jo ihan hyvä.
Paineet kohillaan, sf- mitta 32 cm vkolla 35+0. Ultrien perusteella vauva isohko, eli pikkuisen keskikäyrän yläpuolella ollaan menty koko ajan.
Nenä vuotaa verta tosi usein! Mulla yleensä ei vuoda lainkaan, näyttää siltä että kaikki limakalvot on ihan rutikuvia! Onko tuohon mitään
vinkkejä?
Kirjoittelen lisää pian, superihanaa että näin loppuraskaudessa voi jakaa omat huolensa (ja ilonsa) ja lukea teidän muiden kuulumisia, ja nyt on oikeasti aikaakin! Hienoa
Arabia ja pikkuinen (no ei kyllä enää edes niin pieni...) 35+0 Huh huh, onpas viikkoja!!!