ensin tuosta pepsid duo närästyslääkkeestä, mulle siitä sanottiin kun menin sitä ostamaan miehelle, että ethän itse syö, kun raskaana sitä ei saisi syödä.
neuvolakuulumiset
Painoa viikossa kilo painoa,
rr 118/77
pulssi: 104
:heart: 157
turvotus+
sf-mitta 38cm
hb 121, nyt alkaa huomenna rautakuuri,, alussa oli 155
kätilön mukaan iso vauva mahassa, arvioi käsi kopelolla syntymäpainoksi n 4kg..jee jee
Ajattelin kysellä tuota hiivajuttua to neuvolalääkäriltä, kun ei ole normi hiivatulehdus oireet. Oletteko muuten muistanut hoitaa myös miehen kun olette hoitaneet oman tulehdukset, siis jos on ollut yhdynnässä lähiaikoina..??
Galluppiin, että alateitse haluaisin synnyttää, mutta en tiedä kuinka tuo onnistuu, kun niin iso neiti tuloillaan, että mahtuuko tuolta ulos. no ylihuomenna selviää..
Meillä neiti majailee rt ollut jo sieltä viikolta 25, nyt oli jo hieman kiinnittynyt lantioon, mutta ei se vielä ole kauheasti laskeutunut. Mutta toivottavasti se hitaasti, mutta varmasti laskeutuu..
Käytiin tänään mun venhemmilla, outoa kun puhuttiin että koska seuraavan kerran sinne, mutta ei oikein varmasti voi mitään sanoa... kun tuo voi tulla ulos koska vain. Ei oikein osaa vasennoitua siihen.
No nyt jotain iltapalaa syömään, niin ei tarvitse yöllä nousta syömään..
emmy ja prinsessa 36+2