Iltaa
Kauheasti olisi kommentoitavaa, saa nähdä mitä ehdin tässä ennen Greyn anatomiaa
Haidi, mulla on ihan sama kuin sulla, eli ylilopistolla pyörin, ja yritän aloitella gradua ensi vuonna. Mulla on kandin tutkintokin vielä levällään, puuttuu muutama hassu pakollinen yleisopinto, ja sivuaineesta jokunen 3-4 kirjan kirjatentti... Kandin työ mulla oli lähes valmis jo ennen esikoisen syntymää vuonna 2006, mutta siinä "lähes"-tilassa se onkin roikkunut tämän kaksi vuotta, ja NYT meinaan saada sen sitten eteenpäin lopulliseen tarkastukseen. Ohjaajakin on vaihtunut, eikä tämä nykyinen tiedä mistään mitään, ketuttaa. Turha odottaa rakentavia kommentteja, mur.
Itse olen jo ilmoittautunut läsnäolevaksi keväälläkin, koska haluan ne opiskelijaedut
Ei vais, yritän kyllä jo toukokuussa tehdä jonkun tentinkin, jos vaan vauva nukkuu esikoisen kanssa päikkyjä samaan aikaan. Ja meidän tiedekunnassa on vielä kesätentitkin kesä- ja elokuussa, joten viimeistään elokuun tenttiin tähtään ihan oikeasti (se lasketaan vielä 08/09-lukukauteen).
Mulla on viimeinen tentti lauantaina 13.12., sitten alkaa käytännön äippäloma - viikkoja silloin 36+2... Ihanaa muuten päästä taas ansiosidonnaiselle äippärahalle, kun tuo opiskelijan 298?-verot on aika pieni summa perheelliselle
JennaKä, millaisen portin te rakennatte? Meillä on sama edessä, koska tuo tavallinen lapsiportti ei pitele kissoja - nehän hyppäävät helposti yli... Meidän makkari avautuu suoraan yläkertaan menevien portaiden päässä, eli pitää blokata oviaukon sijasta koko porrasaukko plus sellainen pieni tasanne ylhäällä. Ajateltiin pingottaa paksu kangas koukuilla katosta lattiaan, niin etteivät kissat mitenkään pääse kiipeämään sisään. Meillä ei oikein mikään portti toimi, kun kissat voivat hypätä porraskaiteen kautta aika korkeankin esteen yli.
Mulla on jo aika hurjan tuntuisia supistuksia, eli kovaksi vetää. Välillä tulee sitä menkkakipuakin selkään ja mahaan. Välillä ei satu juurikaan, mutta maha on niin mielettömän kova, että tulee tarve levätä. Esikoista odottaessa tätä se oli vikat viikot, eli samalla kaavalla mennään. Toiviottavasti pääsen viimeistään uuden vuoden paikkeilla synnyttämään, koska pitempien matkojen kävely alkaa olla aika inhottavaa jo, eikä meillä ole autoa jolla hoitaa asioita. Tänään kirosin kun kannoin yli 15kg edestä ruokaostoksia kaupasta bussipysäkille. Matkaa oli alle kilometri, mutta herranjestas niitä supistuksia! Pakko varmaan ruveta mummoilemaan ja antaa miehen hoitaa painavimmat ostokset...
Nyt pitää ottaa iltapalaa ja siirtyä hyvään asentoon sohvalle
Tuttiritari, huomenna 35 viikkoa täynnä..!