JennaKä ONNEA pojasta!!!!! :flower: :flower: :heart:
Oi näitä vauvauutisia on niin ihana lukea,mut itelle tulee niin kärsimätön olo...huoh ku meniski nää viimeset viikot äkkiä!!!
Neuvolas tänään kävin ja lääkärintarkastuksessa kaikki oli niiku ennenki eli ei mitään muutosta tapahtunu :/ no eipä täs kauheesti oo tuntunutkaan mitään,mut jonku verran niitä menkkajomotuksia ollu mut ei näköjään oo tehny mitään. Voi palli sentään ja sitä
painoa oli tosiaan kivasti tullut :headwall: miten teillä kaikilla on vaan laskenu paino ku mulla oli tullu kilo viikossa,yhteensä 3KILOA edelliskerrasta :kieh: et todella hyvin oon jouluna syöny... oloki sen mukainen,iso ja "hehkeä" :ashamed:
seksi öhöm...juu ei niinkään oo mielessä eikä paljo kiinnosta :ashamed: vaikkei tuo vauvan pää oo viel kiinnittynyt,mut on se alaalla silti...siltä tuntuu ja nii se lääkäriki sano et tuntuu pää käteen. en tiedä mulla on nii lyllerö olo ettei oikein nuo sänkyhommat kiinnosta enään....
liikunta on kans jääny vähemmälle...se ehkä yks syy tähän painon nousuun. sen jälkeen en oo lenkillä käyny ku siinä karmeassa flunssassa olin ja nyt tuntuu et aina ku meinaisin lenkille lähteä nii en pääse yksin. poikia en jaksa mukaan ottaa,oon suosiolla jättänyt ulkoilut vähemmälle ku en jaksa pukea niitä enää |O hieman huono omatunto meinaa olla,mut siitä hyvä et ei tuu turhaa hermostuttua.
uutta vuotta vietetään kotona. ei oikein jaksa kiinnostaa mikään...käydään varmaan vähän raketteja katsomas,mut sit tullaan hyvissä ajoissa kotia laittamaan pojat nukkumaan ja ite vaan ollaan. mulla on nyt sellanen vaihe ettei oikein enään jaksa mitään....mikään ei kiinnosta ku kaikki on niin hankalaa tän mahan kans.
Mut eipä taas muuta ku hyvät illanjatkot mammoille ja tammikuu senku lähenee
mmamaa 37+1