neuvolakuulumisia
Painoa viikossa 1kg
rr 138/84
pulssi 79
pissa ok
:heart: 165
sf-mitta 39cm
Vauvan pää jo kiinnittynyt niin, että ei enää juurikaan liiku kun liikutti.
Seuraava neuvola olis jo perjantaina, kun haluaa seurata mun paineita, ja pissaa, vaikka koko ajan se onkin ollut puhdas. Rautaakin pitäis alkaa tuplaten syödä, kun ei ole noussut ollenkaan, vaikka sitä olenkin syönyt.
Se taas ihaili mun komeaa mahaa, mullakun pituuden takia, kaikki on tossa edessä. Ja käski olla turhautumatta, että se kyllä syntyy sieltä, ja sanoi, että on vain inhottava loppuaika jos on todella hermot kireällä. Ja käski vielä nauttia näistä viimeisistä hetkistä kun eitä on vain kaksi.
Luomu käynnistys yrityksistä sanoi, että seksi on ainoa joka oikeasti toimii, että sitä sitten vain harrastamaan. Mulla olis kyllä haluja enemmänkin, mutta kun paikat niin kuivat ja ph alapäässä muuttunut. Että liukuvoide tulee tarpeeseen, mutta sen kanssa se ei tunnu yhtä hyvälle kuin ilman. Että meillä sitä ehkä kerran viikossa harrastetaan.
liikunnasta mitä se on?? En kyllä ole kauheasti pystynyt liikkumaan, tuollaisia 30 min happihyppelyjä olen tehnyt. Eilen kun olin pimeiällä liikenteessä, niin tossa yhet pikku pojat sanoivat että hei tuolt tulee mummo vakoillaan sitä. Tuli oikein kiva mieli... :'( :'( No polvia alan heti jumppaamaan, kun pääsen masusta eroon. Ja kyllä olis vankka tarkoitus liikkua vauvan kanssa vaunuilla melkein joka päivä jonkinlainen lenkki.Sitten kun jaksaa.
uudesta vuodesta me kyllä kans ollaan ihan kotona. Käydään katsomassa jotkut ilotulitukset klo 18, kun espoo täytti tänä vuonna 550v, että josko olis hienot. Ja sitten varmaan vaan kotona nakkeja ja perunasalaattia syöden.
kauheasti tekee mieli jotain suolaista hyvää, en vain taida mitään uskaltaa syödä kun tuota turvotusta on nyt jo turhankin paljon.
Mutta nyt tuonne miehen viereen sohvalle, päiväunilta tulin suoraan koneelle.
emmy ja prinsessa 39+2