Uusille lämpimästi tervetuloa, teitähän onkin tullut tänne useampi lyhyen ajan sisällä! :wave:
Johjo: Wau mikä maha sulla jo on! :attn: Minua yhdellä lailla helpotti nähdä sun maha, koska olen hieman jo epäillyt että olenko itse (+ mies myös
) vain kuvitellut massuni tulleen enemmän "näkyviin" viimeisen viikon aikana. Lisäys siis, että minultakin tuota ylimääräistä tuosta vyötäröltä löytyy ennen raskauttakin.
Olitte keskustelleet täällä noista hankinnoista mitä meinaatte vauvalle ostella, otanpa osaa minäkin... =)
Vaatteita vauvalle saadaan todella hyvin lainaksi sisaruksilta ja kavereilta, löytyy todella hyväkuntoisia ja laadukkaita vaatteita sekä tytölle että pojalle. Tietty ostelen itsekin jotain (ties lopen kuinka paljon), mutta sellaiset isommat vaatehankinnat kuten haalarit sun muut on jo valmiina. Yksi sammakko-helistin on jo vauvalle ostettuna, sekä mummo ja pappa toi yhdet ihanat valko-beiget 62 cm potkarit kesälomareissulta!
Niin ja yksi sellainen seinälle (esim. hoitopöydän päälle/viereen) laitettava kangaslokerikko kaikille pikkutavaroille, kuten rasvoille yms. on hankittuna jo yli vuosi sitten!
Vaunut haluan Emmaljungan smart combit tai sitten Emmaljungan duo edget. Vaunut vauvalle lupasi ostaa minun vanhemmat, ovat niin innoissaan pikkuisesta!
(Ovat ostaneet ensimmäiset vaunut myös sisarusteni lapsille). Turvakaukaloksi meinataan hankkia myös tuo Grago Logico (vai miten se nyt kirjoitetaankaan
) - turvakaukalo. Luulen, että ostetaan uutena myös pinnasänky ja hoitopöytä + sitteri, halutaan ostaa ne omaksi (saataisiin lainaan mutta ei oteta) koska olisi niin ihana että tulevaisuudessa niille olisi tämän muksun jälkeen vielä useampikin käyttäjä ja olisi sitten kaikilla suurinpiirtein samat! :heart:
Muuten
Johjo, mikä noista kaukalon väreistä siellä Lastentarvikkeella on tämän kuukauden tarjouksessa sen 149e ?
).(: Viime torstaina kävin ensimmäisessä lääkärineuvolassa ja masussa oli kaikki hyvin! :heart: Lääkäri sanoi pää-perämitan olevan 6,3 cm ja koko pituuden lähemmäs 10 cm. Kovasti vauva jumppasi menemään, lääkäriä aivan nauratti kun niin kova meno oli päällä!
Ensin lääkäri ei meinannut saada sydänääniä kuulumaan (tarkennettua), kun vauvalla oli aamujumppa niin pahasti kesken. Hetken päästä kun yritti uudelleen, niin sitten oli meno hieman rauhoittunut ja saatiin sydänäänetkin kuuluviin; voi jestas että olin onnellinen ne kuullessani, itku tuli! :heart: Muutoinkin oli kaikki hyvin: hb 149, pissa puhdas, rr 126/73, mutta paino oli PUDONNUT yli 1 kg sitten viime käynnin!!!
Ihmettelen tätä todella suuresti, sillä syön oikeasti nykyään kuin ravihevonen, ihan käsittämätöntä että kahden tunnin välein voi olla nälkä.
Seuraava käynti terkkarin luokse onkin elokuun alussa, sitten loppukuusta rakenneultra.
- Sirpula ja Pikkuinen rv 13+4 :heart: -