? Tammikuun Toivot 2012 ?

Emmuska :hug:

Täällä taistellaan edelleen ovistikkujen kanssa. Eilen iltapäivällä viiva oli selvästi näkyvissä, muttei vahva, tänä aamuna ihan hentoinen, äsken taas selvemmin näkyvissä muttei vieläkään vahva. Huoh. Jatketaan tästä...
 
Minnarun: Samaa ajattelin teidän kohdalla. HÖH! Olisi tosiaan jo korkea aika siirtyä tuonne toiselle puolelle ja päästää tänne uusia tilalle. Toivotaan, että niitä tammivauvoja nyt satelee meille ihan kaikille tässä pinossa =)

Emmuska: :hug: Entä jos ne olikin menkat, vaikka vain niukat ja tämä jo uutta kiertoa? Jos imetyksestä on noin vähän aikaa, ei kiertosi ole välttämättä vielä täysin tasaantunut. Välillä voi muutenkin tulla tuollaisia minimenkkoja. Mullakin oli viimeksi vain reilun päivän mittaiset menkat vaikka yleensä vuodan ihan kunnolla 4 päivää. Tällä kertaa näyttääkin tulevan sen edestä... : /

Tosin... Olen täältä lukenut, ettei nuo herkät testit olekaan enää niin herkkiä, kun päästään vähän pidemmille päiville. Herkässä ei välttämättä näy mitään vaikka ns. normitesti näyttää selvää plussaa. Kannattaa vielä varmistaa vaikka apteekin omalla testillä (se on luotettava) aamun ensimmäisestä virtsasta, jos oireita on eikä vuotoa näy.
 
En voi edes harkita tämän koiran kohdalla...on niin miun koira enkä usko pelkojen ym. takia sopeutuvan uuteen paikkaan... esim. jos se on äidilläni hoidossa se ei osaa rauhoittua lainkaan odottaa eteisessä millon menen hakemaan. Ja tosiaan koira joka on pelokas ni se voi pelossaan tosiaan purra... harmittaa aivan kamalasti tilanne, nyt myöhemmin kasvattaja kertoi että sen emä tekee sitä samaa !!!! kiva juttu jos tuon olisin tienny jo heti ni en olisi edes harkinnu...odotan ihmeen tapatuvan.... asia on tällä hetkellä "jäissä"
 
Viimeksi muokattu:



Torstai 07.04.2011

Nimi:________KP________Ikä:__Haaveissa: ___YK:___LA:

Sunflower11:.16/26-31......??...........3.............4... ..31.12.2011
Sinderella:....14/25-30.......38...........6............4... ..joulu-tammikuu
Minnarun:......8/29-31.......30...........3.............9... ..4.01.2012
Eewokki:........7/30-32...... 26...........1.............1.......7.1.2012
Arby:............6/30............29...........1............ 1.....tammikuu
MinyMom:......4/27-28.......26..........2.............11... .tammikuu
Emmuska10:...3/28-34.......28..........2..............2......tammikuu
Barbamama:...2/24-28.......35..........3/4...........8.......11.1.2012
MacyGray:.....2/30-35.......30...........2.............17....13.1.2011
4skö:.............?/34(?)...... 28...........4..............1......5.1 .2012
Shootingstar:.......................................................................


Piinailijat:


Plussanneet:

Helmikuun Helmistä haaveilemaan siirtyneet:
 
Viimeksi muokattu:
Shootingstar: tervetuloa....ilmoittele sitten kunhan aletaan kiertopäiviä laskea ja onnea yritykseen =)

ON: kamala päivä, katsotaan jos illemmalla löytyisi intoa enenmmän paneutua tähän palstailuun voihan torjantai
 
Heippa kaikille! :wave:

Sainpahan minäkin vihdoinkin aikaiseksi rekisteröityä itseni tänne, taustaillut olen jo pidemmän tovin.

Meillä on lopetettu ehkäisy tammikuussa, mutta varsinainen yritys alkaa vasta nyt, kroppa tosin ei tunnu vieläkään täysin toipuneen yli kymmenen vuoden pillereiden popsimisesta, joten nähtäväksi jää kuinka kauan saadaan yrittää... Nyt menossa vasta kp 7/30-32 ja täti edelleen kylässä, runsaampana kuin koskaan! : /

Ikää 27v, maailman ihanin mies ja koira, vakityö ja omakotitalo löytyy, joten vain yksi puuttuu. ;)

Huomenna meille tulee toinen koira, vielä ihan vauva, 7 viikkoinen pikkunen. :heart:

Minnarun, ihan hirveästi tsemppiä, koiraihmisenä en voi kuin yrittää kuvitella miten pahalta sinusta tuntuu. :(

Ihanaa ja plussarikasta huhtikuuta kaikille!

Eewokki. kp7/30-32 26v 1. YK: 1. LA: 7.1.2012
 
Minnarun Kyllä sillä koiruudella on varmaan paremmat oltavat juosta tuolla sateenkaarisilloilla lintujen perässä kun pelätä elämää:( Joskus myöskin saman ratkaisun joutunut tekemään nuoren koiran suhteen. Todella surullista, jaksamista:hug:
ja vaarana kuitenkin pelkopureminen kun kaikki ihmiset eivät osaa koiria lukea ja toimia oikein.
 
Minnarun, viheliäinen ja surullinen tilanne sulla.

Mää todennäköisesti siirryn ihan tänne. Ovista ei vissiin näy eikä kuulu ja alkaa aika joulukuusta loppua. Katoin laskurilla, että jos huomenna tapahtuis hedelmöittyminen, laskettu ois 29.12. Tiukille menee kun tosiaan eiliset limailut ja vatsanjuilimiset on menneen talven lumia. Ovis ei oo kuitenkaan vielä voinu olla ku ei oo lämmöt nousseet. Eikä tikkuun oo tullu vahvaa viivaa.
 



Perjantai 08.04.2011

Nimi:________KP________Ikä:__Haaveissa: ___YK:___LA:

Sunflower11:.17/26-31......??...........3.............4... ..31.12.2011
Sinderella:....15/25-30.......38...........6............4... ..joulu-tammikuu
Minnarun:......9/29-31.......30...........3.............9... ..4.01.2012
Eewokki:........8/30-32...... 26...........1.............1.......7.1.2012
Arby:............7/30............29...........1............ 1.....tammikuu
MinyMom:......5/27-28.......26..........2.............11... .tammikuu
Emmuska10:...4/28-34.......28..........2..............2......tammikuu
Barbamama:...3/24-28.......35..........3/4...........8.......11.1.2012
MacyGray:.....3/30-35.......30...........2.............17....13.1.2011
4skö:.............?/34(?)...... 28...........4..............1......5.1 .2012
Shootingstar:.......................................................................


Piinailijat:


Plussanneet:

Helmikuun Helmistä haaveilemaan siirtyneet:
 
Emmuska10: kiitos :flower: kuinkas tuon siun kp:n kanssa tehdään ? korjataanko sitten kun on selvää vai ?

Sinderella: katoin tuota siun kiertopäivien määrää ja mie taisin saada ovis plussan vasta kp 18 ja muutenkin aika myöhään aina välillä... josko se sieltä olisi tulossa...

ON: miun piti tehdä vaikka mitä juttuja tähän kiertoon mut on jääny tekemättä kaikki päivät sen kuin menee... tänään mennään mieheni kanssa kuuntelemaan muutaman tutun bändiä minä lähden autolla kun matkaa on eikä viitti viimeisiä rahojaan tuhlata taksiin.... 40 km suuntaansa...lapset menee mummolaan yöks, viime yökyläilystä alkaa olla jo aikaa oisko ollu viime kesänä ? en enää edes muista... no mie odotan innolla et saa vähän laittautua vaikka tiedän jo nyt et masennun vaatekaapin ovelle mutta jos se fiilis siitä nousisi =) ihanaa alkavaa viikonloppua kaikille ja ovismetsästys onnea =)
 
Sunflower11
Tän siitä saa kun ei testaa ovistesteillä..
Luulin et se ovis meni ku oireetkin meni, nyt sit alko polttelee/kipuilee vähän alavatsaan.. Enteleeköhän tää ovista vai tulevia menkkoja.. ? Huoh, kun ei tiedä :D Enkä kyl jaksa ostella nyt ovistestejäkään..
 
Emmuska harmi et tuli nega.. :(

Mä oon tehny elämässäni aivan liian monta negaa kun en koskaan ota uskoakseni ja vielä mun pitää testata liian aikasin. Mutku mutku..! Esikosta sain haamun kp25! Plussa testejä oon tehny elämässäni 7kpl, nimittäin saman raskauden alussa, kun mies ei ottanu millään uskoakseen! Ja mähän kiltisti pissin, mikäpä sen kivempaa kun nähä se plussa kaikkien negojen jälkeen! :)

Onpas hyvä et tuli liityttyä kejuun kun en pysy muuten perässä kiertopäivissä. Kokoajan tuppaa unohtuu, musta on tullu ihan lahopää lapsen saamisen myötä.. Ahaa, pieni mies kömpikin juuri makkarista joten lähen aamutoimiin ja jatkan myöhemmin..
 
Hitsin vitsi tää kuumeilu on ärsyttävää :D eilen mies ehdotteli, mut mä olin liian väsynyt, ettei jaksanut innostua ja nyt sit pohdin, et jos se oliskin ollut just se kerta, hmph! Tosin, mä yritän silti ajatella, et nyt tjottaillaan, eikä olla tosissaan :p niin varmaan, kohta alkaa ne testit poltteleen siellä kaapissa turhankin kanssa.

Emmuska10 :hug: toi negatestin tekeminen on niiiiiiin turhauttavaa! Toivottavasti nyt ne menkat alkaa, ellei tuo nega sitten aio muuttua positiiviseksi. Mulla kaikkein luotettavin testi aina on ollut ehdottomasti apteekin oma!

niin ja mun on pakko kehua halpatestin puikkoja :D tosiaan yhtä meidän lapsista tehtiin 1,5v tilasin halpa-testistä testejä ja plussa tuli, toistamiseenkin tilasin sieltä testejä ja taas tuli plussa :D joka kerta, kun oon sieltä tilannut testin niin niillä oon plussatestin tehnyt. Täytyy nyt aatella, että ei kahta ilman kolmatta ;) kun meinaan kolmannen kerran sieltä tilasin.

ShootinStar* onnea tädin tulosta! Toivottavasti ei tuu sit enää hetkiin ;)
 
Minnarun Korjataan sitten kun saan selvyyden asiaan :) Edelleenki samanlaista minimaalista vuotoa joka ei edes suojaan asti vuoda eikä välillä pyyhittäessä tuu mitää..oon aika ymmälläni. Noh ehkäpä se tästä. Ehkäpä nää sitten on ne menkat vaan.

4skö Todella turhauttavaa kyllä. Viha rakkaus suhde niihin testeihin.. En jaksa uskoa että raskaana olisin, mut raivostuttavaa ettei nää menkat voi kunnolla alkaa. puuh.
Kuvottava olo ilmaantuu aina välillä, mut se nyt voi johtua mistä vaan.
 
Sitä määki mietin, että jos se ovis on tulossa. Limailuja on taas havaittavissa ja vatsaa alkanu nipistellä. Vahvaa viivaa ei tikkuun oo vielä tullu. Eli sunnuntaina tai maanantaina käyn poistamassa itteni joululahjoista ja siirryn tänne. Päivitän toki sitä listaa, mutta oma nimi olkoon siellä alareunassa tammivauvoista haaveilemaan siirtyvissä.

Ny ei muuta ehi. Tänään ois taas siipankaato :) Jtp-taktiikalla ollaan menty tää viikko...
 



Lauantai 09.04.2011

Nimi:________KP________Ikä:__Haaveissa: ___YK:___LA:

Sunflower11:.18/26-31......??...........3.............4... ..31.12.2011
Sinderella:....16/25-30.......38...........6............4... ..joulu-tammikuu
Minnarun:......10/29-31.......30...........3.............9... ..4.01.2012
Eewokki:........9/30-32...... 26...........1.............1.......7.1.2012
Arby:............8/30............29...........1............ 1.....tammikuu
MinyMom:......6/27-28.......26..........2.............11... .tammikuu
Barbamama:...4/24-28.......35..........3/4...........8.......11.1.2012
MacyGray:.....4/30-35.......30...........2.............17....13.1.2011
Emmuska10:...2/28-34.......28..........2..............2......tammikuu
4skö:.............?/34(?)...... 28...........4..............1......5.1 .2012
Shootingstar:.......................................................................


Piinailijat:


Plussanneet:

Helmikuun Helmistä haaveilemaan siirtyneet:
 
Viimeksi muokattu:
Sunflower11
Edelleenkään ei havaintoa oviksesta, tais se sit mennä tai on tulossa. On niin hankalaa :D
Noh, odotellaan, vielä ens viikko pitäs mennä ilman menkkoja ja sit ne kaiketi alkaa. Toivottavasti ei ihan heti kp 27 (viimeksi kierto jäi 26pvän mittaiseksi) koska juuri sinä päivänä mulla olisi se gyne.
Täytys käydä ens viikolla varmuudeksi hakemassa ne miranaxit odottamaan menkkakipujen alkua.
 
Kiitos vertauskuvista :) Mulla vois kuvitella tuon viivan vielä vahvistuvan. Jos vertaa kontrolleita niin sulla on se himmeämpi. Mää katon illalla uudestaan ja sitte taas aamulla. Eilen toimittu ja tänään toimittu taas...
 

Yhteistyössä