? Tammikuun Toivot 2012 ?

Sunflower11
Saa nyt nähdä.. jos ovis on ennen lauantaita, laskettuaika pysyisi joulukuussa, jos taas ei niin siirtyy tammikuulle, mutta kirjottelen tänne, kuitenkin joudun vaikka ovis olisikin ennen lauantaita.
Oireita olis oviksen puolesta, punertavaa vuotoa aamulla, kivut.. huomenaamulla testaan josko tikku sanois jotain.
 
Hohhoi miten tylsiä nää alkupäivät kierrosta.. Paitsi et meil on täällä kotona kiirettä muuton merkeissä. 3,5viikkoa vielä muuttoon mutta se aika menee äkkiä. Ollaan jo pakkailtu pikkuhiljaa, mutta enemmän aikaa menee siihen kun juostaan sisustuskaupoissa.. Tarvitaan ihan välttämättä verhoja, lamppuja, uutta ruokapöytää jne.. Me muutetaan kerrostalosta rivariin ja neliöitä tulee aika paljon lisää! Ja sitä odotan että saa pienen oman pihan.. Niin ja että päästään eroon yläkerran naapurista, joka on ottanu meiät silmätikukseen ja hakkaa lattiaa joka kerta kun meillä lapsi alkaa itkeä! :mad:

Jännittää jo valmiiks kummalla puolella ovis on... Pitäkää peukkuja et vasemmalla!!! =)

Minnarun aikaiset ovismerkit mutta eipä tarvi ootella kauempaa.. Mulla alkaa pari päivää menkoita limailu, joka kestää viitisen päivää ennen ovista. Näin siis usein muttei aina.
 
Sunflower mitä ovistikkuja käytät? Mul on ollu parissa vikassa kierrossa Mammaksilta Daviv-tikkuja mutten ikinä saa niillä ovista kiinni. Uskon et kuitenki ovuloin kun muut merkit on tosi selkeät ja toisekseen elämäni ainoassa plussakierrossa en myöskään saanut niillä ovista kiinni vaikka tikutin kaksi kertaa päivässä! Tsemppiä oviksen metsästykseen!
 
Sunflower11
MinyMom: Tuleeko sulle jonkinnnäköistä viivaa David-testeihin? Mä saan nillä kyllä oviksen kiinni, mutta viiva ei IKINÄ ole yhtä vahva kuin kontrolli, tuskin edes puolet siitä, olen vain oppinut clearbluen digillä sitten tarkastamaan ja oikeassa olen ollut. Nyt tosiaan testasin tuolla CB:n digillä.

Eipä näyttänyt hymynaamaa vielä, ehkä jo huomenna.. :D Eikä mun edes pitänyt testata :D ja "tuhlaan" noita digejä kun en oo liuskoja ostanut :D
 



Keskiviikko 06.04.2011

Nimi:________KP________Ikä:__Haaveissa: ___YK:___LA:

Sunflower11..15/26-31.......??...........3.............4... ..31.12.2011
Sinderella.....13/25-30........38...........6............4... ..joulu-tammikuu
Minnarun:......7/29-31........30...........3............9... ..4.01.2012
Arby..............5/30............29...........1............ 1.....tammikuu
MinyMom:......3/27-28.......26..........2.............11... .tammikuu


Piinailijat:


Plussanneet:

Helmikuun Helmistä haaveilemaan siirtyneet:
 
Todellakin tylsät kiertopäivät menossa....

Minymom: onnea rivariin pääsemisestä, itse olen sinkku aikoina asunu kerrostalossa ja silloin en muista juurikaan naapureita edes nähneeni... nykyään omakotitalossa mutta täällä maalla se on oikeastaan se luonnollinen vaihtoehto ja täällä omakotitalon saa kamalan halvalla verrattuna kaupunkiin....ja niistä surullisen kuuluisista davideista, mie sain koko tikuttelu ajan niihin viivan mut en missään vaiheessa yhtä vahvoja ja tikuttelin kuitenkin 10 päivää...jossain se miun värisuora on mut en muista enää missä... kannattaa käydä katsomassa tuolla missä on ovistesteistä kuvia mut aika arpapeliks niiden kanssa jää...

Sunflower:kyllä se hymy sieltä vielä tulee... mie oon hieman haaveillu niistä hymynaama testeistä mut nyt on rahallisesi kamalan tiukkaa etten raaski oikein itseeni tuhlata... kelan päätöksellä helmikuun tuloni 126 euroa...hylkäsivät erityishoitoraha päätökseni kotihoidon osalta...PRKL !

ON: flunssakin alkaa jo taittua...otti eilen tosi koville mut kyllä nyt jo näyttää paremmalta, buranaa ja hunajateetä sillä on parantava vaikutus ja olo melkein normaali... tytöllä on ääni hieman painoksissa, onneks huomenna vapaapäivä pojalla silmäpoli ja tytöllä psykologi. Voi kuinka toivon et pojan näkö olisi parempi, peittohoito alkaa vissiin nyt...keskiviikkoa =)
 
Sunflower joo tuollasia samanlaisia viivoja mäkin kyllä saan, ettei ole yhtä vahvoja. Ohjeen mukaanhan vasta se yhtä vahva on ovis plussa, mut kyllä mä noilla tikuttelen viel tämänki kierron kun niitä on jäljellä. Näkeehän siitä sen kun LH taso alkaa nousta ja sit yhdistettynä muihin merkkeihin tietää kyllä tosi tarkkaan koska ovis on. Esikkoaki kun yritettiin reilu vuosi ja tätä toista on kohta vuosi yritetty niin alkaa jo tuntea merkit. Paitsi loppukierto aina ärsyttää kun ei sitte voikaan luottaa enää kehoonsa merkkien tuntemisessa.. :kieh:
 
No niin siirryn tälle puolen tuolta joululahjoista. Elikkäs ikä 28, toinen toiveissa, kp 2/28-34 ja yk 2.
ja mahdolline LA olisi tietty tammikuu 12.

Mistä kannattaisi ostaa ovis-testejä? Onko esim mammaksi.fi testit luotettavia?
 
Heipsistä hei :)
Saanko liittyä mukaan joukkoonne? Mä niin toivoisin, että kerrankin tärppäis tammikuulle, jokainen lapsi on yritetty saada alkuvuoteen, mutta yksi on loppuvuodesta ja kaksi kesällä... eli ei oo oikein mennyt kuten on toivottu! Nyt jos tärppäis la olisi 5.1. joten siltikin sais jänskätä, että kumman vuoden puolella syntyisi, kun mulla ei ole yksikään lapsi laskettuun aikaan asti masussa ollut.

Eli mun rivi

4skö......?/34(?)...... 28...........4.........1.............5.1.2012

itse en oo nyt kiertopäiviä laskenut, enkä laske... haluan olla ko.asiasta autuaan tietämätön :) olen päättänyt jo päivän, koska testin teen ja siihen asti on se ja sama monesko kiertopäivä on menossa :) oviksen oletettu ajankohta on n.viikon päästä, en sitäkään erityisesti yritä bongailla, kun en oo elämässäni sitä koskaan tunnistanut niin tuskin nytkään tunnistaisin :)

En kyllä yhtään tiiä, et kuinka tän yrityksen kanssa käy :) yhtä tehtiin 8kk, yksi tärppäs ekasta kierrosta, yhtä tehtiin 1,5v ja keskeytynyt alkoi ekasta... eli voi olla, että tärppää heti tai sitten menee taas vuosi.

4skö yk 1
 
:wave: Hana aukesi, joten liityn joukkoonne. :)

macy gray.....kp1/30-35.....ikä 30v.....2. lapsi.........yk17.....LA 13.1.

Tuo la on laskettu 30kp:n mukaan, koska kierto tulee olemaan hormoniavusteinen ja ehkä suunnilleen tuon pituiseksi olisi muodostumassa. Jännittää hieman, sillä kiertopäiviä on nyt pakko laskea ja apujen myötä toiveetkin ovat entistä korkeammalla. Onhan tämä minun The kiertoni, onhan. :D

Ihanaa nähdä täällä tuttuja nimiä vaikka tammikuisista tippuminen harmillista onkin. Plussataan me sitten täysillä prosenteilla, jookos.
 
Sunflower, mulla tuli äsken himmeä toinen viiva, tähän astisista voimakkain. Ihan ku siis ois vahvistunu koko ajan pikkuhiljaa. Ja nyt tosiaan tänään on alkanu nipistellä vasenta puolta. Ja tänään aamupäivällä tuli jo runsaasti valkkaria, joka osittain oli kananmunamaista ja venyvää. Hiukan verensekaista kans. Eli veikkaan, että mullaki ovis on lähestymässä. Ties vaikka se ois just nyt ku sen verran kovasti juilii tuota vasenta puolta?!?!? Jatketaan tarkkailua. Toissa päivänä tapahtui siipankaato, eilen oli välipäivä, tänään taas kaato. Tässä suunnitelma :)
 
Minäkin hyppään tänne mukaan =) Meitä putosikin monta joulukuisista samana päivänä : /

Barbamama35.....kp1/24-28.....35v.....3./4. lapsi toiveissa.......yk8.....LA 11.1.

Tuo laskettu aika ei ehkä pidä ihan paikkaansa, mutta heitetään nyt arviolta 28 päivän kierron mukaan. Mulla on viime aikoina ollut vuoron perään pidempi ja lyhyempi eli nyt olisi pidemmän kierron vuoro. Saapi nähdä miten käy...
 
MG & Barbbis: en välttämättä teitä olisi halunnu nähdä tässä pinossa... pahoittelut tädistä :hug: nyt taitaa olla korkea aika meidän antaa tilaa uusille tulokkaille jookos ? Ihanaa kylläkin taas kuumeilla teidän kanssa =)
4skö: tervetuloa =)
Emmuska10: Tervetuloa =)
 



Keskiviikko 06.04.2011

Nimi:________KP________Ikä:__Haaveissa: ___YK:___LA:

Sunflower11:.15/26-31......??...........3.............4... ..31.12.2011
Sinderella:....13/25-30.......38...........6............4... ..joulu-tammikuu
Minnarun:......7/29-31.......30...........3.............9... ..4.01.2012
Arby:............5/30............29...........1............ 1.....tammikuu
MinyMom:......3/27-28.......26..........2.............11... .tammikuu
Emmuska10:...2/28-34.......28..........2..............2......tammikuu
Barbamama:...1/24-28.......35..........3/4...........8.......11.1.2012
MacyGray:.....1/30-35.......30...........2.............17....13.1.2011
4skö:.............?/34(?)...... 28...........4..............1......5.1 .2012


Piinailijat:


Plussanneet:

Helmikuun Helmistä haaveilemaan siirtyneet:
 
Viimeksi muokattu:
Emmuskalla on jännät paikat :) toivottavasti sut saadaan häätää tästä pinosta :D toivottavasti pian saadaan kuulumisia!!

On tää vaan niin jännää jännäillä muidenkin puolesta, kun itellä on vasta kierto aluillaan ja ovista vasta ootellaan. Tosin, kun mun kierto on mitä on, niin mun veikkauksen mukaan ovis on eilisen ja ens viikon torstain välisenä aikana, sen tarkempaa en tiiä. Kovasti on nyt valkovuotoa "lorahdellut" mutta en mä tiiä kertooko sekään yhtään mitään.
Tarkoitus on kuitenkin mies kellistää väh. joka toinen ilta aina sinne saakka, et testaaminen alkaa olla ajankohtaista :p

Tää alkukierto kyllä on siitä mukavaa aikaa, että ne testit ei niin kauheasti polttele siellä kaapissa :D kun tuntuu, et mitä pidemmälle kierto menee, sitä kovemmin tekee mieli testata ja noh, on sitä tullut monesti testailtua ihan liian aikaisinkin. Nyt yritän pitää itseni kurissa! Saa vaan nähä, et kuinka onnistuu!

ShootingStar* tuttu tunne tuo, et ei malta oottaa millään :) mutta nopeasti se aika lopulta menee!!
 
Ja nega:( herkkä testi niiin pitäishän se jo näyttää jos olis plussa. Mahdollisesta oviksestakin jo about 17 päivää. Menkat vaan ei oo kunnolla alkaneet vieläkään vaikka yleensä alkaa heti ja tohinalla. Erittäin minimaalinen toive olis et se plussaksi muuttuis vielä, mutta enemmän kai tää on sekavaa hormoonitoimintaa. Kuitenki vasta toiset "menkat" imetyksen lopettamisen jälkeen ettei kai se ole ihmekkään.
 

Yhteistyössä