? Tammikuun Toivot 2012 ?

Sunflower11
Totta, toi mun kontolli on paljon haaleampi! Noista testeistä en ikinä saanut tasavahvaa viivaa. Toivottavasti bongaat oikeen mojovan oviksen ja simpat onnistuu saavuttamaan munasolun ;)
 
Onko sulla Sinderella ne David-tikut käytössä? Mulla samanlaisia viivoja kun Sunflowerilla. Vaikka eihän se ohjeen mukaan ole ovisplussa niin en kauheasti luota noihin, kuten Sunflowerillakin näytti toinen testi plussan vaikka davidin testissä ei oo kontrolliviivan kanssa yhtä vahva tai vahvempi. Näkee niistä kuitenki et LH on nousussa. Mä en saanut kunnollista ovisplussaa edes silloin kun oli tärppikierto. Oliki vähä ihmettelemistä ku raskausoireet pamahti päälle! Siinä kierrossa meillä oli jo aika varattu tutkimuksiin, ja niinhän sitä aina sanotaan et sillon tärppää kun lakkaa yrittämästä. Mut miten se muka tietoisesti tehdään, miten lakataan yrittämästä? Mä en ainakaan ole tähän mennessä onnistunut. Onneksi pikkukakkosta yrittäessä ei ole makkarihommia maustanut ollenkaan yrittämisen maku, niinkun myönnän että silloin esikoista tehdessä oli. Nyt on kyllä se asia erilailla että on tuo ihana poika. Voi mä niin toivon et tässä kuussa satelee plussia oikeen kunnolla!
 
On justiin niitä davidin testejä. Muka herkkiä olevinaan. Mää oon kans samaa mieltä,että miten sitä muka voi lakata yrittämästä ku kuitenki koko ajan tarkkailee oireita ja kierron vaihetta. Ei onnistu.

Kiitoksia tärppitoivotuksista :)
 
pakko tulla kommentoimaan tota "miten voi lakata yrittämästä?"...meijän esikoinen tuli niin et ensiks kesällä jätettiin ehkäsy pois ja sitten syksyllä alkokin pelottamaan ja merkkasin kalenteriin päivät milloin EI saa panna :eek: ja siitähän tuo sitten tietenkin tuli,vaikkei siis 9 päivään pantu kierron keskivaiheella :confused: että näin meillä...kai se on jotain mielen vapauttamista,niin ettei ahdistuis...aika vaikeeta on :)
 
Sunflower11
Sinderella: Mä taas en tiedä vieläkään menikö se vai ei ;) No, tammikuun toivoissa jatketaan kun menkat alkaa.

Ihmeellinen korventava olo mahassa.. eilisestä asti ollut. Kuvotusta myös. Samoja "oireita" kun ekassa kierrossa oli missä oli mitä ilmeisemmin se kemiallinen tai varhainen km tai mikä ikinä olikaan. Levottomat jalatkin oli yöllä. Ja ei varmaan hirveen mahdollista olis alkaa oirehtia n. viikko oletetuista menkoista :LOL:
 
Huomenta päivää!

Täällä kp 10/30-32 ja menkat jatkuu, normaalisti kestää 4-5 päivää, huoh... Jotenkin tuntuu että näinköhän tästä kierrosta voi edes tärpätä, johan niiden tärppipäivien pitäisi kohta alkaa, tai sitten tästä tulee joku superpitkä kierto ja saadaan odotella pirun kauan ennenkun päästään uuteen kiertoon ja yritykseen, höh... :/

Koiranpentu haettiin perjantaina ja voi pojat että on torpassa hulinaa! :D Ollaan miehen kanssa molempina iltoina (pe ja la) rojahdettu ennen kymmentä sänkyyn ja nukahdettu alle viiden minuutin. Pentu herää yöllä monta kertaa ja tottakai itsekin herää sit joka kerta viemään sitä ulos ja vaihtamaan pissapapereita jne. Vanhempi koira painaa melkein 40 kg ja unohtaa sen aina toisinaan leikin lomassa ja noita pitää vahtia ihan koko ajan, oon ihan loppu! :LOL: Onneksi tää pentuvaihe menee nopeasti ohi... Ja on kyllä hyvää harjotusta tulevaisuutta ajatellen! :D

Ihanaa, ihanaa, se on ihan kohta täällä... Kesä. :)
 
Eewokille koiruusonnitteluja!

Täällä tehty tänään aamupäivällä jo melkoisen vahva viiva:

[/URL][/IMG]

(Se testi, mistä tuossa aikasemmin kerroin, on tehty yöllä klo 4 :D) Jännä juttu, jos en tikuttais, oisin satavarma että ovis ois menny jo.
 
Sf, kiitos :) Sitä saiki metsästää. Ihan outoa vaan ku oireiden perusteella oisin kuvitellu sen menneen jo. Eli jos en ois tikutellu, oltais varmasti lopettettu toimiminen liian aikasin! Miten sulla tilanne?

Miten muuten nuo img:t saa pois tuosta sivulta??
 
Sunflower11
Sinderella: Kopioit sieltä aijaasta sen viimeisen linkin (mikäli se oli se missä lukee pienikuva) ei muuta :)
Mitäs tää mun tilanne.. valkovuotoa on muttei tod. mitenkään ovismaisesti. Eilisestä asti tommonen jännä kuumottava tunne alavatsassa.. tänään tosta keskeltä mahaa nippaillut.. Et josko viikko sit oiskin ollu ovis.. :saint:
 



Sunnuntai 10.04.2011

Nimi:________KP________Ikä:__Haaveissa: ___YK:___LA:

Sunflower11:.19/26-31......??...........3.............4... ..31.12.2011
Sinderella:....17/25-30.......38...........6............4... ..joulu-tammikuu
Minnarun:......11/29-31.......30...........3.............9... ..4.01.2012
Eewokki:.......10/30-32...... 26...........1.............1.......7.1.2012
Arby:............9/30............29...........1............ 1.....tammikuu
MinyMom:......7/27-28.......26..........2.............11... .tammikuu
Barbamama:...5/24-28.......35..........3/4...........8.......11.1.2012
MacyGray:.....5/30-35.......30...........2.............17....13.1.2011
Emmuska10:...3/28-34.......28..........2..............2......tammikuu
4skö:.............?/34(?)...... 28...........4..............1......5.1 .2012
Shootingstar:.......................................................................


Piinailijat:


Plussanneet:

Helmikuun Helmistä haaveilemaan siirtyneet:
 
Viimeksi muokattu:
Sinderella: onnea oviksen bongauksesta... täällä odotellaan "oireita"

Saakutti miulla on pahaolo niskat on niin jumissa ettei ikinä ja epäilen pahoinvoinnin johtuvan siitä, ei pysty syömään ja kaikki ruoka kuvottaa no saapahan kilot kyytiä mut tää pahoinvointi on ihan kamalaa, nyt viikon kestäny eilen ja tänään ollu pahimmat päivät.
 
Sunflower11
Sinderella: Jos sen pistää et lisää kuva niin mun mielestä silloin ei tarvi kun sen tekstin ilman niitä IMG-merkkejä kopioida. Mut noin se onnistuu kyllä kivuttomasti! :)
Tosiaan, on se ovis voinut olla,viime kierrossa oli 26päivää et jos nyt olis ollut aikaisempi ovis :) toivottavasti!
 
Niin mää oon käsittäny. Ovisplussasta vissiin noin vuorokaudessa ois ovis. Mää kyttään kans oireita, nyt on vähä alkanu nipistellä vatsaa.

Muoks. mulle voi laittaa lasketun ajan 2.11. Eikö voiski arvioidan hedelmöitysajan perusteella niin että huomenna tapahtuis hedelmöitys?
 
Viimeksi muokattu:
Sunflower11
Sinderella: Varmaan tai että eilen oli..? Mä testasin vaan aamuisin mut mulla tullut aamulla vahvin ja sit seuraavana päivänä ei mitään. Niin oletin sen olevan sinä päivänä kun oli vahvin. Eli päivä sen jälkeen kun on saatu ovis+ digillä.
 



Maanantai 11.04.2011

Nimi:________KP________Ikä:__Haaveissa: ___YK:___LA:

Sunflower11:.20/26-31......??...........3.............4... ..31.12.2011
Sinderella:....18/25-30.......38...........6............4... ..joulu-tammikuu
Minnarun:......12/29-31.......30...........3.............9... ..4.01.2012
Eewokki:.......11/30-32...... 26...........1.............1.......7.1.2012
Arby:............10/30............29...........1............ 1.....tammikuu
MinyMom:......8/27-28.......26..........2.............11... .tammikuu
Barbamama:...6/24-28.......35..........3/4...........8.......11.1.2012
MacyGray:......6/30-35.......30...........2.............17....13.1.2011
Emmuska10:...4/28-34.......28..........2..............2......tammikuu
4skö:.............?/34(?)...... 28...........4..............1......5.1 .2012
Shootingstar:.......................................................................


Piinailijat:


Plussanneet:

Helmikuun Helmistä haaveilemaan siirtyneet:
 
Viimeksi muokattu:
Sinderella: Varmaan tai että eilen oli..? Mä testasin vaan aamuisin mut mulla tullut aamulla vahvin ja sit seuraavana päivänä ei mitään. Niin oletin sen olevan sinä päivänä kun oli vahvin. Eli päivä sen jälkeen kun on saatu ovis+ digillä.
Mullahan eilen aamulla tuli samanlainen kuin tänä aamuna eli jonku verran himmeämpi kuin kontrolliviiva. Sitte iltapäivällä ja illalla tuli yhtä vahvat viivat. Nyt kyllä nipistelee mahaa melko voimakkaasti. Voisko tää olla just sitä??? Himmeneekö viiva oviksen aikaan??? Vaan oisko se sitteki ollu eilen? Nimittäin istun tässä yöpuku päällä niinku aina näin aamuisin. Mittasin lämmön ja se on kyllä puoli astetta korkeammalla entä normaalisti tähän aikaan. En tee mitään sen kummallisempaa mitä en tee muutekaan eli ei oo kuuma. Onko nyt siis dpo1 vai dpo0?

Minnarun, laita mulle lasketuksi 2.1. Olipa ovis eilen illalla tai just nyt niin oletan, että hedelmöitys tapahtuu tänään.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä