Tervetuloa
Maira tuttujakin tänne näköjään tuli
tai tuttuja ja tuttuja, yhdessä kasvateltiin mahaa toukokuisissa 2010 (ellei mulle sit oo iskenyt joku dementia ja muistan nimimerkin väärin) itse tosin olin siellä eri nickillä, mutta lahjakkaasti unohdin vanhan nickin salasanan enkä sitä saanut niin tein sitten uuden.
Sunflower11 Mä pidän sulle peukkuja! Mulla noi "repäisyt" alavatsassa on ollut aina merkki raskaudesta! Toivottavasti sinullakin!! Inhottava vaiva ja välillä tuntuu, kun iskettäisiin puukkoa vatsaan, mutta jos se raskaudesta johtuu niin kyllähän sen kestää! Hiukan mä jänskään sun puolestasi! Tulis lauantai nopeasti, et saatais tietää
Mulla tuli eilen illalla tollanen repäsykipu kun nousin sängystä sillai kääntymällä niin vihlas oikein kunnolla. Turha mun on vielä ees aatella mistään raskauden oireiluista, joten päättelin, et oisko se sitten ovis (?) tänään on sit se kp 21 ja veikkaisin, et se ovis on kyllä jo takanapäin. Harmittaa, kun kierrot on mitä on niin ei oo mitään varmuutta asiasta. Tällä viikolla ma-ke on kyllä alavatsalla ollut sellaista paineentunnetta ja kipuilua, mutta sitä nyt voi olla muutenkin.
Itselläni nyt siis taas tylsää aikaa, kun ovis on takana ja testin tekoon vielä aikaa. Tarkoitus olis testi tehdä parin viikon päästä
macy gray varmasti rankkaa tollaset hoidot ja ikävää, että moisiin pitää turvautua. Mutta toisaalta, kun lopulta se palkitaan niin varmasti noi ikävät jututkin unohtuu!
Eikö sulta sit oo niitä kilppariarvoja tsekattu? aika outoa. Se on tosiasia, että pitäisi tosiaan etsiä se aiheuttaja eikä hoitaa oireita, mutta todellisuus harvemmin on sitä, mitä sen toivoisi olevan.
MinyMom Ikävää jos lääkärit on antaneet tuollaisen "tuomion" onneksi teillä on jo yksi lapsi ja ilmeisesti lupa toiselle on kuitenkin annettu, tiedän kyllä, että se ei paljoa lohduta, jos on paljon lapsia halunnut. Sitä vaan täytyisi yrittää löytää se onni jos siitä mitä on! Ja kuten Sinderellakin sanoi, niin onhan adoptio yksi vaihtoehto! :hug:
Minnarun niin, mäkin sitä mietin, että jos nyt raskaaksi tulisin ja laskettu aika tosiaan olisi tuo 5.1. niin todennäköisyys sille, että se olisi jouluvauva on tosi suuri. Mulla ei ole yksikään lapsi laskettuun aikaan asti matkassa mukana pysynyt ja yksikään ei oo ollut niin pitkään, että tolla lasketulla ajalla olis tammikuussa syntynyt. Mut jokainen on ollut edellistä pidempään kyydissä, et ehkä tämäkin sitten olis, jos sattuis raskaaksi tulemaan (mitä en kyllä yhtään usko, ei oo ollenkaan sellanen olo)