? Tammikuun Toivot 2012 ?

mg: Hienoja uutisia! Onneksi olkoon! Kovasti tsemppiä ja plussaonnea loppukiertoon b=)d

Sunflower: Peukutuksia! b=)d Mitä oireita sulla on tällä hetkellä?

Omaa napaa... Olen koittanut ottaa rennosti tässä kierrossa. En mittaile lämpöjä, tikuttele ovista enkä ole käynyt edes joka päivä täällä (ennen monta kertaa päivässä). Ihanan rento olo ja kevättä rinnassa =)
 
Sunflower11
barbamama: Noita samoja, kuvotus häilyvänä, alavatsa ja alaselkä kipeä, ei menkkojen tavalla kyllä mielestäni, välillä on ollut vähän menkkamaista jomotusta. Mut sit kuumottaa kyllä suurimmanosan aikaa alavatsaa ja paineen tuntua.. Nännit ehkä hiukan arat.. Mielialanvaihtelut.. Tänää hakee testi ja meinasin tehdä illalla yhden.. :whistle:
 
Heippa tänne!!

Niinhän sinä kävi että tänne siirryttiin Joululahjoista! Mutta ihan reippain mielin kuitenkin! =)

Elikkäs rivi on: Ansku83........1/30-32.........27.............1...........5........27.1.2012

Laskin tuon LA:n 31 päiväisen kierron mukaan! :) Ja tsemppiä kaikille ja plussatuulosia!! :heart:
 
Barbbis: just tänään mietin ettei siuta oo näkyny... minäkin hieman tietoisesti olen vähentäny palstailua...
Ansku83: no uuteen nousuun =) uusi vuosi olisi aika mukava aloittaa...onhan tammikuu parempi kuin joulukuu olishan se ollu kurjaa olla laitoksella jouluna (ei minkään laista itsesuojelua näissä puheissa )
Sunflower: auts, mikäs kehoasi vaivaa
 
Hei! Ilmoittautuisin mukaan :)
Nyt vielä on täti riesana, mutta kohta pääsee ovista hyödyntämään, jos vain satutaan miehen kanssa olemaan yhtä aikaa saman katon alla ( on hiukan vaikeuttanut tätä masunkasvatus-projektia..... )
Eli jos nyt oikein käsitin tuon rivin , niin omani menisi jotakuinkin näin
blomma.....3/25.......27.........3.........5.........19.1.2012
 
Anskulle tännekin pahoittelut, että tammikuisiin siirryit :hug:

blommalle tervetuloa :wave:

Sf:lle negapahoittelut :hug: Mutta ei kuitenkaan mitään hätää, dpo:t on todennäköisesti nyt pienemmät. Mg:n ihanaa sanontaa lainaten; "raskaana ollaan kunnes toisin todistetaan". Peukkuja sinne!

Barbbis ihanasti onnistunu pitään palstataukoa. Tekee varmasti hyvää. Tekis meikäläisellekki ;)

Mainitsemattomille terveisiä :)

Tämä superinnokkaana testailijana alotti tänään. Dpo huimat 9 :D Tulos. Ensimmäinen valkoinen viivapaikka eläessäni!! Testi meni nimittäin aavistuksen harmaaksi ja selvästi erottuu valkoinen toinen viiva. No, ei auta ku jatkaa testailuja vielä huomenna. Sitte katotaan, mitä teen kun testit loppuu... Tietenki järkevänä sitä testais vasta viikonloppuna mutta en taia malttaa...
 
Täällä yksi tahtoisi liittyä pinoon :) elikkä vuoden ikänen poika meiltä jo löytyykin, nyt olis kakkonen yrityksessä, ykkönenki tuli ensimmäisellä kerralla kun yritettiin niin tämä toinen on hyvin mahdollisesti myöskin napannut matkaan tällä ekalla yritys kerralla, toiveet ovat korkeella omia oireita miettien ja verrattaen ensimmäiseen odotukseen :) !! hiukan olen pihalla tuosta teidän listauksesta.. en tiedä mitä kaikki nuo termit tarkoittaa täällä sivustolla :ashamed: KP = kiertopäivät? mitkä nyt meneillää? 20/27 on nyt , Ikä no täytän aika pian 22 :) Haaveissa 3, Yrityskerrat? miten tuo nyt sitten luokitellaan? montako kertaa olet tässä kuussa hommaillut vai että onko tämä ensimmäinen kuukaus jolloin yritetään? :D Ja LA olis sitten vau.fi mukaan 4.1 :)
 

Keskiviikko 20.04.2011

Nimi:________KP________Ikä:__Haaveissa: ___YK:___LA:

Safira:.........37/30-60......26...........1.............1....tammikuu
Sunflower11:.29/26-31......??...........3.............4... ..31.12.2011
Sinderella:....27/25-30.......38...........6............4... ..2.1.2012
4skö:............27/34...... 28...........4..............1......5.1 .2012
Minnarun:......21/29-31.......30...........3.............9... ..4.01.2012
Eewokki:.......20/30-32...... 26...........1.............1.......7.1.2012
Mirkelo:.........20/27............22...........2............1......4.1.2012
Arby:............19/30............29...........1............ 1.....tammikuu
MinyMom:.....17/27-28.......26..........2.............11... .tammikuu
Barbamama:...15/24-28.......35..........3/4...........8.......11.1.2012
MacyGray:......15/30-35.......30...........2.............17....13.1.2011
Emmuska10:...13/38...........28..........2..............2......tammikuu
Shootingstar*:.13/28.........................4..............1......tammikuu
Maira:..............8/28...........25...........2..............2.......18.01.2012
Ando:..............5/?.............32...........................5
SiSa78:...........4/28-30.......32.........2...............6........22.1.2012
blomma............4/25...........27.........3...............5....... 19.1.2012
Ansku83...........?/30-32.........27...........1............5. .......27.1.2012




Piinailijat:

Sinderella dpo 9
4skö dpo 6
Safira dpo 5
Minnarun dpo 4


Plussanneet:

Helmikuun Helmistä haaveilemaan siirtyneet:
 
Viimeksi muokattu:
Mirkelo:jokainen kierto on aika yrityskerta eli päättelin että sinulla on yk1, minulla kaksi ensimmäistä on tärpänny pelkästä ajatuksesta mut nyt tämän kolmannen kanssa on sitten saatu harjoitella ihan kunnolla.... :) TERVETULOA

Blomma: Tervetuloa, joo hieman se vaatii läheisyyttä jos meinaa lisääntyä ;)
 
Mirkelo ensinnäkin TERVETULOA! sitten, kp on tosiaan kiertopäivä, sitten se haaveissa on se, kuinka monennetta lasta tällä hetkellä yritätte, eli teillä ilmeisesti tulossa vauva nro 2, yk on yrityskierto, eli kuinka monennetta kiertoa nyt on meneillään tässä vauvaprojektissa :)

Täällä ei tuntemuksia suuntaan eikä toiseen, tosta listauksesta just kauhukseni huomasin, että nyt on jo dpo6!! kauhistus :D nyt mulla sit ilmeisesti alkoi ihan "virallisesti" piinaviikko :D tosiaan, mä oon täysin oireeton! Mulla on enemmän raskausoireita kiertoina, jolloin en ole ollut raskaana enkä ole voinutkaan olla kuin nyt.
Ei oo pahoinvointia, väsymystä kyllä, mut se johtuu liian vähästä unesta. Ei oo mitään juilimista, palellut olen, mutta taitaa johtua siitä, että kotona laitettiin patterit pois päältä :) tissit tuntuu ihan normaaleilta jnejne.
Tällä hetkellä on vahva tunne, että EN ole raskaana ja ainakaan toistaiseksi nuo testit ei mitenkään erityisesti houkuttele luokseen :) odottelen siis ihan rauhassa ainakin toistaiseksi (sitä ei sitten tiiä, et kuinka pitkä aika se toistaiseksi on :D )
 
Minnarun Mulle voi laittaa listaan iäksi 25 vuotta, yk2 ja la olis 18.1 sikälimikäli jos tärppäis..

Sunflower Josko se siitä vielä iloks muuttuis.. :hug:

Tervetuloaa Mirkelo! :)

Tsemppiä kaikille piinailijoille!:) Toivottavasti tammiplussia tulis paljon! :heart:

Täällä päästiin vihdoinkin menkoista eroon...Kauan se ottikin..Mut nyt sit vaan ollaan ja ihmetellään! :)
 
Maira > Hyvä, että täti viimein häipyi! Ovistuulia ja vauvapölyä! :D

Tervetuloa uusille! :wave:

Limailusta ja kipuiluista päätellen ovis saattaisi hyvinkin tapahtua spontaanisti, mutta paras silti varmistaa illalla piikillä. Mies kotiutuu tänään pääsiäisen viettoon, joten päästään tallettelemaankin. :D Sovittu juhlameno on nyt vaakalaudalla lapsen sairastelun vuoksi, mutta ei minua harmita. Päästään käymään kyllä, mutta jätetään tarvittaessa yön yli viipyminen väliin.
 
Kiitokset :) No ymmärsin melkein oikein kaikki termit :D !! Minnarun Joo tää on tätä ensimmäistä ja toiveikkaana olen, ehkä liianki, se on vaan kun tuntee samanlaisen fiiliksen mitä oli ensimmäisestä, mutta n. viikon päästä se sitten selviää miten käy :)!
 
Ovistesti näyttää vahvempia viivoja kuin koskaan aikaisemmin eli melkein tyylipuhdasta plussaa. Aikaisemmin olen tilannut netistä, mutta tällä kertaa ostin Cittarista Pregcheck-merkkisiä liuskoja paketin. En olisi ehtinytkään netistä tilaamaan, mutta nuo onneksi näyttävät toimivan hyvin. kamerasta on akku vielä latautumassa, joten testiajalla en voinut kuvaa ottaa. Myöhemmin ehkä voin iloni jakaa, jos testitulos ei vääristy kuivaessaan. :D Ovis siis näyttäisi tapahtuvan ihan spontaanistikin, mutta varmistan sen pistoksella. Tikuttelen vielä illemmalla toisen kerran ennen pistosta ja ehkä huomennakin vielä jatkan. :)
 
mg =) Hyvältä näyttää siellä!!

Tää onneton meni tuijottamaan sitä aamuista testeröistä. Siihen on kuulkaas ilmestyny niin hentoinen viiva, että melkein kuvittelen sen. Melkein, mutta en aivan :D Tiiänhän mää että testejä ei saa tuijottaa tietyn ajan jälkeen, mutta tunnustan, että en koskaan raaski heittää niitä heti roskiin :ashamed: Mies varmaan väittäis, ettei siinä mitään nää, vaan mää kyllä nään. Ku oikein tiiraan. Onhan tuo tosiaan kummiski roskissysteemi, mutta en oo kyllä ikinä ennen tuollastakaan saanu. Paitsi, että johtuiskohan se vaan siitä ku alunperinki testiin tuli näkyviin viiva. Se valkonen :headwall: Tästä täytyyki lähteä testiostoksille. Mulla ei ollukaan niitä enempiä...

Laittaa ihmisen ihan pöljäksi nää vauvahaaveet :D
 
Taas joutuu ihmettelemään tätä kroppaansa... Tuhrua tuli päivän verran ja nyt sitä ei jää edes pyyhittäessä paperiin! :confused: Paljoa sitä ei kyllä tullukkaa! Ja lämmöt pysyy edelleen 37 pinnassa...vaikkakin mittasin vasta nyt, mut on nuo iltapäivä/ilta lämmöt silti ollu normisti alhaisemmat! Tai sit on iskemässä joku kuume!

Minnarun jos viitsit ni laita miule nyt vielä kuitenkin kp vaikka näin: ?/30-32! Ja jätetään tuonne alas odottelemaan nousuun lähtöä! Ilmotan sitte jos ja mahdollisesti kun hanat aukee kunnolla! Kuvittelin kyl niitten aukeavan jo eilen, mut ei sit näköjää!
 
Tervetuloa mirkelo :) Meillähän on melkeen samanikäiset pienokaiset:)

Tylsiä nää välipäivät.. Se on jännä miten menkkojen aikaan ei ajatellutkaan oviksia sun muita vaan ihan muita juttuja ja nyt aletaan taas pikkuhiljaa elätteleen toivoa että tästä kierrosta nappaa varmasti:) katellu jopa huuto.netistä sisarusrattaita yms..siis todella kauaskantoiset ajatukset mielessä..noh, saahan sitä suunnitella.=)
 
mg: juhuu....:hug:ei kun pökköä pessään.

ON: ihme melankolia vaivaa minua...yleensä enteilee menkkoja mut kp vasta 21, meinasin tänään mennä röntgeniin ja sanoin sitten et raskaus voi olla mahdollinen ni tätihän alkoi lukemaan mulle lakia että jo se ettei ole käyttäny ehkäisyä riittää syyksi ettei kuvaa oteta... vuodon ensimmäisestä päivästä seuraavat kymmenen päivää on ainut mahdollisuus minun tilassa ottaa röntgen... oon aina luullu et siihen riittäisi vatsan suojaus mut tää täti oli niin tomera että... no kahden viikom päästä sitten otamme röntgenin...
 
Mg:n testihän on komean näköinen. Kyllä munki mielestä tuota voi jo pitää hyvin lähellä plussaa ellei jopa jo plussana. Minkälainen tuli illalla?

Mää aion tänään hankkia Prismasta testipaketin. Niillä testeillä oon kahesti aikasemmin saanu huomiskiertopäivänä oikein oikein hentoisen haamun. Katotaan, miten nyt käy.

Terveisiä tasapuolisesti itse kullekin!
 

Torstai 21.04.2011

Nimi:________KP________Ikä:__Haaveissa: ___YK:___LA:

Safira:.........38/30-60......26...........1.............1....tammikuu
Sunflower11:.30/26-31......??...........3.............4... ..31.12.2011
Sinderella:....28/25-30.......38...........6............4... ..2.1.2012
4skö:............28/34...... 28...........4..............1......5.1 .2012
Minnarun:......23/29-31.......30...........3.............9... ..4.01.2012
Eewokki:.......21/30-32...... 26...........1.............1.......7.1.2012
Mirkelo:.........21/27............22...........2............1......4.1.2012
Arby:............20/30............29...........1............ 1.....tammikuu
MinyMom:.....18/27-28.......26..........2.............11... .tammikuu
Barbamama:...16/24-28.......35..........3/4...........8.......11.1.2012
MacyGray:......16/30-35.......30...........2.............17....13.1.2011
Emmuska10:...14/38...........28..........2..............2......tammikuu
Shootingstar*:.14/28.........................4..............1......tammikuu
Maira:..............9/28...........25...........2..............2.......18.01.2012
Ando:..............6/?.............32...........................5
SiSa78:...........5/28-30.......32.........2...............6........22.1.2012
blomma............5/25...........27.........3...............5....... 19.1.2012
Ansku83...........?/30-32.........27...........1............5. .......27.1.2012




Piinailijat:

Sinderella dpo 10
4skö dpo 7
Safira dpo 6
Minnarun dpo 5


Plussanneet:

Helmikuun Helmistä haaveilemaan siirtyneet:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä