? Tammikuun Toivot 2012 ?

Josko saisin hetkiseksi tulla jännäilemään???
Hiukkasen niinkuin hupsis kävi,ihan oviksen tienoolla:whistle:
Ihan ei ollut suunnitelmissa ehkäsyn jättö vielä,vauvakuume kuitenkin vaivaa joten 2 viikkoa on mukava jännätä,oisko sitä ihan niin mahdottoman hyvä tuuri :kerta ja laaki=)
Kp 14/28 ja la:nkin jo tsekkasin,olis 15.1.2012:p
 
Onnea 4skö :) ja pahoittelut negoja saaneille, ehkä ne vielä siitä muuttuu :)
ja tervetuloa uusille.

On: Täällä pitäis varmaan alkaa tallettelemaan pikkuhiljaa, on vaan ollu niin kiire ja väsy ettei oo jaksanut keskittyä petipuuhiin. Ajattelin sittenkin mennä tämän kierron ilman apuja, siis ovistestejä kun en niitä ehtiny tilaamaan ja jotenki sellainen fiilis (tänään) että tulee jos on tullakseen. Turhat tressit pois. ja tiedän et viettäisin päiväni veskissä niitten tikkujen kans :D
Ei mitään tuntemuksia havaittavissa, kohdunduu pehmennyt ja limasempaa menoa et eiköhän se ovis ole kohta tuloillaan.
 
Kiitos lämpimästä vastaanotosta! =)

Ansku: Onpa inhottavaa tuollainen vuotelu…! Epätietosuus on ärsyttävintä tässä koko hommassa. Mutta vielä on toivoa?

Eewokki: Ei ole teilläkään huoletonta, voi teitä :hug: Mutta kuten sanoit, onneksi on tärkeimmät asiat tallella: elämä, terveys ja parisuhde kunnossa. Noiden voimalla jaksaa vaikka millaisissa vastamäissä.

Sinderella: Älähän sie nyt mihkään helmikuisiin yritä karata!

Safira85 ja Minnarun: Kyllähän se Safira voi kiinnittymisvuotoakin olla, toivotaan niin =) Oon ite huomannu näistä piinapäivistä, kun sitä yrittää löytää vaikka mitä oireita ja merkkejä, ja välillä ei löydä mitään ja toisinaan löytyy ettimättäkin… -> Kaikki oireet tai oireettomuus voi tarkoittaa mitä tahansa, raskautta tai menkkoja. Olen kahdesti ollut raskaana, ja kummaltakaan kerralta en muista mitään ihmeempiä oireita huomanneeni ennen plussaa, toisaalta sen jälkeen olen monesti ollut huomaavinani vaikka mitä raskausoireita, eikä ne silti ole tarkoittaneet mitään. Joten eihän tässä muuta voi kuin odotella, niin piinaavaa kuin se onkin!

Lily-rose: Tervetuloa! Niinhän se on, että raskautumiseen riittää yksi oikein ajoitettu yhdyntä. Lisäksi tarvitaan aina hurjasti onnea, että kaikki menisi hyvin: munasolu irtoaa ja hedelmöittyy, pääsee kulkeutumaan kohtuun ja pystyy kiinnittymään kohdun limakalvoon, pysyy siinä ja jatkaa kasvamista -> Ja voilá, testi näyttää plussaa, olet raskaana ja yhdeksän kuukauden kuluttua saat pienokaisen syliisi. Valitettavasti aina homma ei kuitenkaan käy noin helposti, nim. yk 10 menossa, km ja ku takana…
 
Vieläkö mahtuu mukaan? :wave:

Pikkukakkosesta haaveillaan (toivottavasti jo tammikuuksi ;) ) ja ovista odotellaan..toivottavasti myös lähipäivinä bongaillaan. Yrityksen piti alkaa kesällä, mutta monen sattuman summasta ehkäisy jäikin pois jo kierron alussa ;) Tänään olis kp 11/30 eli ehkä kierron parhaimpia aikoja elellään :whistle:

Tsemppiä kaikille jännääjille :wave:
 
Sunflower11
Minnarun: Kiitos :hug: Toivottavasti kuitenkin sinä pääsisit tammivauvaa odottamaan!
Poista oikeastaan mut kokonaan tammikuisten ketjusta, turhaan roikun kahdessa kuukausiketjussa.

Toivottavasti en näe ketään teistä helmikuisissa vaan pääsisitte tammivauvamasuja kasvattelemaan :heart:
 
Pikkunen Ihan ensiks, tervetuloa! :wave: En tiiä, voi olla että on toivoa tai sitte ei, en tiiä!...Outoa on kuitenkin! "Vuoto" jatkuu edelleen samanlaisena! Just ja just tulee tuhru siteeseen asti! Kyl se on vissii testi väännettävä maanantaina tai tiistaina...riippuu vähä lähetääks jo huomena vai vasta maanantaina täältä miun vanhemmilta pois! :D
 
Onkohan täällä luonnostaan jo plussalla, koinpa sellaisen tuossa saunassa kun pelleiltiin miehen kanssa ja tokaisin että tuntuu että tissit on kasvanut että katsoppa vaikka kyllä mun mielestä näin on ja sitte painoin niin kuinkas kävi, täältä tulee tisseistä maitoa :D !! mitäpä mieltä? kyllä itsellä ny ainakin siltä tuntuu että kyllä tässä kakkos vauvaa odotellaan :) !!
 
Heps!

Kumma juttu, kp 23 ja punertavaa vuotoa tuli tänään paperiin pyyhkiessä, viime kierrossa sama juttu kp 24, mitähän tää on? Menkkamaista kipuilua ollu myös jo heti oviksesta asti (oletan olleen kp 19, limojen ja nippailujen perusteella). Kiinnitymisestä tuskin kyse kun viime kuussa oli sama juttu... : /
 
4skö: ONNITTELUT! :flower:

Sunflower11: Voi harmi :( Pahoittelut tädin saapumisesta :hug:

).( Tää alkukierto on aina niin tylsää... Jos vanhat merkit pitää paikkaansa, niin ovis ois noin viikon päästä. Mä oon vähän aatellu, että pitäsköhän yrittää olla tikuttamatta tätä kiertoa. Hmm... Siis ihan vaan sen takia kun ajateltiin siirtyä pariksi kierroksi "tulee jos tullakseen" -linjalle. Mulla alkaa nimittäin uusi työ elokuussa ja olis vähän hassua suunnitella äitiyslomia heti kun alottaa työt :D Mä en vaan tiedä onnistunko olemaan tikuttamatta kun oon vähän koukussa siihen harrastukseen :rolleyes:
 
Pahoittelut tädin saapumisesta sunflowerille :(

Mirkelo Nehän sanoo että maidon erittyminen olisi raskauden merkki :) Tai ainakin hormoonitoiminnan muutos:)

Tervetuloa Jemppi

On: ei niin mitään. Viime kierrossa oli jos sun mitä vihlontaa ja nipistelyä melkeen koko kierron ajan ja nyt ei mitään.
 
Mirkelo, kuinka kauan imetyksen päättymisestä on? Mää lopetin viime kesän alussa ja oon huomannu että maitoa tulee edelleen, jos puristaa...

Täällä pitäis tulla huomenna täti. Tulis nyt vaan, että pääsee taas alottaan oviksen metsästyksen.

Plussatkaahan te muut!
 
sinderella itte lopetin jo 8 viikon jälkee esikoisesta.. tuli tosi surkeesti maitoa.. ei noussu silleen kunnolla oikee misää vaiheessa.. :/ ja sen jälkee tuli testailtua puristelemal et tuleeko maitoa vielä, ei tullu edes pisaraa sen jälkeen kun imettämisen sitte lopetin. sikspä ehkä olen näin varma tästä ;) !
 
Pahoittelut negoja saaneille! :heart: Nyt vaan huokasta pettymyksestä, kärsiä kuukautisista ja sitten vaan uudella innolla uutta yritystä peliin! Sunflower pistikin jo hienon ketjun pystyyn helmikuisille, ihanan kuvan kera :). Silti vielä toivon, että itse en sinne mukaan pääsisi, mutta saapa nyt nähdä… Eikä tarvis Minnarunin eikä muidenkaan haaveilla vielä helmikuisista, katsotaan nyt tämä kierto ensin kunnolla loppuun?!

Tervetuloa Jemppi!

Emmuskalle ja SiSalle: Tsemppiä oviksen bongailuun ja onnea yritykseen!

Ansku: Joillakinhan saattaa olla ”valemenkat” sillon ku kuukautisten pitäisi alkaa, vaikka olisivatkin raskaana. Eli toivoa on vielä! Ainakin, mikäli vuoto pysyy niukkana, ja rusehtavana… Inhottavaa on tuo ’ollako vai eikö olla’ -vaihe. Ei auta muu kuin olla kärsivällinen, ja tehdä testi muutaman päivän päästä uudestaan.

Eewokki: Naisen keho on niin ihmeellinen ja monimutkainen, tosi vaikeeta (ainakin näin maallikkona :) ) sanoa, mistä mikäkin johtuu. Onko sulla pidempään jo ollut välivuotoja, tai jatkuuko tuo tuhrutteluna menkkoihin saakka? Oviksen aikaanhan saattaa tulla pikkasen verta, samoin tuo tuttu kiinnittymisvuoto n. 6 pv hedelmöityksestä. Että saattaisihan tuo olla sitä kiinnittymisvuotoakin, ehkäpä viimekuussakin on ollut jotakin kiinnittymisyritystä? Sitten muistan joskus lukeneeni, että ennen kuukautisia ilmaantuvan tiputtelun syynä saattaa olla keltarauhasen vajaatoiminta. Oviksen aikoihin/vähän jälkeen ilmaantuva välivuoto taas saattaa johtua siitä, kun estrogeenipitoisuus pienenee tilapäisesti ennen keltarauhasen muodostumista. Joskus myös saattaa esiintyä pientä vuotoa yhdynnän jälkeen. Varmasti on myös sata muuta syytä, ei noista aina voi tietää.

Mirkelo: Minulla ei ole kokemusta eikä tietoa tuosta maidontulosta, toivotaan kuitenkin, että se olisi merkkinä raskaudesta!

ON: Flunssa pukkasi päälle! Hunajateetä, vitamiineja, raitista ilmaa, lämmintä vaatetta, lepoa, mitä vielä?
 
Viimeksi muokattu:
Hei!
Saanko liittyä seuraan? Neljättä haaveillaan, on haaveiltu jo pitemmän aikaa, nyt on menossa yk 14.
Edellisestä kierrosta pääsin viimein plussaamaan, mutta plussa oli haalea ja vuoto alkoi sitten parin päivän päästä. Ajattelin jo, että en jaksa enää näitä pettymyksiä ja että yritys saa loppua, mutta ihmeellisesti se toivo aina jaksaa päätään nostaa!

Nyt on kp 19/28-32, dpo 3. Testipäivä on toukokuun 5. Niin, ja ikää mulla on 34v.
 

Sunnuntai 24.04.2011

Nimi:________KP________Ikä:__Haaveissa: ___YK:___LA:

Safira:..........41/30-60.......26...........1............1.....tammikuu
KPT:.............31/27-30.........................................joulu-tammikuu
Minnarun:.....25/29-31.......30...........3............9......4.1.2012
Eewokki:.......24/30-32...... 26...........1............1......7.1.2012
Mirkelo:........24/27............22...........2............1......4.1.2012
Arby:............23/30............29...........1............1......tammikuu
MinyMom:.....21/27-28.......26...........2............11.....tammikuu
Pikkunen.......21/?..............22...........1............10.....8.1.2012
Liliane:.........19/28-32........34........................14......tammikuu
Barbamama:.19/24-28........35..........3/4..........8......11.1.2012
MacyGray:.....19/30-35........30..........2............17.....13.1.2011
Emmuska10:..17/38............28...........2............2.......tammikuu
Shootingstar*:17/28..........................4............1.......tammikuu
lily-rose:.........15/28...............................................15.1.2012
Jemppi:..........12/28-30.......25...........2............1.......tammikuu
Maira:............12/28............25...........2............2......18.1.2012
Ando:.............9/?................32........................5
SiSa78:..........8/28-30.........32...........2.............6.....22.1.2012
blomma..........8/25..............27...........3............5......19.1.2012
Tnya:.............5/28..............21.........................3......25.1.2012
Sinderella:....1/25-30..........38............6............5......30.1.2012
Ansku83.........?/30-32..........27...........1............5......27.1.2012




Piinailijat:

Kauniina päivänätuut dpo 11
Safira dpo 9
Minnarun dpo 8
Pikkunen dpo 7-8
Liliane: dpo 3
macy gray dpo 2

Plussanneet:

4skö 21.04.2011 yk1
Helmikuun Helmistä haaveilemaan siirtyneet:
 
Viimeksi muokattu:
Minä voisin liittyä tänne, jos joukkoon vielä mahtuu:attn:
Elikkä esikoinen haaveissa, ikää mulla 21 vuotta. Tänään KP 5/28. YK 3. Ja jos tärppäis tästä kierrosta laskettu ois 25.1.2012. :heart:

Mulla oli viime menkat niin niukat, että ihan ihmetytti nii oli pakko testailla, eilen aamulla negaa näytti. Yleensä ollu tosi runsaat. Tiistai-iltana alko tuhru, ke tuli vähän enemmän, to taas tuhrua ja pe ihan vähän tuhrua ja siihe loppu:confused:
Mut mut tästä nyt eteenpäin vain:heart:
 
Minnarun Jos päivität vielä mun iäksi 25, kiitoos ja tarkennuksena, kun kiertopäiviä laskin, niin vois laittaa sen 28-30 :)

Tnya :wave:

).( Eilen kyllä käytettiin ovisnippailut hyväksi. Koko päivän oli mielettömiä menkkamaisia. Aamulla sitten bongailinkin ekat konkreettiset ovismerkit limojen muodossa. Nyt vaan toivotaan, että simpat on löytäneet perille ;) Ja siis niinku mun tekstistä huomaa, niin mehän vaan tjottaillaan ja odotellaan rauhassa :LOL: Ärsyttää, kun on jotenkin olevinaan niin hirveen varma, että nyt tärppää heti. Esikoinenkaan ei tärpännyt heti ekasta, eikä kyllä tokastakaan..mutta niin vaan nyt tietää olevansa oikeaan aikaan liikenteessä. Sanoinkin tänä aamuna miehelle, että ihan pelottaa, kun oon jotenkin jo niin raskaana ja tuun luultavasti tippumaan alas ja kovaa :ashamed: Toisaalta, joka toinen hetki jännitän, että mitä tästä tulee, kun eka raskaus oli tosi hankala (oksensin ja voin pahoin koko 9kk ja oli kyllä kaikenlaista kremppaa). Jaksanko sitten esikon kanssa? Mutta päivä kerrallaan. Tää tuntuu hyvältä ja tästäkin on taas puhuttu jo niin pitkään, että kun hyvältä tuntuu, niin annetaan mennä..

Tuntuu hurjalta, että joutuu vielä pari-kolme viikkoa odottamaan ja jännäämään. Oliko muka 28-30 päivän kierrot aina näin mielettömän pitkiä?!?!?! :whistle:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä