? Tammikuun Toivot 2012 ?

Tää lähti helmikuisiin :wave: Täti tuli tänään. Onneksi tuli kun testit näytti negaa. Plussia kovasti ketjuun!

muoks. jos tää kierto on 29 päivää, laskettu ois 30.1. Pysyn siis sitteki täällä kans. Tänään siis kp1/29 yk5 ja la 30.1 Muutellaan sitte jos ja kun oviksen bongaan...
 
Viimeksi muokattu:
Nyt vaan pikaisesti omaa napaa ku nii nätti ilma..
Ärsyttää.. Päivittelinkin tänne että toissa päivänä ihan ministi tuli vuotoa, no eilen sitten sillee että pyyhittäessä verensekaista limaa paperin täydeltä mutta sitten loppu.. Tohon asti olin vielä et ok, hyvältä näyttää.. mutta tänään kun kävelin töihin tuli ihan pikkuhousuihin asti verta ja laitoin sitten töissä siteen niin siihenkin tuli ihan kunnolla.. ei mitään menkkakipuja ja ovis pongattu vasta vajaa 9 päivää sitten, onkohan nää nyt kuitekin menkat.. kattelen viel huomenna ja ilmotan sit jos mut saa siirtää pois tammikuisista..:/ ihme juttu, viimeks oli ihan täydet 14 päivää toi oviksen ja menkkojen väli (sitä ennen en oo osannu seurailla) mut vissii täs kropas nyt jotai vikaa alkaa olla..
 
Sinderella: pahoittelut positiivisesti ajateltuna kerta oli tuloillaan ni mitä aiemmin sen parempi...

miulla ei minkäänlaisia tuntemuksia... tänään iski kunnon masis ja itku joten täti on tulossa mut ihmetyttää et näin alhaisilla kiertopäivillä... olis nimittäin lauantaina meno kylpylään prkl joten joko tulis nyt sit heti huomenna tai alkais vasta sunnuntaina
 
Voi, pahoittelut Sinderella :'(

Safira85 Mulla on peukut pystyssä, jos voisitkin siirtyä suoraan ihan muualle kuumeilevista ;)


Ärsytystä! Ihan todellista sellasta. Me ollaan nyt täysin oikeeseen aikaan liikenteessä, niinku aikasemminki kirjotin ja nyt mietin koko ajan, et jokohan noi pari oikeeseen aikaan ajotettua systeemiä ois saanu vauvan alulle. Oi elämä, miten ärsyttävää! On painetta mahalla (luultavasti just siitä oviksesta), huonoa oloa (epäsäännöllistä syömistä eilen ja tänään), päänsärkyä (siitä syömisestä ja auringosta johtuan). Eli kyllä, täällä yksi vainoharhainen ja yliodottaja hei! :attn:

Kai mun pitää vaan yrittää unohtaa ja odotella se pari viikkoa, et mitä kierto tuo tullessaan. Oon niin ärsyttävän positiivisin ja varmoin mielin liikenteessä, et jo pelkästään sen takia uskon, et helmikuisiin siirrytään.......

Isot halaukset jännittäjille! :hug: Erityisesti Minnarun, toivotaan, että pääset kylpylään vauva matkassa :heart:
 

Maanantai 25.04.2011

Nimi:________KP________Ikä:__Haaveissa: ___YK:___LA:

Safira:..........42/30-60.......26...........1............1.....tammikuu
kamomilla81:.32/42...........30...........2............21....13.1.2012
KPT:.............32/27-30.........................................joulu-tammikuu
Minnarun:......26/29-31.......30...........3............9......4.1.2012
Eewokki:.......25/30-32...... 26...........1............1......7.1.2012
Mirkelo:........25/27............22...........2............1......4.1.2012
Arby:...........24/30............29...........1............1......tammikuu
MinyMom:.....22/27-28.......26...........2............11.....tammikuu
Pikkunen.......22/?..............22...........1............10.....8.1.2012
Liliane:.........20/28-32........34........................14......tammikuu
Barbamama:..20/24-28........35..........3/4..........8......11.1.2012
MacyGray:.....20/30-35........30..........2............17.....13.1.2011
Emmuska10:..18/38............28...........2............2.......tammikuu
Shootingstar*:18/28..........................4............1.......tammikuu
lily-rose:.........16/28...............................................15.1.2012
Jemppi:..........13/28-30.......25...........2............1.......tammikuu
Maira:............13/28............25...........2............2......18.1.2012
kultakimpale2:.12/?............................2................................
Ando:.............10/?................32........................5
SiSa78:..........9/28-30.........32...........2.............6.....22.1.2012
blomma..........9/25..............27...........3............5......19.1.2012
Tnya:.............6/28..............21.........................3......25.1.2012
Sinderella:....2/25-30..........38............6............5......30.1.2012
Ansku83.........?/30-32..........27...........1............5......27.1.2012




Piinailijat:

Kauniina päivänätuut dpo 12
Safira dpo 10
Minnarun dpo 9
Pikkunen dpo 8-9
Liliane: dpo 4
macy gray dpo 3

Plussanneet:

4skö 21.04.2011 yk1
Helmikuun Helmistä haaveilemaan siirtyneet:
 
Viimeksi muokattu:
Aktiivisempana tuolla pikkukakkosen kuumeilijoiden ketjussa kirjoittelen yleensä, mutta voisin tähänkin ilmoittautua.
Meneillään kp 32/42, ikää 30, haaveissa toinen ja yrityskierto 21. Mahdollinen LA, jos nyt osuu kohdalleen, on 13.1.-12
Ovulaatio (jos sitä oli) on ollut ja mennyt joten piinaillaan, mutten yleensä laske dpo:ita. Oireita ei ole suuntaan eikä toiseen, mutta tää on ihan normaalia mulle.
 
Tervetuloa mukaan uudet!

Jemppi: Aiemmat raskaudethan ei kerro mitään siitä, miten seuraavat menee. Vaikka edellinen raskaus olisikin ollut vaikea, seuraava ei sitä välttämättä ole.

Itse olen miettinyt ihan samaa, että kun mulla yleensä on pitkät kierrot, olen silti ennen ollut kuukautisten alkaessa silleen: ”Ei, taasko nämä!”. Ja miten nyt sitten voikin nää piinaviikot tuntua näin mahdottoman pitkiltä!

Samoissa fiiliksissä sun kanssa olen myös siinä, että nyt jos ei tärppää, niin putoan korkealta ja kovaa. Ja meillähän on kuitenkin jo yk 10, mutta kun vihdoin ollaan saatu lääkkeet avuksi, ja nyt pitäs kaiken olla kohillaan, ni on kyllä hirmunen pettymys jos vieläkään ei tärppää. Mutta ei auta kuin olla kärsivällinen ja odottaa, eiköhän se tämän viikon sisällä selviä, onko tärppi käynyt vai ei.

Täälläkin toivotaan että Minnarunin kylpyläreissusta tulisi onnistunut, salamatkustaja mukana :heart:
 
kultakimpale&kamomilla: tervetuloa =) joku konkari vois kertoa miten ne yk laitettiin kun on ollu keskenmno, kuinka pitklä kierto on ? jos haluaisit laittaa lisä tietoja ?
on: kamalan huono olo ja olen aivan kamalan kiukkuinen... hyvä etten tänään tärissy kun asiat hermostutti niin kauheasti... olo ei ole mitenkään hyvä.... ärsyttävää (kaikki)
 
Pikkunen Just nimenomaan nuo kaksi sanaa, niukka ja rusehtava, kuvaavat täydellisesti näitä "kuukautisia"! Tiistaista asti ollu ihan samanlaista, välillä ei tule yhtään mitään, edes paperiin! Kunnon verta ei oo tullu ku yhdynnän jälkeen ja sitäkin aika vähän! Hupsii...taas se toivon perhana nostelee päätään! Noh, aamulla testi kehiin, ei tässä muukaan auta! :D
 
Minnarun: Oi oi kuulostaa hyvältä :D Plussapeukutuksia! b=)d Oletko suunnitellut testipäivää?

Ansku: Peukutuksia sullekin! b=)d

Kunpa tämä kevätaurinko tekisi nyt tehtävänsä ja saataisiin oikein kunnon plussapuhuri tähän porukkaan. Täällä on niin monta pitkään yrittänyttä, että olisi jo aika siirtyä tuonne toiselle puolelle. Plussaonnea kaikille! :flower:
 
Barbbis: en enää suunnittele jos ei tätiä ole ensi viikon maanantaihin mennessä tullu ni voin harkita mut tietääkseni masennus&kiukkuisuus ei ole raskausoireita vaan jotain ihan muuta enemmän olen lukenut että seesteisyys on usein koettu tunne... olin lentopallossa ja täytyy sanoa et munis jomotukset oli aika melkoisia... tänään ollu myös hieman huimausta joten.. täti on ovella... mut jos oviksen aavistin oikein ni vuoto tietysti alkaa pe-la ja just la mennään sinne kylpylään prkl ! kiitän kaikkia kannustuksesta mut mie en jotenkin osaa uskoa enää tärppiin odotan että tuntemukset olis sitten siinä tärppi kierrossa aivan erilaiset...missäs omat fiiliksesi menee ?

Ansku: pirun mielenkiintoinen tilanne... toivotaan :heart:

KPT: nyt se testi...älä pidä hullua jännityksessä

Jemppi: lohdutukseksi esikoiselta oksensin lähes koko raskauden ja kun toinen raskaus alkoi esikoisen ollessa 10 kuukautta jännitti aivan kamalsti kuinka pärjään jos olen yhtä pahoivoiva ja väsynyt kuin esikoiselta mutta niin se luonto vaan hoito että olin kaiken kaikkiaan tosi hyvä vointinen läpi koko raskauden =)

Kamomilla: jos saan udella oliko esikoisen yritys yhtä "työn"takana ? näyttää sinullakin olevan yk:ja paljon takana....
 
Minnarun: Joo vitutus on yleisesti ottaen oire tädistä, MUTTA.... Mulla ainakin hermo oli piukalla edellisen raskauden alkuvaiheessa. Välillä äksyilin, välillä itkin milloin mistäkin ja välillä olin seesteisen onnellinen - ihan seko-olo :rolleyes: Vielä kun tuohon lisää nuo sinun huimauksen ja huonovointisuuden, niin minä ainakin peukutan plussan puolesta :D

Omat olot... Toivo nostaa taas päätään, vaikka olen yrittänyt vaientaa sitä. Oli liikaa aikaa miettiä omia tuntemuksia pääsiäisreissun aikana. Huomasin, että juoksen vähän väliä vessassa ja hätä tulee aika yllättäen ja sellainen "painontunne" tuntuu silloin eli on pakko mennä sinne vessaan vaikka olisin käynyt juuri vähän aikaa sitten. Paikat on olleet myös aika kosteina vieläkin vaikka yleensä on melkoisen kuivaa tässä vaiheessa kiertoa. Mitään muita oireita ei ole, joten en jaksa uskoa raskautumiseen kuitenkaan. Nämä on vaan näitä mielen tepposia taas... :stick: Jos ei nyt onnista, niin seuraavasta kierrosta alkaa clomit. Toivottavasti niistä on jotain apua =)
 
3:s päivä suojaamattomasta yhdynnästä ja mä jo kehittelen oireita: /Paleltaa ja on huonoa oloa,pissalla juoksen yöllä:rolleyes:Kyllä naisen mieli on kummallinen,vaikka toisaalta oon ihan kauhuissani asiasta,pelkään jaksamistani,kuitenkin samalla haaveilen jo vaalean punaiset/siniset lasit silmilläni:D
 

Tiistai 26.04.2011

Nimi:________KP________Ikä:__Haaveissa: ___YK:___LA:

Safira:..........43/30-60.......26...........1............1.....tammikuu
kamomilla81:.33/42...........30...........2............21....13.1.2012
KPT:.............33/27-30.........................................joulu-tammikuu
Minnarun:......27/29-31.......30...........3............9......4.1.2012
Eewokki:.......26/30-32...... 26...........1............1......7.1.2012
Mirkelo:........26/27............22...........2............1......4.1.2012
Arby:...........25/30............29...........1............1......tammikuu
MinyMom:.....23/27-28.......26...........2............11.....tammikuu
Pikkunen.......23/?..............22...........1............10.....8.1.2012
Liliane:.........21/28-32........34........................14......tammikuu
Barbamama:..21/24-28........35..........3/4..........8......11.1.2012
MacyGray:.....21/30-35........30..........2............17.....13.1.2011
Emmuska10:..19/38............28...........2............2.......tammikuu
Shootingstar*:19/28..........................4............1.......tammikuu
lily-rose:.........17/28...............................................15.1.2012
Dani85:..........15/...............26...........2....................14.1.2012
Jemppi:..........14/28-30.......25...........2............1.......tammikuu
Maira:............14/28............25...........2............2......18.1.2012
kultakimpale2:.13/?............................2................................
Ando:.............11/?................32........................5
SiSa78:..........10/28-30.........32...........2.............6.....22.1.2012
blomma..........10/25..............27...........3............5......19.1.2012
Ansku83:........8/30-32..........27...........1............5......27.1.2012
Tnya:.............7/28..............21.........................3......25.1.2012
Sanmar82:.....3/27-29..........29............1............5.......29.1.2011
Sinderella:.....3/25-30..........38............6...........5......30.1.2012





Piinailijat:

Kauniina päivänätuut dpo 13
Safira dpo 11
Minnarun dpo 10
Pikkunen dpo 9-10
Shootingstar*: dpo 5
Liliane: dpo 5
macy gray dpo 4
Dani85 dpo 3

Plussanneet:

4skö 21.04.2011 yk1
Helmikuun Helmistä haaveilemaan siirtyneet:
 
Viimeksi muokattu:
Voi barbbis: kuinka toivoisin sinun olevan oikeassa... mut taidan olla joku maanataio kappale kun nuo kaikki oireet kuuluu ihan "normaaliin" elämääni... on hartiat&selkä tas niin huonona et huimaa ihan sen takia.... mut ei enää montaa päivää niin selviää tilanne =)
 
KIITOKSIA kaikille onnitteluista!!
hcg on ainakin noussut, kun eihän niitä testejä oo voinut olla tekemättä :D eka oli sellanen, että sitä ei ees kauempaa nähnyt, toka jonka tein seuraavana aamuna oli tuplasti vahvempi kuin eka ja kolmas tulikin sitten melkein samantein ja oli taas selkeästi tummempi kuin toka.

Mä nyt kovasti odottelen teitä mun seuraksi tammikuisiin! sinderella ainakin tähtää nyt sinne loppukuulle! :) ja muutenkin. Jänskäilen teidän puolesta, en tonne odottajien puolelle osaa vielä mennä.
 
Onnea 4skö! :heart: Toivottavasti päästäis taas samaan pinoon mahoja kasvattaa.. :)

Ja tervetuloaa uudet! :) :flower:

Tänne ei ihmeitä, oon ovista koittanu tikuttaa, epäilin jo josko ovis olis sittenkin ollut jo etuajassa jostain syystä kun nyt viivat on ollut olemattomia kun taas ensimmäinen testi oli melko vahva ja sillon kirjoitinkin jo toiseen pinoon että epäilin että ovis olis ollut etuajas..Mut saas nähdä, täytyy malttaa vaan testata vielä pari päivää.. :) Samapa tuo vaikken sitä tikkuun saiskaan, mä kun en tekemälläkää saa miestä vällyjen väliin aikataulun mukaan, joten meillä mennää tosiaankin sillä "tulee jos on tullakseen" meiningillä.. :D

Mutta oikein aurinkoista tiistaita kaikille! :)
 
Täälä yksi uusi tulisi mukaan, jos vielä mahtuu :wave:

Sanmar82......3/27-29.....1......yk5........29.1.2011

Eli esikoinen haaveissa. Yk5 on laskettu viimeisimmän km:n jälkeen. (Yhteensä keskenmenoja on takana 3 ja tutkimuksetkin asian tiimoilta aloitettu.) La:n laskin 28 päivän kierron mukaan. Olisi ihan kiva synttärilahja tuo tammikuinen nyytti, kun itsellä 30v synttärit 30.1. =)

Lueskelen aiemmat jutut paremmalla ajalla, nyt takaisin töihin!
 
Heipsan!

Kait nuo oli sitte luokiteltavissa kuukautisiksi....tiistaista asti pelkästään ruskeaa tuhrua, yhdynnän jälkeen vähän 'oikeaa' verta. Testi sunnuntaina 17.4, keskiviikkona 20.4 ja tänään 26.4 negaa! Mitä himpattua?? En tajua...vuoto on vähentynyt muutenki huomattavasti normaalista vuodosta ja nyt tulee enää vaan tuollasta töhnää....jotain "pientä" vikaa kenties jossain!? :headwall: Noh...ruvetaan sitten metsästämään sitä ovista seuraavaks! Eli miulle voi sitte laittaa kiertopäiväksi KP8!! Kiitos! =)
 
Ansku83: isot tsempitykset.. aika inhottavaa kun täti rupee vielä temppuilemaankin... tulis sitten kunnolla jos on kerta tullakseen... miullahan viime kierto oli ihan hassu oli 3-4 päivää tuhru vuotoa ennen kunnon vuotoa ja kierto vielä venyi... no nyt jännätään miten pitkä kierto tiedossa...hieman hömelö olo tänään ja jonkun verran muniksia kirpassu joten... tere tulemast täti
 
Moro!

Ikää 33, kolmatta toivotaan, dpo12. Laskettu aika menkoista ois 6.1.12 jos tämä nyt on ja pysyy. Takana 2 km, joten en vielä ylimäärin huutele. Haamu on saatu tikkuun jo eilen ja pahoinvointi on jyrännyt päälle ihan tosissaan. Oireet on siis mainiot, mutten luota niihin laisinkaa. Raskauksissa porskutin vkoille 8+5 ja 10+2, kunnes niille tuli sitten loppu. Jos nyt sit viimein pääsis loppuun saakka?
 
Minnarun Mieki oottelin sitä kunnon vuotoa alkavaksi viimeistään perjantaina...eipä alkanut, sen sijaan vaan väheni! :D Ja ovistahan en tikuttanut, olevinaan bongasin sen 1.4. mistä en oo enää yhtää varma kuitenkaa...lämmöt tosin nousi sunnuntaina 3.4. että se sinällään tukisi sitä et se ovis on ollu sillon! Noh, nyt on taas läjä ovistestejä tulossa, ei muuta ku dippirumba käyntiin! :D Vähä on nyt jännää ku se vuotaa noin vähän, et onks kohdun limakalvo sitte nii hiivatusti ohentunu ettei sitä sitte tule! Ja kiinnittymisellehän siinä vaiheessa ei oo mitää mahollisuutta! Kai...? Odotusta odotusta odotusta vaan! Ärsyttävää, mutta pakollista! |O
 

Yhteistyössä