Suuri Gallup peniksen koosta!

  • Viestiketjun aloittaja jasmin
  • Ensimmäinen viesti
litrapil*u
Millaisia olette nähneet? Nyt kartoitetaan tarkasti suomalaisten penisten koot!
Kaikenlaisia. Pari todella pientä, vaikea kuvitella kooltaan sopivaa naista niihin. Väitän ettei näillä kaikki koot on hyviä-pääasia miten sitä käytetään -naiset ole kunnolla pienen kanssa naineetkaan. Kumittakaa kerran pientä, niin paljastuu totuus :D:D:D:DSuihinotossakin olisi tarvinnut jonkun apuvälineen jolla saisi kaivettua otteen. Suurin osa keskimääräistä isompia tai sitten tilastot valehtelevat. Hyvin monella suomalaisella miehellä on vähintään kohtalaisen kokoinen. Näin väitän vähän alle 100 miehen kokemuksella.
 
"vieras"
on nähty se peukalon kokoinen, josta ei tiennyt, onko sisällä vai ei. sitten jotain normia ja oman miehen just mulle täydellinen, en oo mitannut. mut tohon yhteen aiempaan, niin munkin miehellä on pieni ja paksu levossa - paksuus säilyy, mutta mittaa tulee kolminkertaisesti erektiossa, jolloin Toimiii :)
 
"vieras"
Oletteko sitä mieltä että pieni penis levossa on myös pieni seisokissa??? mä nimittäin olen..kyllä sen koon näkee jo lepoasennosta ja myös housujen päältä voi päätellä mielestäni..
Väärin.
Yleensä lepotilassa iso penis ei erektiossa kasva läheskään niin paljon lepotilaan verrattuna kuin lepotilassa pieni.
Lepotilan kokokin voi heitellä todella paljon tilaneesta riippuen.
 
Tosi on
Minäpä näiden kyselyiden vuoksi, yhden kerran mieheni mittanauhalla mittasin.
Vähän se nolosteli ja ihmetteli mutta suostui kuitenkin.
Yläreunasta sinne terskan päähän oli 13,5 cm ja paksuus juuresta 14.5 cm keskeltä oli vielä vähän paksunpi.
Tutkin tilastoja ja se on suomalaisten keskivertomittainen mutta keskivertoa paksumpi. Ja mulle ihan just sopiva. :p

Tuli mieleen, mistäköhän kohtaa olette mitanneet kun noin suuria pituuksia olette saaneet.
 
"suomalainen"
Kavereitten kanssa on mitattu ja testattu. Silloin on kunnon mittainen, kun pöydän reunalta keskipöytää kohden jonoon asetetut kymmenen 2€ kolikon jonosta vähintään seitsemän pystyy pyyhkäisemään kovalla patukalla lattialle.
 

Yhteistyössä