Viimeinenkin syy käydä joskus ystävien kanssa jääkiekko-otteluissa katoamassa

Näköjään sitten vaina sinun viesteihisi ei pysty vastaamaan ilman kuvan poistoa. Tuossa on parikin esimerkkiä ylempänä.
En ole tämän palstan mode enkä ylläpitäjä - olen siis syytön bugeihin. Arvaisin, että on kysymys välineestä, sen käyttöjärestelmästä tai selaimesta, jota vastaaja käyttää.

En ole tämän palstan mode enkä ylläpitäjä - olen siis syytön bugeihin. Arvaisin, että on kysymys välineestä, sen käyttöjärestelmästä tai selaimesta, jota vastaaja käyttää.
Koko juttuhan lähti omasta ohjeestasi "Paina vastaa-painiketta, niin kysymyksesi kohdistuu oikeaan viestiin.". Juuri sinun kohdallasi siitä neuvosta ei vaan aina ole hyötyä.

Enpä viitsi moisella turhuudella vaivata. Itse vaan tykkään että omiin viesteihini voi myös vastata mutta ehkä se ei kaikille ole niin tärkeää.
Vika voi kyllä olla sinusta johtuvakin. Millä laitteella palstailet, mikä käyttöjärjestemä?
Ja oletko yrittänyt vastata muihin kuvallisiin viesteihin?

Voi siis olla niin, että minun kuvalliset viestini paljastavat sinun laitteidesi puutteet.

Vika voi kyllä olla sinusta johtuvakin. Millä laitteella palstailet, mikä käyttöjärjestemä?
Ja oletko yrittänyt vastata muihin kuvallisiin viesteihin?

Voi siis olla niin, että minun kuvalliset viestini paljastavat sinun laitteidesi puutteet.
Voi olla niin että kukaan harmaa ei pysty vastaamaan jos yksikään kuva on mukana. Järjestelmä herjaa aina. Mutta kun poistaa niin ei ongelmaa.

Voi olla niin että kukaan harmaa ei pysty vastaamaan jos yksikään kuva on mukana. Järjestelmä herjaa aina. Mutta kun poistaa niin ei ongelmaa.
Mulla onnistuu toisinaan ja joskus ei millään vaan herjaa roskapostiksi. Viimeksi ongelma oli siinä syntyvyys nousuun ketjussa jossa ei onnistunut vastaaminen millään vaikka poistin aloitusviestistä kaiken muun paitsi sen jonkun "juhlat pystyyn". Ei onnistunut ei. No onnistui se juhlat on peruttu viesti sitten ilman lainaustakin laittaa.

Yhteistyössä