Suuri Gallup peniksen koosta!

  • Viestiketjun aloittaja jasmin
  • Ensimmäinen viesti
mie
Kun on ollu aikas minen miehen kanssa niin kaikenmoista on tullu nähtyä, isoa, pientä, pitkää, lyhyttä, käyrää ja kieroa, susonikasta, ympärileikattua, kaunista, ällöttävää jne....
 
repa
Täällä on palstamammoilla kyllä keskimääräistä isommat penikset miehillä. 90% suomalaisten miesten peniksistä on välillä 12-17cm ja täällä ei kellää ole niin pientä :)
 
gloria
mun miehen penis 24cm ja ympärys 14cm. Suurin mitä olen koskaan nähnyt livenä =) En vaihtais..

pienin on ollut oman keskisormeni mittainen ja varmaan ympärys 5cm. en suosittele..
 
jenny
Ennen nykyistä miestäni mulla oli yhden yön juttu mihen kanssa, jolla oli varmasti lähemmäs 30 senttiä pitkä! Se oli ihan järkyttävän kokonen, siitä mahtu ehkä pelkkä terska mun sisään. Oli kyllä jo aivan liian iso..
 
f
Oletteko sitä mieltä että pieni penis levossa on myös pieni seisokissa??? mä nimittäin olen..kyllä sen koon näkee jo lepoasennosta ja myös housujen päältä voi päätellä mielestäni..
 
qqqqq
Alkuperäinen kirjoittaja f:
Oletteko sitä mieltä että pieni penis levossa on myös pieni seisokissa??? mä nimittäin olen..kyllä sen koon näkee jo lepoasennosta ja myös housujen päältä voi päätellä mielestäni..
No jos mitattuna tuplat kasvaa levosta, niin en voi kyllä olla samaa mieltä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja f:
Oletteko sitä mieltä että pieni penis levossa on myös pieni seisokissa??? mä nimittäin olen..kyllä sen koon näkee jo lepoasennosta ja myös housujen päältä voi päätellä mielestäni..
En ole samaa mieltä.
 
Huijui
Aloitetaan surullisesta päästä eli pienin mitä olen kokenut oli tavallisen saarioisten nakin paksuinen, mutta pari senttiä lyhyempi (siis erektiossa). En voi myöskään suositella... :(

Ja suurin on oman mieheni, joka on 18cm pituus / 12cm paksuus. Kiva :)
 
luv <3
Alkuperäinen kirjoittaja repa:
Täällä on palstamammoilla kyllä keskimääräistä isommat penikset miehillä. 90% suomalaisten miesten peniksistä on välillä 12-17cm ja täällä ei kellää ole niin pientä :)
No siis mun miehel on ainaski 45 cm pitkä ja 20 cm paksu, et en vaihtais :heart: nii ja meil on sit tosi harvinainen sukunimiki vielä, et meit ei oo koko suomes ku vaan meijän perhe!

 
monta vaihtoehtoa
Sellaiseja normaaleja on ollut ja yksi kuin prinssinakki, kaveri tosin oikein mukava mutta lopetin. Eräällä yhden illan kaverilla oli niin iso ja paksu, etten koskaan moista ole nähnyt. Ei tahtonut sopia sisään ja läheskään kokonaan ei sopinut uppoamaan. Oli jotenkin päältä pehmeä erektiossaakin.
Kyllä se varmaankin on paras normi naiselle sellainen normikokoinen.
 

Yhteistyössä