tuohon tupakka keskusteluun haluan myös oman mielipiteeni sanoa ja toivon että kukaan ei nokkiinsa ota.
Tupakan vetäminen ei välttämättä aiheuta mitään oireita, mutta kohottaa se riskiä kaiken suhteen ja mielestäni niinku joku sano että helpoin lapsi ku veti raskaus aikana niin en usko että tupakan takia oli rauhallinen ja kiltti ellei sitten vetäminen tehnyt apaattisemmaksi... Toki voinut muuten vaan olla rauhallisempi ja vaan syönyt ja nukkunut, mutta en suosittele vetämistä siinä toivos että tulee kiltti lapsi sillä surempi riski johonki aivan muuhun...
Minäkin tiedän paljon vauvoja joiden äidit vetäny raskaus aikana ja ovat ihan normaaleja, mutta entä jos jotain tuleeki niin kuka haluaa omalletunnolleen?!
Tuttava piiristä löytyy pahaa astmaa, huulihalkioita, levottomuutta....... toki voihan noi kaikki tulla muutenki mutta.....
Toivottavasti ei tullut liian kärkkäästi. jokaisen oma asia enkä minä ole ikänä mennyt kavereitanikaan läksyttämään joten ei enempää tääläkään
Jossain väilissä raskauttahan ei enään suositella lopettamista jos on paljon vetänyt... tais olla puolenvälin jälkeen ku lapsi jo tottunut siihen...
Täälä myös satunnainen sauhuttelu loppu, alkoholin nauttiminen loppu ja ihan nolla linjalla mennään niinku neuvolassakin sanoivat ku ei tiedetä mikä määrä jo voi vahingoittaa... Myös terveellisempää ruokavaliota olen koittanut ylläpitää niinku painon laskusta huomaa =) jätski vaan taitaa olla mun heikkouteni tänä kesänä
juuri mietin etä mitä jos syntyy jouluna, haluisin niin sen olla kotona :ashamed:
memmu ja valtsu 9+4 :heart: