Alkuperäinen kirjoittaja baby butterfly:Tupakka keskusteluun kantaa
Itse poltan tällä hetkellä. Olin esikoisesta tupakkalakossa aina siihen päivään asti kun imetysen lopetin,sitten tyhmänä aloitin uudelleen. Nyt poltan vieläkin tupakkaa ja suoraan sanottuna omatunto kolkuttaa aika rankasti. En vaan oo vielä psytynyt lopettamaankaa, ehken vaan näe asiaa vielä tasan siltä kantilta että olen oikeesti raskaana kun tämä tuli vähän yllättäen vaikka kyllä tasan tiedän että lapsia saa seksiä harrastamalla. Esikoisesta olin hurjan tuomitseva tupakoijia suhteen,nyt onki vähä pakka sekasin kun nyt itse melkeen viis veisaan poltanko vai en... En edelleenkään suoraan sanottuna usko raskaana olevani. Joku tästä herneet nokkaan vetää kuitenkin joten vetäkööt. Pikkuhiljaa päivä kerralla,lopetan kun tunnen olevani valmis siihen.Mielummin olen hyvä äiti esikoisellekin kun lopetan tupakoinnin täysin ja olen ihan hirveä... onko kukaan samaa mieltä?
Loppujen lopuksi minun mielestä kaikki saa tehdä niinkuin itse parhaaksi näkee, ei se tarkoita että on huono äiti jos polttaa.
Toi herneet vetää nenuun ja kun joku oli myös jtn kirjoitellut siihen suuntaan..että vihata saapi...jne...niin eikös nyt arvon rouvat ja neidit voitas lopettaa tämä tupakkikeskustelu ja oltaisiin suvaitsevaisia suuntaan ja toiseen...ei oo hirveen kiva jos näin heti alkumetreillä alkaa tulla riitaa/kähinää, kun tarkoitus olisi kuitenkin tällä palstalla tukea toinen toisiamme eikä kinastella...jokainen tehköön tuon tupakoinnin suhteen miten haluaa ja parhaaksi näkee...VAI??...JA PEACE AND AAMEN :hug: :heart: :heart:
:heart: :heart: