miisuliisa:Mulla ainakin alamasu tosi arka, vihloo, juilii, vaikka mitä, mutta siedettävissä määrin ja lepo auttaa
Marde:Ihania uutisia :heart:
Ja onnea taas uusille plussanneille, voitteko uskoa, helmukuisia alkaa jo tulla
Niin se aika vaan menee eteenpäin vaikka itse menen vielä ihan alussa
Esikoinen syntyi 40+3 joten toivottavasti tämäkin (jos päästään loppuun asti...) kerkiää syntyä tammikuunpuolella, mutta toisaalta hällä väliä, kunhan vain saisin tämän pienen syliin asti :ashamed:
Kääk, osalla ollut jo neuvola!
Se tuntuu vielä niiiin kaukaiselta ajatukselta täällä
Anteeksi kun olen näin pessimisti, olen sitä siis itseäni kohtaan, aiemmat kokemukset kun kummittelevat mielessä, vaikka tahtoisin niin nauttia tästä kaikesta alusta asti, mutta kunhan pääsisin edes tuon 6+ viikkojen yli niin mulle se on jo suunnaton helpotus vaikkei se tietenkään mitään takaa, mutta mulle todella paljon :/
Kotidoplerista:Itse suosittelen sitä kyllä lämpimästi! Mulle se oli mielenrauhan takaaja, mutta tilasin sen vasta rv14 kun neuvolassa oli jo kuultu ennen (10+1) äänet, ei tullut sitten turhaan panikoitua jos ei olisikaan äänet löytyneet, siinäkin niin iso haitari kooska kuuluvat. Mulla merkki on Angels sound tms, laite vielä jemmassa.
Täälläkin masua
turvottaa varsinkin iltaisin, ja pissalla saa juosta tosi usein, mikä on vain bonusta, ainakin aineenvaihdunta on kiihtynyt, keskenmenneessä kun ei edes pissittänyt, esikoisesta juoksin heti plussauksesta koko ajan
Vielä kun sais sen ellotuksen, kamala toivoa sitä kun lukee miten joillain se on oksentelua, anteeksi siis :ashamed: Mutta se vain niin sais taas hetken helpotuksen omaan pohdiskeluun, tapahtuuko mitään masussa...
Väsymys on voimakasta, ihanaa
Mä taidan olla ihan höpö, mutta ihanaa oirehtia edes jotenkin
Tsemppiä
Luminallelle :hug: ja kovasti voimia :hug:
Toive81 ja Sintti 5+2