Alkuperäinen kirjoittaja icefairy:
Hyi kauheeta, näin unta että aloin vuotaa verta ja en uskaltanu kertoo siitä kellekkää. Miehellekkää siis. En oikee muista mite se uni päätty. :|
Oon kanssa nyt tosi laiska.. yritin lukea kaikki viestit. Heti kun ei käy, ni niitä tulee monta sivua.
Tänää mennää maailma kylässä tapahtumaa ja kaipa tota ylex poppiaki pitää mennä kurkistaa. Ja illalla grillataa, nam!!
Mullaki paino pysyny siin samas mitä oli enne raskautta, ei miinusta eikä plussaa.
Esikoisesta tuli 20kg
icefairy&Linnun Lyy 7+2
Hui. Voin vaan kuvitella miten kauhee olo ollut kun oot herännyt. Onneks oli unta.
:hug:
Ja mua laiskottaa kans. :ashamed: Mieli tekis kävelemään ja pyöräilemään ja... ja... ja... Mut ku ei vaan... No, sitä energistä kautta ootellessa...
Kertomisesta: Me ollaan nyt ton ultran jälkeen kerrottu läheisimmille kans just myös siksi, että jos huonosti käy niin on sitten tukijoukkoja kelle voi kertoa. Musta kun huomaa sen että jos joku painaa, niin sitten ei tartte alkaa alusta saakka kertoa. Tosin mun äidille ei olut yllätys taaskaan, on kuulemma tiennyt jostain jo jonkin aikaa et oon raskaana. Kukaan siis ei ole kertonut, mutta on ollut sellainen aavistus hänellä. Tänään äiti kysyi multa, että saako miehen veljen perhe lisäystä vähän ennen vai jälkeen meidän. Olin
, koska eilen kuulin itse että miehen veljen vaimo odottaa toista lasta joulukuulle. :heart: Kysyin et miten niin ennen kuin mitään sanoin, mutta hänellä oli kuulemma eilen illalla tullut sellainen olo, että sinne perheeseen tulee toinen vauva joko vähän ennen tai vähän meidän jälkeen. Ja meidän laskettujen välillä on aika tarkkaan kuukausi. =)
Synnytyksen pohdintaa: En juuri muuta ole miettinyt kuin sitä, että tajuankohan seuraavaksi pyytää puudutuksen niin ajoissa että ehdin sen saada. Viime synnytyksestä jäi sikäli vähän kauhukuvat, kun käynnistettynä kesti puolta kauemmin kuin esikoisen synnytys ja oli kivuliaampi... No, siihen on onneks vielä aikaa.
neulaiselle :hug:
miisuliisa: :hug: Toivottavasti kaikki on hyvin. Mulla oireet (tai siis pahoinvointi) on helpottanut mutta väsymys sen kuin lisääntyy...
pikkutoive: Turussa tuon ainakin saa neuvolasta ekalla käynnillä. On ihan kiva juttu, ja kun se isän puoli on reilusti tiivistetty niin mieskin jaksaa sen lukea.
Marde: :hug: myös sulle. Toivottavasti nyt on ihan harmitonta, vaikkakin raivostuttavaa epävarmuuden luojaa tuo sunkin vuotoilu. :hug:
Joo... Tosiaan väsymys on edelleen ihan maksimaalista. Taitaa alkaa unet mennä jo ihan yli, kun ei tahdo saada nukuttua... :| Onneksi enää ens vko töitä ja sitten alkaa kesäloma... Aion olla niin itsekäs, että tytöt saavat kyllä mennä vielä hoitoon, vaikkakin lyhyemmillä päivillä ja lyhyemmillä viikoilla, mut kuitenkin. :ashamed:
Muuten, tuli mieleen neuvolasta.
Koskas te jotka olette kertaalleen käyneet neuvolassa niin koska on se toinen käynti? Mä olin tällä viikolla, ja seuraava käynti on syyskuussa. Tuntuu pitkälle ajalle, enkä yhtään muista oliko se eka väli noin pitkä viime kerralla... No, kesäkuun lopulla on nt- ultra ja siinä samassa sitten veriseulat koska siihen päätettiin mennä...
Mutta nyt tämä lähtee nukkumaan, jos vaikka saisi vähän edes nukutuksi...
Hyvää alkavaa viikkoa meille kaikille. :wave:
Shamandalie ja TouhuTumppi 6+? mikäsenytoli...