Piupula kiitos lonkkakommentista =) Tänään ei ole ollut yhtään niin paha, voi tosin johtua siitä, että oon nukkunu melkein koko päivän tai maannu ainaki sängyssä ni ei oo jalka rasittunu. Pitää kyllä mennä lääkäriin jos kauheesti alkaa vaivaamaan tuo koipi, itellä kyllä kans taipumusta odottaa kaikkien vaivojen kanssa niin pitkään, että itkien saa sit lähtee lääkäriin, ku on jo niin kipee (tyhmästä päästä kärsii koko kroppa) Yövuoro meni kyllä niin matelemalla viime yönä ja tuumasin nukahtaa toimiston tuoliin Kotiin päästyä nukuin kolmeen asti koskaan en yövuron jälkeen oo niin myöhän nukkunu. Ja sit vielä ennen ku lähin tänään yövuoroon ni otin puolentoista tunnin päikkärit. Nyt paljon pirteempi fiilis, mutta katotaan mitä yö tuo tullessaan onnes tämän yön jälkeen on neljä vapaata ni saa sit nukkua oikeen kunnolla
Kestovaipoista mä en taida näihin ryhtyä. Yhdyn muutamaan edelliseen, ettei taida kärsivällisyys riittää ku tuntuu että miehen kanssa kahestaanki sitä pyykkiä on ihan tarpeeks =) Mutta nostan kyllä hattua niille, jotka näitä käyttävät =)
Sparkle86 ja viuhti 9+5 jatkavat valvomista =)
Kestovaipoista mä en taida näihin ryhtyä. Yhdyn muutamaan edelliseen, ettei taida kärsivällisyys riittää ku tuntuu että miehen kanssa kahestaanki sitä pyykkiä on ihan tarpeeks =) Mutta nostan kyllä hattua niille, jotka näitä käyttävät =)
Sparkle86 ja viuhti 9+5 jatkavat valvomista =)