Heipsan taas! Täällä on menny pari päivää huolehtiessa.. Tai eilen huomasin vessassa,että alushousut oli veressä. Verta tuli illan aikana jonkin verran siteeseen asti, mutta melko vähäistä se oli. Välillä vuoto oli ruskeaa ja välillä ihan punaista. Se sitten rauhoittui illaksi, mutta jatkui tänä aamuna. Housut ei ainakaan nyt sotkeudu, ettei verta ihan valumalla valu, mutta pyyhkiessä tarttuu paperiin kuitenkin ihan kunnolla. Melkein kuin ois niukat kuukautiset. Kipuja ei ole. Oon nyt ihan huolesta soikeana täällä, en tiiä mitä pitäis ajatella.. Mutta pitänee huomenna soittaa neuvolaan ja kysyä josko ehtisivät ultraamaan.
Mullahan oli viime viikon maanantaina neuvola,missä vauvalla oli kaikki hyvin, kun ultrattiin. Niin ja mulla oli toissapäivänä vähän vihlontaa alamahalla,kun esikoisen kanssa vietin päivän ja nostelin tietenkin melko paljon häntä. Oiskohan voinut tuosta ärsyyntyä ja alkaa vuotamaan?
Kestoilusta oli ollut puhetta. Itse en aiheesta ole erityisen kiinnostunut, enkä esikoisen kanssakaan sitä kokeillut. En jaksa pyykätä niin ahkerasti
Aikaisemmista
synnytyskokemuksista oli ilmeisesti myös jotain puhetta? Mulle tehtiin sektio, ja siitä jäi positiivit ajatukset itselle ja miehelle. Kipeä tietysti olin, mutta ajan kanssa siitä parani. Nyt (jos sinne asti pääsen), toivoisin kovasti "oikeaa" synnytystä. Ihan kokemuksen kannalta olisi ihana saada ainakin yrittää alatiesynnytystä. Kahden sektion jälkeenhän siihen ei sitten enää olisi mahdollisuutta..