Alkuperäinen kirjoittaja icefairy:
Meillä tuon pojan ikäset kaverit täältä netistä, ni tosi moni jo ilma vaippaa!! Ja ikää siis 1v 9kk. Mut täällä näköjään puhutaan vasta että 3v alettais olee ilma vaippaa.. et nou hätä siis ku meiä poika ei suostukkaa istuu potalla.
saati sitte tää puhe, ei puhu kun omaa kieltä. Äitiä ja isääkää ei oikee sano. Mun pieni vauva.
HUH. Mies kävi hyppää tänää denjin ja oli se aika hullua, pelotti mua varmaa enemmän!
icefairy&Linnun Lyy 14+5
Mä en jaksa ottaa vielä paniikkia että neiti lähes 3v on vaipoissa. Kuten kirjoitin, esikoisella se jäi lähes kerralla pois ja myönnetään, olen niin laiska äiti, etten jaksa niitä raivareita kun pitäs kesken leikkien mennä potalle. Toisinaan kun kuitenkin käy. Ja onhan se lapsesta kiinni, tiedän muutaman alle 2v kun olleet päiväkuivia. Lupaan huolestua, jos vielä 4 vuotiaana ei ole ilman vaippaa. Sitten syytän jo itteeni.
Kreecherille kiitos. :flower: Nyt on taas jo vähän parempi fiilis, katotaan kuin huomen käy..
En muista kerroinko jo, mut yks ilta tossa kun oltiin nukkumaan menossa ja Itikka alkoi möyriä, niin mies sanoi tuntevansa sen vaikka mulla tota rasvakerrosta onkin.
Potkuja ei tunnu, mut möyrintää ja sanoi et kun hänen käsi oli mun mahalla, niin tuntui kun paineen tunne vaihtoi paikkaa. Ei ne varmaan niin kovia ilmavaivoja voineet olla...
Käytiin viime viikolla kaverin luona, ja sain häneltä laitteen, josta vannoin ettei meille tule, doblerin...
Sydänääniä en sillä ole kuuluviin saanut kuin pikaisesti kerran tai kaks lyöntiä mutta ne kohahdukset kuuluu kun kaveri muksii siihen. :heart: Ja kun samalla selkeästi tuntuu möyrintää ja antura on paikallaan, niin onhan se yhtä hyvä kuin sydänäänet...
Nyt tämä menee kyttäämään CSIn ja sit nukkumaan... Oltiin tänään serkun lasten synttäreillä ja voi sitä menoa.
Tulihan siltä matkalta kotiin tuliaisiks vähän vadelmia.
Meillä niitä ei muut syö, joten pakastin osan itseäni varten ja osan söin... Ne on vaan NIIIIN hyviä...
:wave:
Shamandalie ja Itikka 15+5 :heart: