Tammikuun 2007 IVF/ICSI/PAS

Kiitos tytöt kannustuksesta/lohdutuksesta, se auttaa tämän surun yli pääsemisessä todella paljon! Aion mennä uusiin hoitoihin mahdollisimman pian.. täytyy varmaan käydä lääkärin kanssa juttelemassa, mitä seuraavaksi tehdään.
Vuoto on nyt jo erittäin runsasta, ja viime yö oli todella kivulias, en meinannut saada nukuttuakaan.
Kyllä nämä kuukautiset todella tuntuu rangaistukselta meitä naisia kohtaan, luonnon julma oikku:et saa lasta, ja lisäksi saat kärsiä kipuja muistuksena siitä!!!
TKK:lle hurjasti onnea plussasta!!!!! =) =) =) =) IHANAA!!!!
Piinailijoille tsemppiä! Vesselille halaus :hug:
 
neeta
Heips!

Toivoa antaa toivottavasti tämäkin...testasin tänään selvän plussan Clearbluella!! :heart:
Nyt kun nuo tuhrut pysyis vielä poissa pysyvästi (tänään ei ole tullut...huh). Ihan ihmeissäni kyllä olen, sillä kovin suuret todennäköisyydet ei meillä olleet, koska siirrettiin vain yksi ja sekin lääkärin sanoin jähmeä (2-soluinen siirtopäivänä). Todellakin superyllätys! Toivottavasti homma etenee mallikkaasti, sillä mulla on takana todella tuskallinen keskenmeno, joka tapahtui vuosi sitten, ja vois olla todella vaikeaa selvitä henkisesti jos tapahtuis vastaavaa heti perään. Joten kädet ovat ristissä!
 
TKK
Neetalle superonnittelut :heart: Ihanaa, että teillä onnistui. Ei se solumäärä aina takaa lopputulosta... :)

Kiitos myös kaikille onnittelijoille :hug: Tukenne on ollut arvokasta ja tärkeää, jotta jaksoi sen piinistelyn läpi. Nyt sitten alkaa seuraava "piina", kun toivotaan kaverin pysyvän mukana lokakuulle asti. Tein eilen apteekin testin ja tänään kävin veritestissä - tulos oli edelleen sama ;)

Kovasti jaksamista kaikille: teillä kaikilla on mahdollisuus plussaan, kun vain saa jostain voimia yrittää ja jatkaa eteenpäin. Kovasti tsemppaan, että tulette pian mukaan samaan plussajunaan Neetan ja minun kanssa :heart:
 
Nennuliini
Neetalle myös isot onnittelut! :heart:
Tosi ihanaa, että tähän mennessä 2 plussaa! Toivottavasti te loputkin plussaatte vielä, joilla kyytiläinen/kyytiläisiä on matkassa! :)
Ja me muut sitten vähän myöhemmin.
 
ONNEA kaikille plussanneille, kylä teitä tässäkin pinossa vaan taas riitti =) :flower:

Itse testasin vielä aamulla ja tyylipuhdas negahan tuo oli..
Oli kyl hyvä että tein testin jo eilen ensin kosma olin sen suurimman surun surrut ...ei olisi työ kyllä maistunut eilen heti testin perään mutta nyt oli vähän helpompi..
Toki harmitus on niin kova ettei osaa edes sanoa mutta kun ei auta, eteenpäin sanoi mummo lumessa =)

Sain huomiseksi lääkäriltä soittoajan ja sitten katsotaan tuleva..

Mietinkin tässä että onkohan pas mahdollinen jo heti tähän seuraavaan kiertoon vai pitääkö väliin odottaa turhanpäiten...?

Plussatuulia vielä teille piinailevillekin =)
 
Onnea TKK:lle ja Neetalle plussauksista.

Eikö niitä plussia ole jo kolme? Muistanko mä ihan väärin, että Maaria plussasi aika alkuun?

Nennuliina:Mäkin sitä Synarelaa sumuttelin 3 viikkoa ja tulos oli ihan yhtä huono kuin sullakin. Ens kerralle lääkäri miettikin hoidon mahdollisuutta lyhyen kaavan mukaan mutta saa nyt nähdä. Tsemppiä sulle.

Mun uusi punktio ilmeisesti menee sinne vapun tienoolle. Katsotaan nyt miten nää menkat tästä lähtee. Ensimmäiset alkoi nyt viikko pistojen lopettamisen jälkeen eli periaatteessa viikon liian aikaisin.
 
Hei,

Kyllä on tuskaa tämä piina aika. \|O Minulla ei ole niin mitään oiretta suuntaan eikä toiseen joten ei varmaan ole toivoa onnistumisesta :'(
Mitenkä Lullukka ja Sipuli, onko teillä mitään tuntemuksia? Välillä tuntuu jopa siltä että menkat vois alkaa jo nyt, vaikka pp on vasta 7 takana. On tämä kyllä tuskallisen hidasta odottelua...

käykää muut kertomassa oireistanne, mua niin hermostuttaa tämä oma tilnanne.

Liinu
 
Lullukka
Hei
täällä myös edelleen oireettomina.. luget on tähän asti pysyny suht hyvin sisällä , mutta tänään sitä on oikein ryöpynnyt pikkareihin? Olen ihan hämilläni, että miks se ei enää pysy sisällä? Onko muilla samanlaisia kokemuksia?
 
Sipuli
Juu,sama vika rahikaisella...Luget valuu pikkareihin. Tuntuu aika ällöltä . Muita oireita ei oikeastaan ole, tänään nippas mahasta muutaman kerran mutta eipä muuta. Pissalla kyllä saa juosta yhtenään.
Enhän mie malttanut olla testaamatta ja aamulla ennen töihin menoa pissin tikkuun. No, yks viivahan sieltä tuli.
Piinis 8 siis menossa eli eipä pitäis hötkyillä tikkujn kanssa :p


 
Hei,

Kiitos Neeta tsempityksistä. Huomasin että minulla on unohtunut yksi hyvin tärkeä asia, nimittäin Onnitella sinua plussasta!!! =) On niin täynnä tätä omaa piinaa ettei huomaa ihan itsestään selviä asioita kertoa. Muistelenko väärin kun muistan että sinä olit epäileväinen onnistumisesta kun siirrettiin vain yksi "rääpäle" alkio? Saatan muistaa väärin enkä jaksanut selata viestejä taaksepäin. Joten anteeksi jos olen väärässä. Mutta jos se olit sinä niin sinun onnistuminen on hyvä esimerkki siitä ettei ne labran tätien silmät kaikkea kerro vaan niillä heikommillakin voi saada plussan. Pidä nyt pikkuinen tiukasti kiinni matkassa ja paljon liimaa että pysyy kohdun lämpimässä lokakuulle asti. :saint:

Lullukka ja Sipuli, minä en laita lugeja alakautta, niin täällä ei valu mitään pikkareihin ;) Mutta sitten se huimaus ongelma on ja tänään tuntu että kesti aikaisempaa kauemmin. Eikö teilläkään ole oikeastikaan vielä mitään tuntemuksia? Pitäisi kai niitä jo olla tai sitten ei.. minä tarkkailen ja kuuntelen joka ikistä nipistystä ja tuntemusta.

Liinu


 
myy
Eipä tarvinnu testiä tehdä, menkat alkoivat tänään ihan ajallaan. :'( Tiistaina alkoi tiputtelu, joten tiesin jo asennoitua ettei plussaa tulee tällä kertaa. Yritän täällä pidätellä kyyneleitäni ettei 2v tytttäreni näe äitiä kovin surullisena. Pari viikkoa tehty pakastealkion siirto jäi siis viimeiseksi hoidoksemme, pakkasessa ei ole enää mitään, eikä alusta haluta aloittaa. Onnittelut kaikille plussan saaneille! Ja tsemppiä kaikille muille, jotka jaksatte yrittää miinuksista huolimatta. Mä en jaksa enää tätä touhua! Nyt täytyy lopettaa, kun neiti tahtoo ulos. Kevättä odottaen, Myy :flower:
 
Hei,


Voi Myy :'( voimia sinulle selvitä takaiskusta! Ymmärrän hyvin surusi . Meillä on nimittäin sama tilanne että yksi lapsi on olemassa, onnistui pas hoidolla. Kiitos lääketieteen!! Jotenkin minä olen kokenut tämän viimeisimmän hoidon kaikkein raskaimmaksi. Kun tietää mitä menettää jos hoito epäonnistuu niin tuntuu että ei kerta kaikkiaan jaksa. Minua surettaa vielä enemmän suru oman lapsen puolesta jos jää ilman sisaruksia. Ja se suru tuntuu paljon suuremmalta kuin oma paha olo. Meidän esikoinen on kysellyt jo moneen kertaan milloin hänen veli/sisko tulee? Eikä minulle ole hänelle antaa minkäänlaista vastausta. Ennen kuin meillä oli tätä ainokaistakaan ajattelin aina että kunpa edes yhden saisin, olisin maailman onnellisin, mutta niin on vain ajatukset muuttuneet ja kovasti haluan noita maailman mieluisimpia lisää. Olen kuitenkin päättänyt että jos tämä hoito epäonnistuu niin minun on pakko luovuttaa yrittäminen vähäksi aikaa, muuten hajoan ihan kokonaan. Monesko piinapäivä sinulla alkoi tuhru?


Minulla tuntui eilen illalla tosi kovia menkka tuntemuksia, en tiedä enteileekö alkavia kuukautisia. Ja näitä tuntemuksia on ollut tänä päivänäkin pitkin päivää. Maha on alhaalta kova ja muutenkin sen tuntuinen että kohta tulvii\|O Mulla ei yleensä piinat kovin pitkälle kestä kun menkat jo alkaa. Käykää Sipuli ja Lullukkakin kertomassa itsestänne. Niin luin muuten yhdeltä toiselta palstalta että se valuminen voi olla hyvä merkki siis ymmärsin että se voi tarkoittaa onnistumista. Näin siis minä ainakin ymmärsin, mutta itsellä ei kyllä valu mitenkään normaalia enempää joten onkohan mennyt jo mönkään..

Hermoraunio

Liinu :ashamed:
 
TKK
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.02.2007 klo 16:18 sani kirjoitti:
meillä on ens viikolla suunnittelu keinohedelmöitys luovutetuilla siittiöillä. onko se sitte toi icsi ?
Sani: Ei luovutettujen käyttö tarkoita ICSI hoitomuotoa, vaan se millaisia siittiöitä on käytössä. Eli koeputkihedelmöitys eli IVF luultavasti luovutetuilla. ICSI on mikroinjektio ja sitä käytetään, kun hyviä siittiöitä on vain hyvin vähän käytettävissä.

Myylle voimia :hug:

Voimia myös piinailijoilla :heart:

p.s. Ne luget töhnää tosiaan aika ärsyttävästi...
 
Sipuli
Piinis 9 menossa ja tässähän tämä.... Huonovointisuutta ja migreenin tyyppistä päänsärkyä ollut tänään. Mahassa ei oikeastaan tunnu miltään paitsi jokunen vihlaisu sillon tällön...tai sitte se on ollu vaan kuvittelua..
Jos tämä salamatkustaja suostuu pysymään sisällä loppuun asti niin se ois meän ensimmäinen :)

MYYLLE :hug: ja jaksamista
LIINU: Älä nakkaa vielä kirvestä kaivoon ;)

Kaikille mukavaa viikonloppua =)
 
Sipuli
Käykäähän Liinu Ja Lullukka kertomassa kuinka piinikset jatkuu.
Mulla taas vallan oireeton olo, en tiedä onko se hyvä vai huono juttu...

Alkaa jo tympimään tämä piinailu ja tietämättömyys :headwall:

Sipuli
 
Lullukka
Täälä ei mitään uutta auringon alla.. eli ei mitään ihmeellisiä oireita, niitä samoja vanhoja jotka voi johtua myös noista lugeista..

onneksi ei enää oo ku nelisen päivää oottelua jäljellä :p

 
Heipparallaa,


Täällä on niin tukalat oltavat kuin olla saattaa. Maha on turvonnut samanlaiseksi kuin silloin punktion jälkeen ja tuntuu niin kuin se olisi täynnä kiviä. Syönyt en ole juuri mitään, mutta silti on ähky. Luget vissiin on saaneet tämän aikaan kun kaivoin sen pilleri paketin sisällä olevan lapun ja luin siitä että haittavaikutuksina on turvotus ja ruonsulatus häiriöt. Minulla ei ummeta eli vatsa toimii ihan niin kuin pitää, mutta tämä olo on aivan järkyttävä. Alan saada jo ihan tarpeeksi hormooneista jota on napsittu kohta kaksi kuukautta milloin mitäkin. Vieläkö Lullukalla turvottaa mahaa? Muistelen että sinulla oli samaa vikaa punktion jälkeen. Ajattelin että olisikohan olo helpompi turvotuksen suhteen jos alkaisikin laittamaan noita nappeja alakautta. Äsken jo mietin että lopetan koko mömmöjen syönnin, mutta se ei nyt taida olla ihan järkevää vielä tässä vaiheessa kun ei tiedä miten tässä käy. Enkä nyt ihan tosissaan lopeta niitä, mutta kaikkea päässä pyörii kun tarpeeksi pää sekoaa hormooneista. \|O


Mukavaa lauantau iltaa Lullukalle ja Sipulille! Taidetaan olla enää ainoat piinailijat tässä ketjussa.

Jos minulla ei ala vuoto ennen keskiviikkoa niin sitten testaan ystävänpäivänä :flower:

Liinu
 
myy
Kiitos kaikille toivotuksista! Tiputttelu alkoi pp 12. On niin ristiriitaiset tuntemukset, kun eilen pidin eka kertaa sylissäni siskoni tyttöä, syntyi 23.1. ja PAS tehtiin 25.1. Iloinen siskon puolesta mutta suru, kun ei enää itse koe moista ihanuutta. Tultiin vkonlopuksi Helsinkiin sukuloimaan, joten kovin usein ei nähdä. Olen kuitenkin onnellinen, että lääketiede autoi meitä edes kerran, kun saimme tyttäremme ja nyt hänellä on serkku-tyttö. En ole kertonut epäonnistumisesta vielä kellekkään, mutta pakko se on tehdä, jotta jutut "pakastealtaalla" käynnistä loppuvat, kun siellä ei ole enää mitään. Mutta annan ajan vielä kulua, jotta pystyn asiasta ääneen puhumaan. Emme ole asiaa vielä edes mieheni kanssa käsitelleet, on jotenkin mörkönä meidän välissä. Nyt täytyy mennä näyttämään "iloista naamaa"! T:Myy
 

Yhteistyössä