Moikka kaikille=)
Liinu: oli meillä eka ivf kyllä...olen kuullut että ekalla kerralla ei kovin herkästi siirretä kahta..sanoimme ihan alkutekijöissä että haluaisimme kaksi alkiota siirrettävän, mutta kun oli ajankohtaista niin annoimme heidän päättää täysin, mahtoiko tuo sitten vähän vaikuttaa, en tiedä, mutta olen onnellinen että näin tehtiin.
Mites siirto?
LULLUKKA sulla sitten siirto ohi ja kaksi mukana, ihanaa, nyt vaan peukut ja varpaat pystyssä että mukana pysyy =)
Mullakin huomattiin siirrossa että oli nestettä kertynyt ja juurikin hyperin pelon takia jouduin viettämään vielä lisäviikon rehkimättä..nyt olen kyllä taas jo urheillut=)
SISUPUSSI niin että fiilikset....no heittelee aivan samallatavalla kanssasi...
Mulla on just välillä tosi toiveikas olo, välillä taas aivan mahoton ajatuksenakaan että onnattais..nyt tai koskaan...
Herkkä olen yhä..siis eilen illalla katsoin taas tv:stä ohjelmaa sitä ota tai jätä ja kun se poika sai sen ison rahasumman, mulla kostu silmät..
Sitte illalla ku aloin lukeen sängyssä(mies oli töissä vielä) ni ihan yhtäkkiä mua alko itkettää..ei ollu paha olo, ei surullinen eikä edes iloinen vaan sellainen epävarma tai jotain ja tuli itkumikä sitten kyllä loppui hetimiten mutta ihan nauratti itteeni sen jälkeen et on tääki hölmöö et itkee vaikkei o mitään itkettävää..mut saattaa olla tää jännitys tai jotain..
Äsken mies lähti töihi taas ni laitoin sille välipalaksi suklaapatukan ja siihen sellasen hempeen viestin..tuli vaa sellanen olo :heart:
Vitsi ku tietäis ton menkkajutun.....Liinu ny kertoi että hällä ainakin alkanut aina epäonnistuneen hoidon jälkeen pp9 ja 10 menkat......hmm..jos joku vaan tietää ni valaiskaan meitä tietämättömiä..
Tänään meen suoritteleen atk ajokorttia..tai siis tänään en sitä saavaan käydää niitä läpi mutta sellasen hankin kevään aikana..liittyy tähän koulutukseen mitä tässä työn ohella käyn.
Ihan kiva et on taas muuta ajateltavaa=)
Ja täs sitä ennen 16 pitäs men pelaileen sählyä..en ota vielä täysillä mutta silleen "pelaillen"=)
Onkos MILLAlla jotain pahoinvointeja tmv jo havaittavissa?
Imase meitä kaikkia nyt kovin sinne plussaamaan kanssasi
vesseli ja tiku&taku pp 8-