*Tammikuu2008* KESÄKUU

Elikkäs ultra oli eilen ja viimeisten menkkojen mukaan viikkoja ois pitäny olla 10+3, mutta viikkoja onkin nyt 11+3. Eli laskettu aika siirtyi 2.1.2008. Tämä johtui siis siitä että mulla menkat oli niin epäsäännölliset keväällä ja maaliskuussa jäiyhdet menkat välistä.
Ihana oli nähdä pieni masu asukki, siellä hän voimisteli masussa. ponnisti jaloillaan itseään pystyyn, aivan ihana näky oli ja onnen kyyneleet tuli ihan. :heart: :heart: Ens torstaina ois taas ultra missä katsovat sitten sen niskaturvotuksen kun sanoi että sen näkee paremmin ens viikolla kun tulee rv 12 täyteen. Meillä esikkokin tietää jo vauvan tulosta mutta ei vielä kuitenkaan näytä ihan ymmärtävän vaikka vauvasta puhuukin.
Kaksi kuvaakin saatiin mukaan vauvasta.
 
pitkästä aikaa. mäkin olen siis edelleen täällä... Olen sairastellut yli kuukauden. Kaksi antibioottikuuria takana ja röntgenkuvakin otettiin raskaudesta huolimatta, kun oli pakko. Mut ehkä nyt on sitkeä poskiontelotulehdus selvitetty.

Muuten olo on sellanen, että miltei koko ajan tekee pahaa. Joka päivä en ole oksentanut kuitenkaan. Neuvolassakin kävin, tosin mitään ääniä ei kuunneltu, enkä olisi uskonut, että ne olis kuuluneetkaan. Ultra on sitten jussin jälkeen. Kesäloma menee tässä möllöttäessä, mitään ei jaksais tehdä... Mut kait se tästä. Huomenna on 10 viikkoo täynnä.
 
mä en sinun tilanteesta osaa sanoa, mut minulle sanoivat et tuo minun verenpurkauman vuotelu ei vaikuta millään tapaa jatkuvaan raskauteen,koska ei vuoda kohdusta et se ei kuulemma ole mitenkää riskikm... mut en sit tiiä, ja sinullahan tilanne voi olla ihan toinen... mut onneksi pieni hengissä.. :hug: :heart: :heart: toivotaanet kaikki nuo pikku sintit pysyisivät nyt matkassa, ettei enää yhtää suru uutista... :|

tää taitaa lähtevä töihin... :ashamed: inspis on nolla ja tekis vaan mieli painella nukkuu... antibioottienkin masu väännöt hävis onneks yön aikana... :heart: et sellaista... jii maaanantaina alkais 10+ eli 11raskausviikko... ei ola enää kaukana siitä maagisesta 12viikosta... :heart:

onko teistä kukaan muu lähdössä festareille nyt juhannuksena? mie ajattelin ihan hyvällä omalla tunnolla sinne painella, kun ei tuo maha nyt vielä mikään iso ole ja ihan normi elämä voi vietellä,niin miks ei?? meillä tuo himos festari on siis tosi lähellä... ensin ajattelin et en lähe mihkää et olen töissä juhannuksen, sit ku oltii ison kaveri porukan kans jo sovittu et lähtää,ni empä viitsiny peruakaa masukin takia, kun eihän tässä kipeitä olla... :LOL: eikä minuu haittaa vaikka muut on kännissä, kun olen siihen baarityöntekijänä jo tottunut... mielummin muiden mukana kun yksiksee kotona... ;)

peikko ja veikko 9+5 :heart:
 
todella ihanaa,varsinkin näin kun on enää kolme viikkoa aikaa häihinkin ja ois miljoona ja yksi asiaa järjestettävänä.Olo ei aamuisin ota helpottuakseen eikä tää flunssa kyl sitä lainkaan paranna,päinvastoin.Eikö tää pahoinvointi ikinä lopu :kieh:

Juhannus tulee varmaankin vietettyä yksin kotosalla kun kaikki on jossain ja itse kun ei voi juoda niin ei mukaankaan viitsi mennä (ihan kuin mua mihinkää edes pyydettäisi) miehellä on juhannuslauantaina omat polttarinsa joten yksinpä sitä kissojen ja liskon kanssa kotosalla leffoja katsellaan roskaruokaa syöden.

Pihakin on kuin myllerryksen kauhistus kun meillä siellä terassin rakkenus meneillään,ens viikolla saadaan puutavara ja valokatematsku niin pääsee rakennusmies hommiin.Että tällaista täällä...

Laitan varmaa juhannuksen ajaksi kännykän kiinnin ettei vaan kukaa kaveri soittele kännipäissää jostai mökiltä tai festarilta ja tiedustele vointia sun muuta paskaa....nou thanks!

Sussu rv 9+4
 
Olen tän väsymyksen takia hirmu laiskasti tänne.. Kyllä tää tästä varmaan rupee tasottuun, nyt ollu rankka työviikko, huomenna kun viä jaksais ja sit olis viikko vapaata :)

Harmilloisia noi vuodot, mutta pidetään nyt mielet positiivisina :hug:

Mulle kyllä hiipi mieleen tossa pari päivää sitten pelko keskenmenosta ja olen pieniä hepuleita saanut ajatusteni kanssa, mutta rauhoittuu sekin pikkuhiljaa, yritän vaan pitää ajatukset positiivisina :) Oon kyllä aika paljon mietiskellyt sitä kotidopplerin ostoa, en kyllä tiä raaskinko.. Olishan se hienoa kuunnella sydänääniä aina kun tuntuu niin epätodelliselta, mutta toisaalta ei välttämättä kuulu näin aikasin.

Juhannus menee täälläkin aika rauhallisesti, ollaan kai kotosalla ja grillaillaan, ehkäpä tehään ajelu tuonne maalle katsoon kavereita :)

No niin ei muutakun halauksia kaikille ja hei meillähän näkyy tuo viikko 12 lähestyvän hurjaa vauhtia =)

pullanmuru 10+1
 
Täällä kärsitään yhä pahoinvoinnista ja väsymyksestä, viides viikko jo menossa. Onneksi turvotus on vähentynyt helteiden loputtua niin ei ole ihan niin pinkeä olo koko ajan. Onneksi ensiviikolla alkaa viikon loma jolloin lähdetään Pohjois-Suomeen mökkeilemään. Saa ottaa ihan rennosti ja nauttia äidin ruuista taas pitkästä aikaa. Minullakin maha on jo hieman pyöristynyt tai itseasiassa vatsalihakset vain ovat kadonneet näkyvistä. Olenkin miehelle valittanut koko viikon kuinka lihavaksi tunnen itseni, kun ei vielä varsinaisesta vauvamahasta ole kyse. Käytiin eilen urheiluliikkeessä etsimässä minulle capreja. Ainoat sopivat löytyivät lastenosastolta kun naisten osastolla pienimmätkin koot olivat valtavia. Nyt on hymy korvissa eikä enää yhtään lihava olo:LOL:

Viia +ryyni 10+3
 
Ai niin muuten laskettuaika on miulla neuvolan mukaan 10.1., ei 11. kuten tuolla ekan sivun listassa. Muutenkin nauvolassa laskivat päivät hieman eriksi kuin mitä laskureilla sain. Ilmeisesti siis laskutapoja on monia.
 
moni sanoo et masu näkyviss ja Meiming:lla näytti olevan aika saman tapainen kumpu kun minulla... mä odotin koko ajan et saan sen lähtee tuolta alhaalta pyöristyy ekana,ja nyt kun se on pyöristyny ei olo olekaa ni ihana kun housut puristaa sinne todellaikävästi.... :ashamed: väsymys on täällä ihan kamala tänään, en tiedä miten jaskaa lähtee vielä töihin tuossa päivemmällä... :'( mulla ei ole noita vuotoja enää ollu, mistä olen tosi huojentunut ja vauvallakin kaikki tuntus olevan hyvin sydänäänien perusteella... :heart: kovasti pieni sydän siellä sykkii... hei muut kotidoppler käytäjät!! millaisia sykeitä teillä on vavalla näillä viikoilla?? olis kiva vertailun vuoksi tietää,et merkkako nää korkeat sykkeet näillä viikoilla nyt sit sitä tyttöä(oliko se edes tyttö jolla korkeemmat sykkeet?)

et tälläista täällä... huomenna lähtis sit 10+0 eli 11raskausviiko jip jip... =) :heart:

peikko ja veikko 9+6 :heart:
 
Hei pikkupeikko!
Ei siitä sykkeestä voi päätellä sukupuolta. Selvitin minäkin, että tällä viikolla sykkeen pitäisikin olla korkea. Mulla on ollut noin 160-170/min. Hassua muuten, ettei se kuuntelu ole vieläkään käynyt yhtään helpommaksi, kuulen sykkeet vain n. joka toinen kuuntelukerta. (Yritän kerran päivässä saada sykkeet kuuluviin, jotta voin olla taas varma että kaikki on ok)

Vointi on mitä parhain... Äsken kävin tennistä pelaaamassa ja ruoka maistuu edelleen. Puntarille ei ole hinkua. Vatsa on välillä aika iso turvotuksen vuoksi.

Mulla on nt-ultra juhannuksen jälkeen maanantaina, laitan sitten infoa, mikä tilanne.

T:Hazelnut rv 10+6
 
Mulla ultra tiistaina,huomenna pitäis olla 12 vkoa täynnä mutta siellä varmaan viimein tarkentavat mikä la on..väsymys ja pahoinvointi on välillä aivan totaalisia mutta on helpompiakin päiviä jolloin jaksaa hyvin lapsi-ja eläinlauman kanssa :) Tuttu kysyi kaupassa että ookko jo kuudennella kuulla(!)kun maha niin iso..ootan huolestuneena minkäkokoiseks valaaks sitä taas päädytään..kuopus painoi 4.3kg syntyessään ja siinä oli jo punnerrusta kylliksi ;)
 
Järkytys :eek: . Hyppäsin eilen vaa'alle ja 6,1kg olis ny sit niinku tässä 7vkon aikana paukahtanu :eek: . Ei voi olla todellista, varsinkin kun tuota lähtöpainoakin on jo enempi kuin laki sallii :ashamed: . Aikaisemmissa raskauksissa on vaan paino tippunut raskauden edetessä ja ihan ilman kommervenkkejä... nytkään en ole sen kummallisemmin syönyt kuin mitä normaalistikaan ja silleen... mikähän monsteri sieltä tammikuussa sitten ulos ryömiikään...
 
"Hei pikkupeikko!
Ei siitä sykkeestä voi päätellä sukupuolta. Selvitin minäkin, että tällä viikolla sykkeen pitäisikin olla korkea. Mulla on ollut noin 160-170/min. Hassua muuten, ettei se kuuntelu ole vieläkään käynyt yhtään helpommaksi, kuulen sykkeet vain n. joka toinen kuuntelukerta. (Yritän kerran päivässä saada sykkeet kuuluviin, jotta voin olla taas varma että kaikki on ok)

Vointi on mitä parhain... Äsken kävin tennistä pelaaamassa ja ruoka maistuu edelleen. Puntarille ei ole hinkua. Vatsa on välillä aika iso turvotuksen vuoksi.

Mulla on nt-ultra juhannuksen jälkeen maanantaina, laitan sitten infoa, mikä tilanne.

T:Hazelnut rv 10+6"

kiva kun vastailit... :) meillä myös syke sitä 160-170 luokkaa... meillä kans suurinpiirtein joka toinen kuuntelu kerta löytyy äänet... nyt oli muutama päivä et en saanu kuuluviin ollenkaa ja rupesin jo huolestuu... :ashamed: painelin masua sit hieman tuolta vasemmalta puolen ni sykkeet tuli saman tien oikealle puolelle... =) et kokeilin sitä toisenkin kerran niin sain heti helpommin kuuluviin kun vauva menee painelua ns karkuun toiselle puolelle...
 
Sunnuntaita!
Meillä takana raskas viikonloppu, mahataudin kourissa lapsen olleet ja esikon kanssa jouduttii ihan yö kyläileen oys:sissa tiputuksessa. Nyt alkaa onneksi helpottaa ja alkaa pojatki jo kisuaa keskenään. Varma merkki parantumisesta.
Tänään kävin sitten tuulettamassa pikkuisen päätä kaupungilla ja mukaan tarttui mammahousut. Alkoi omat housut oleen jo aika kireetä tosta masusta. Harmittaa ettei mitää kivoja capreja löytynyt, mutta pitänee kaivaa ompelukone kaapista ja alkaa tekaseen jonnimoiset. Aikasemmista raskauksista jääneet mammahousut on ihan liia isoja, silloin ollu lähtöpainoakin yli 10kg enemmän kuin nyt. Elikkäs ne jää kaappiin.
Huomenna ois ultraan meno, jännittää. Ihan ku siellä näkynee nyt jo ihan oikee vauva jo :heart: Katotaan joskos sitten saisin profiiliin vaikka ultrakuvan:)
Hyviä vointeja kaikille ja toivotaan että monella alkaa pian se maaginen 12vk täyttyä ja tuo tullessaa paljon hyvää oloa! On tämä sitten ollu niin luksusta ku pahoinvointi ollu niin vähäistä ja nyt pikkuhiljaa alkaa pahin väsymyskin väistyä.
Aurinkoista sunnuntai jatkoa toivottelee Saaru ja pömppis 12+2
 
Heippa! Mulla oli lääkärineuvola torstaina, kaikki on tosi hyvin ja kohtukin on kasvanut. Sydänäänetkin löytyi pienen etsinnän jälkeen tuolta vasemmalta puolelta ja mä aloin itkemään. Oli tosi liikuttavaa kuulla oman pienokaisen sydämen syke. :heart: Nyt tää tuntuu jo niin todelliselta ja sitä alkaa uskomaan, että tuolla msussa todella asustellaan. Ultra on sitten kolmen viikon päästä 6.7. Ei ollut aikasempia aikoja saatavilla ja ihan hyvä niin, kerkee pikkuinen kasvamaan vielä ennen tuota ulrtaa. Näyttääkin sitten jo ihan pikkuihmiseltä :)
Turvottaa kyllä kans mukavasti ja olo tuntuu lihavalta. Ylipainoa ei ole ikinä ollut, lääkärikin kehui mun hoikkaa vartta =) Vaikka vatsan kyllä jo tiukassa paidassa erottaa. Tuntuu hassulta, että se muka jo näkyy :D Painoo on nyt tullut vasta kilo lisää. Että tää odotus on niin ihanaa!! Väsymyskin alkaa pikkuhiljaa väistyä, onnesta.

Carla ja masuasukki 11+4
 
Minäkin ajattelin nyt kuulumisia kirjoitella :) huonoa oloa ei ole nyt ollut ollenkaan havaittavissa, vaikka pariviikkoa sitten oksetti aivan kamalasti, kuitenkaan ei tarvinnu oksentaa kertaakaan :) Tiistaina olis neuvolaan aika, jännittää ihan miten siellä menee, saa nähdä koittasko ne sydän ääniä kuunnella jo :) Toisaalta minulla onkin nyt vasta rv 8+3 :) Luulisin ainakin että pikkuisella on kaikki hyvin, väsymys on oikeastaan ainut asia joka vielä on kiusana, jospa sekin tästä kohta hellittäisi :)
 
Hei vaan pitkästä aikaa, jospa minäkin jaksaisin kuulumisia kirjoitella. Tämä väsymys on ollut aivan totaalista, hyvä kun töistä pääsee kotia ja illasta selviytyy. Tänään ollut ihmeellisesti jo pirteämpi päivä, nukuin kyllä 12 h yöllä ja päiväunet.. :snotty:

Viia Minullekin terkkari laski päivän enemmän kuin mitä laskurit antavat. Mietin voisiko tuo 2008 oleva karkausvuosi vaikuttaa, mutta ei kait se vielä tammikuussa pitäisi vaikuttaa. :/ No samapa tuo taitaa olla, ei se taida siitä yhdestä päivästä olla kiinni ja muuten mukavampi näin päin että la aikaistui päivällä.. :D

np ultra täälläkin juhannuksen jälkeen keskiviikkona. Vähäsen tuo jännittää, kun vielä en ole ultrassa käynyt enkä sydänääniä kuullut.
Juhannuksena mennään koko perhe vanhempieni mökille, ihan rento juhannus siis tulossa, tuskin mitään ihmellistä, tytön kanssa uimista.. :)
No nyt täytyy käydä jo nukkumaan..

iita ja L 10+1
 


ihanaa.. pari yötä enää ja juhannus olis taas täällä. kovasti ollaan odoteltu koska saadaa tupa täyteen porukkaa (kaikki rakkaimmat ystävät) ja saadaa viettä yhtä ikimuistonen juhannus kun viime vuonna .. tosin itseni kohdalla hieman erillainen ;)

pikkupeikko85 tuolla kyselikin ja kyllä täällä ainakin ollaan festareille menossa koko viikonlopuksi..maha kun ei ole suurellinen vielä, ja ei siellä pahimpaan tungokseen kannata itseään muutenkaan lykätä. parasta juhannuksessa siis on ystävät,hyvä grilliruoka (lähinnä juustomakkara) ja festarit..tietty myös meidän pikkuinen "juustonaksumme" masussa :heart:

-etukäteen jo oikein hyvää juhannusta kaikille-
 
täällä keski-suomessa on sellaine kiva tasasen harmaa keli ja minuu taas väsyttä sit sen takii... :ashamed: :| tänää lähti sit 10+0 eli 11rv käyntii... :) et hyvin kaikki ainakin tähän asti.. meillä raskaudesta sai tietä miun mummo,joka sit juorusi isälle totta kai.. meillä porukat eronnu ja äitee asuu reilu 100km päässä meistä... sille kerron sit pidemmällä vasta kuten myös miehen vanhemmille kerrotaa sit myöhemmin.. miehen äiti on kyllä tähän asti saanu ekana tietää raskauksista mut ei nyt kun hänkin ottaa menetykset aika kovana palana... smoin melkein kun me.. :|

mulla tuntuu oikeesti tuo masu ihan hirveen isolle, luulen et on kyllä ihan turvotusta?? nyt jos lähtis jotai tekemäänki... palataa...

peikko ja veikko 10+0 :heart:
 
Heipähei kaikille! Huomasin olevani koukussa teidän keskusteluihin, joten jos niitä kerran säännöllisesti seuraa, niin mikseipä voisi samalla kirjoitellakin. Teitä on täällä aika monta, joten toivottavasti ette ole kovin pahoillanne, kun vielä tänne koitan ängetä.

Hieman itsestäni: Olen kohta kolmekymppinen (Hui kauhistus) toisen lapsen odottaja. Poikamme on vuoden ja kaksi kuukautta nyt, joten toinen kullanmuru laitettiin alulle suht pienellä välillä. Miehen mielestä kaksi lasta saa riittää, joten tässä kovasti yritän sopeutua ajatukseen, että tämä on viimeinen odotukseni. Olen vielä hoitovapaalla, mutta syksyllä olisi tarkoitus käväistä töissäkin miehen jäädessä vuorostaan kotiin.

Laskettu aika neuvolan mukaan olisi 8.1, mutta tarkentunee vielä ensi viikon ultrassa. Nyt olisi siis 11 viikkoa täynnä. Hieman ultra jännittää, koska neuvolassa ei 9+3 viikolla saatu vielä sydänääniä kuulumaan. Oikeasti en vielä oikein osaa tästä raskaudesta nauttiakaan. No lienee pahoinvoinnillakin oma osuutensa asiaan. :|

Ikävää, että joitakin teistä on piinattu oudoilla vuodoilla. Toivottavasti semmoiset loppuvat alkuunsa. Täällä on ollut puhetta myös turvotuksesta. Sitä löytyy täälläkin varsinkin iltaisin. Aamupäivät siis selviää farkuilla ja illalla pitää heittää päälle lököhousut. :) Jep. Siinä vähän alkuinfoa. Toivottavasti tosiaan olen tervetullut.

Äitikarhu ja pikkuruinen 11+0
 
muih.. täällä ois yks uus tulokas... eli laskettuaika ois 13.1 mutta virallisessa ultrassa sit rv.13 nähään tarkempi... :) ja synnytys paikka ois jorvi kun tuolla listassa jos oikein ymmärsin niin kaikilla on se siellä myös. ja 2lapsi :)

aloin tässä äseken miettimään et miten noi rv:t nyt lasketaan eli kun on mulla kai nyt sit rv.10 ,niin onko tän rv:n viimenen päivä sit rv.10+6 eikä 10+7... aloin vaan miettimään että mites ne nyt meneekään vaikkei esikosta nyt niin pitkä aika oo kun odotin, syksyllä tulee 2v.


 
En ole tänne oikein osannut kirjoitella, kun tuntuu vähän epävarmalle edelleen. (Oli siis niitä vuotoja ja kipuja, jotka loppui ja syke löytyi ultrassa, mutta rv:t väheni.)

Nyt kuitenkin huomasin, että tuttuakin tutumpi viiva on alkanut kasvaa tuonne alamassulle, joten se tietty hieman helpottaa epävarmuutta - kyllähän ainakin joku hormonitoiminta on lisääntynyt ;) Onko kellään muulla jo linea negra näkyvissä? Onkin jännä nähdä miten se tällä kertaa piirtyy... Pojasta oli navan alle, tytöstä kasvoi ihan ylös asti =)

Muutoin olen taas niin oireeton, että ihan tavallista eloa täällä. No, hiukset kyllä rasvoittuu ihan liian nopeasti - sekin on tuttua edellisiltä kerroilta.

stoppis vasta rv 7+1 ultran mukaan

Niin ja en tiedä sitä uutta laskettua aikaa nyt, joku helmikuun alkupäivähän se lienee... tietääkö joku sellaista laskuria, johon voi syöttää rv:t ja se sitten laskee lasketun ajan? Pitäisikö minun kuitenkin siirtyä helmikuisiin, kun kaikki muut täällä on niin pitkällä :ashamed: Vaikka toisaalta molemmat muksut on syntyneet rv 39+1 ;) Voi kun vaan sinne asti päästäis...
 
Äitikarhu ja pikkuGreippi ainakin minun puolestani olette tervetulleita, mukavaa kun saadaan hyvin porukkaa kokoon! PikkuGreippi kyseli noista laskutavoista eli viikon viimeinen on esim. 10+6 sitten seuraava päivä onkin 11+0 ja sitten 11+1 jne.

Stoppis olikos tuolla Tekayn sivuilla sellainen laskuri? Se löytyy ainakin kun kun googlettaa sanalla raskauskiekko ja valitsee sieltä sen Tekayn sivun.Ja etköhän sinäkin tänne tammikuisiin mahdu, minäkin luulen että omat viikkoni tippuu ultrassa, kun minulla oli niin pitkät kierrot...

Iita jolla vasta tänään 10+1 (eilen laskin innoissani väärin) :D
 
Tervetuloa vaan kaikki uudet minunkin puolesta, kiva vaan kun joukko kasvaa =)
Minäkin olen varautunut siihen että viikot tippuu, on ollut pitkä ja epäsäännöllinen.. Ei kyllä silloin varhaisultrassa muuttanut, vaikka taisi pari päivää heittää..

Tuosta linea negrasta, juurikin katselin, että olisiko se jo voinut ruveta ilmestymään, jokin himmeä viivan alku tuossa minun alavatsalla näkyy =)
Kaikki tällaiset merkit ovat hyvinkin tervetulleita, auttaa pysymään positiivisissa ajatuksissa.. Kahden viikon päästä on sitten npultra, jo sitä kovasti odotellaan täällä, aika tuntuu taas pitkältä kun on vapaata töistä..

Ja sitten on pakko kysyä, kun se terkkari niin kovasti niistä ruokajutuista jutteli ja kaiken maailman kieltoja antoi, kalahan oli aika pitkälti kiellettyä, mutta entäpäs katkaravut ja muut äyriäiset? Katkaravut on mun herkkua ja kesällä maistuis katkarapusalaatti, toivottavasti niitä sais syödä hyvällä omallatunnolla. No mutta kiitos jos joku pian minulle vastaisi =)

Taidan siirtyä sohvalla töllöttään telkkua =)

pullanmuru rv 10+3
 
Eilen käytiin tosiaan siellä np-ultrassa ja on se aina niin ihana katella sieltä monitorista omaa pienta vauvaa. Niin selkeä kuva ja hyvin kasvanut vauva. Kaikki oli hyvin, ei niskaturvotusta, koko vastasi aikaa ja kaikki muukin (kallo/aivot,selkäranka,sydän yms) näytti normaalilta. Kaikki kädet ja jalat näkyi. Meiän pikku pömppis siellä vain nukkui, vaikka kuinka koitettii herätellä että saataisiin liikettäkin kunnolla näkyviin, piti mun pikkusen heilutella peppua ja tömähtää alustaa että pikkunen pikkusen heräis. Ultraajan tökkimiset ei herättänyt :) Leposyke oli 154.
Oli niin huippu mieli koko loppu illan ja vieläkin. Nyt voi huokaista jo ja alkaa nauttimaan tästä raskauden ihan kunnolla. Ja tosiaan uskoa että siellä se meiän pikkunen tosiaankin kasvaapi.
:heart:
Tervetuloa uusillekin mukaan! Totta kai mukaan mahtuu aina uusia :) Päivittelenkin tässä teidät tuonne etusivun listaan.
Joko kaikilla on juhannussuunnitelmat valmiina? Meillä rauhallisella menolla perheen kesken ja miehen sisko miehensä kera tulee grillaileen. Sitten mietin että jos ilmat sallii ois ihana tehdä pieni retki Hailuotoon tai vaikka ihan tuohon lähi rannalle, ku pojatkin voi jo paremmin:)

Saaru ja pömppis 12+4
 

Yhteistyössä