*Tammikuu2008* KESÄKUU

Ultrassa käyty. Viikkoja tuli 13+5 eli la on jo 30.12.07 vaavilla oli kaikki kunnossa ei ollut niska turvotusta pikkuinen reisi oli 1.7 cm pitkä(voi miten pieni)ja pituus taisi olla jotain 82mm jos en väärin ymmärtäny sydän toimi oikein hyvin ja kaikki elimet oli kunnossa ja paikoillaan, kaikki viisi sormea kummassakin kädessä ....Mä olen niin sanoinkuuvamattomassa olotilassa mua alkaa sattuu jo naamaan kun mä hymyilen vaan koko ajan :LOL:
Ja pahoitteluni kaikille kesken menneille :hug:
 
me ollaa vissii tuolla ircgalleriassa samassa yhteisössä kun luin sieltä juuri juttusi myö sja kävin sinun pikku pötkylän kuvaakin katsomasa... ja olihan siellä aivan inana masu kuvakin jo... :heart: :heart:

täällä on tylsyys... siksi vissii tää kone kiinnostaa ni kovasti... :LOL: väsymyski olis mut eipä viitsisi paljon unille enää ruveta et sa yöllä nukuttua sit... :/
 
Mä oon ollunna nettipimennnossa (omassa koneessa joku vika) mutta tässä koitin lukea kuulumisia ja päivittää tuota etusivua. Mutta jos joku jäi välistä niin laittaa muistutus viestiä vain! Korjataan tilanne :)
Pahoittelut emmiannikille ja empulle! Paljon voimia ja jaksamisia :hug:
Mutta paljon oli tullut ihania ultrakuulumisiakin!
Mulla tuntuu jo et on alkanu pikkusia supistuksia tuleen, aamulla kun herään ja tänäänkin kun päikkäreiltä heräsin masussa oli iso kova möykky, hassu! En muista että aikasemmin olisi tässä vaiheessa huomannut moista:) Mutta kai noi supistelut kuuluu asiaan kun ei kuitenkaa kipeää tee. Joku kirjoitti että saa huimauskohtauksia, mullaki väliin saattaa iskeä huimaus. Ei tässä oo montakaa päivää ku viimeksi ruokaa pojille laitoin niin huimas nii et piti keittiön laittialle istua. Loppu päivä oli sitten kans aika heikko olo. Mutta nyt ei oikeestaa muuta kuin väsyttää väsyttää ja väsyttää!
Mutta nyt ei auta ku jatkaa töitä, pitkä ilta vielä edessä ennen viikonlopun alkua..*huoh* Mutta muille teille hyvää viikonloppua (ootta varmaan jo päässyt siitä nauttimaan)

Nii ja Afu, joko doppleri on saapunut? Kuinka toimi? Saitko hyvin kuulumaan? Kumman muuten tilasit? Minä täällä uteliaana odotan dopplerikuulumisia:)

Saaru ja pömppis 14+0 (hurjaa:))
 
emmiannikki ison iso halaus sulle :hug:

JonnaP joo meillä on kestoilu vähän semmosta niin ja näin.. eli aina kotona käytetään kestoja mutta kodin ulkopuolella ja yöllä on normit...
mutta kyllä säästää paljon.

onsku ja PrincessOfAcco minä olen itse tehnyt kaikki vaipat,tai no minä leikkasin kankaat ja äitini ompeli.. mutta tälle tulevalle ajattelin alusta loppuun itse tehdä pikkuhilja kaikkia erilaisia mutta alussa ajattelin käyttää suurimmaksi osin vaan harsoja ja smmosia flaneli neliöitä mitä anttilasta saa ja muutaman sisävaipan tehdä myös eri kaavoilla.. :) mutta jos kiinostaa niin käyn ite keskustelemassa ja lukemassa kestovaippainfon sivuilla(siellä on siis tsi kenstovaipoista tietoa ja kaavoja) :) 11+5

niin ja joku kysy siis noista rintarepuista ja kantoliinoista talvella.. esikoinen syntyi 2005 syyskuussa ja alussa kun menin jonnekkin pidemmälle niin käytin kantoliinaa ja tykkäsin siitä tosi paljon siksi alku kuukausina käytin rattaita oikeestaan vaan kaupassa käydessä. nyt kun esikko on n.2v4kk kun tää pikku nasu syntyy niin ja en mitään kaksosten rattaita aijo ostaa,käytetään yhdistelmiä pojalla ja vauva kantoliinassa ensi kuukaudet,ja sit pitää miettii sitä seisomalautaa..(en vaan jotenki lämpee isoille kaksostenrattailla kun olis niin pienen ajan vaan)pitää jostain kantoliina sivuilta mennä kattoo jos joku myis semmosta lämpöpusia vauvalle kun on siinä liinassa.. baby björn(tai joku semmonen) niin sillä on niitä lämpöpusseija mutta niissä on jotkut klipsit mitäkä menee vain kyseisen merkin kantoreppuun..

mutta näin minä ajattelin sen jäljelläolevan talven selvitä.. kesällä kuitenkin esikoinen haluaa kävellä kun lähemmäks 3.

anteeksi jos selitän vaan kauheesti.. iski vaan kauhee puheripuli :) :) :)

 
Moi!

En nyt ehi muuta kirjoittamaan, muttapitää kommentoida tuohon kestovaippakysymykseen eli meillä on käytetty kestovaippoja lähes pelkästään ja on ollut meille tosi toimiva systeemi. Käytytään pelkkiä taskuvaippoja, imuna mm. harsot ja itse tekemät froteepyyheimut. Vaippoja tällä hetkellä 15 kai ja pestään noin kahden päivän välein 60 pyykin kanssa. Säilytytään ilmavassa korissa ilman liotuksia huuhtaisun jälkeen ja hajuhaitat lähes olemattomat eli suosittelen.

Nyt on soppa valmista, joten eikun syömään... tai ainakin yrittämään. ;)
 
Olen seuraillut ja käynyt lukemassa pinoa ihan alusta asti, mutta en ole uskaltanut mitään kirjoittaa, kun kaikista aikaisemmista pinoista missä olen ollut olen joutunut tippumaan pois :( Alkuun ajattelin että ilmoittaudun vasta np-ultran jälkeen, joka on maanantaina, mutta nyt tuntui vaan siltä että kirjoitan.
Taustasta sen verran että olemme miehen kanssa molemmat 23 ja esikoista odotamme enemmän kuin mitään muuta. Kolme km on jo ollut, joten sen takia tässä ei hirveästi ole osannut vielä iloita. Viikolla 8+3 pääsimme ylimääräiseen ultraan kättärille ja silloin kaikki oli hyvin ja pieni :heart: sykki, mutta sen jälkeen ei ole mitään varmistusta tullut. Onneksi ultra maanantaina heti aamulla niin ei tarvitse koko päivää odottaa ja toivottavasti en joudu itseäni saman tien täältä tiputtamaan pois.
Oireet on ollut hyvin vähäisiä, pientä etomista 6-8 viikoilla ja jotain pientä, mutta jos en testiä olisi tehnyt en tietäisi odottavani.

Pikkupeikko85 Olimme vähän aikaa yhdessä km jälkeen kuumeilevien pinossa ja ilolla olen täällä seurannut miten sinun odotuksesi on sujunut ja jännittänyt mitä ultrassa on näkynyt. Onneksi kaikki on mennyt hyvin, toivottavasti saisimme tammikuussa vihdoin omat pienet syliin :)

Olen todella pahoillani kaikkien tippuneiden puolesta, tiedän kuinka hirveältä tuntuu :hug:

Kättärille olisi tarkoitus mennä tammikuussa ja LA ultran mukaan 6.1.08.
Pippuri ja Ossi 12+5
 
ihanaa kun tuli tuttuja tännekin päin... :hug: mä otin kuule rohkeesti ja ajattelin heti melkee liittyä, samoin kerrottii melkein kaikille tärkeille ihmisille,et jos huonosti käy on sit kunnon tuki joukot.. nyt uskaltaa jo vähän hengähtääkin kun rupeaa tuo rv12+ lähestyy... ihanaa et sinullakin on kaikki menny hyvin tähän asti, mulla oli 4km ennen tätä, ni myös saanu toooodella hyvää seurantaa neuvolasta ja äitipolilta... nyt pidän sulle kyllä todella peukkuja et menee loppuu asti ja et sadaa kumpanenkin nyytit sykkyy tammikuussa... :) missäs päin suomea sinä muute vaikutat??

juu pikkuGreippi saitkin jo näköjää vastauksen tuolta... kertoilehan sinäkin sit siellä et tunnistetaa sut, ku mulla kans eri nicki sit siellä... mut jutuista sen kyllä huomaa kuka on kuka... =) voishan siellä huhuilla josko olis enempikin täältä samoja kirjoittelijoita.. ihmisestä tulee jotenkin todellisempi ku tietää miltä toine näyttä jne... =) oonko taas vähän pöhkö??

no mut nyt leffaa kattoo ja potslojottaa ukon viekkuu soffalle... illan jatkoja kaikille.... :wave: :hug:

peikko ja veikko...
 
Aluksi pahoittelut ja jaksamista emmiannikille ja emppu78:lle :hug:

Olin tänään ultrassa ja kaikki näytti hyvältä. Pienellä oli mittaa 6,8cm ja la pysyy 5.1. Veriseulankin tulokset olivat tulleet ja riskisuhde oli 1:1100 (kovasti tuo riski kasvaa, kun tätä ikää tulee...) eli negatiivinen. Nyt sitten odotellaan rakenneultraa ja vauvan ensiliikkeitä :) Kahdesta ekasta tunsin rv18 paikkeilla, joten niitä saa varmaan tälläkin kertaa vielä odotella. Ensi viikolla olisi ensimmäinen sokerirasitus.

Pahoinvointi meni jo ohi, mutta nyt viime aikoina on ollut kovasti etovaa oloa. Närästys on myös valtavaa. Ja vessassa saa juosta yölläkin :)

Tällaista tänne lyhykäisyydessään.

Jimena 12+6
 
tuli käytyä np:ssä ja kutsu kävi reilun viikon päästä uudestaan kun ei vastannutkaan viikkojaan... la siirtyi viikolla eteenpäin eli 22.1 ja mihinkä suuntaan sitten meneekään kun menen uudestaan. Pikkuinen vastasi viikkoja 10+2 eilen joten np-mittaakaan ei saatu, siksi siis ultraan. En ole kyllä yhtään huolissani siitä, koska joka tapauksessa tuli nähtyä että joku pikkuinen siellä on :heart: Vähän sellainen jännittynyt olo vielä on että kaikki menisi hyvin, ehkä parin viikon päästä alkaa jo helpottaa sellaiset tunteet... Tänään kerrottiin toisille isovanhemmille. Miehen veli oli kysellyt ennen juhannusta että olenko raskaana ;) onhan tuo pömppis jo aikamoinen, jos vertaa siihen pyykkilautaan mikä ennen oli...
 
Moikka jälleen,

Oli pakko vedellä matalaa edes vähän aikaa, kun tuli niin puheripuli toissa päivänä :whistle: hehe

PikkuGreippi; Meilläkin on tosiaan toukokuussa 2-vuotta täyttänyt poika ja olen niin samoilla linjoilla noista rattaista! Meillä poika on jo nyt reipas kävelijä että aika harvoin rattaissa enää istuu. Täällä kun voi halvalla taksilla ajella, niin ei ole stressiä sen suhteen jos jaksaminen loppuu kesken matkan. Mutta siis mekin aiotaan pärjätä sitten Suomessa ihan noilla olemassa olevilla rattailla ja hankitaan varmaan seisoma-alusta vaan. Olen ollut niin hirmutyytyväinen meidän rattaisiin (Hartan Skater x), etten voisi kuvitella lähteä liikkeelle jollakin isommalla vankkurilla, ja tosiaan aika on niin lyhyt, kun poika on n 2 v8 kk kun vauva syntyy. Lisäksi harrastamme lenkkeilyä, niin näissä rattaissa se onnistuu - toinen lapsi vaan jää sitten pois, mutta äkkiä aika menee ja esikoinen voi jo ehkä pyöräillä?

Kantorepuista: Ostettiin vasta tässä keväällä Ergo-reppu, jota on ihan pakko hehkuttaa! Meillä oli lainassa kantoliina pojan kanssa alussa, mutta se oli kyllä aika vähän käytössä, jotenkin ei tuntunut meille luonnolliselta ja poika viihtyi rattaissa, tai siis kopassa niin hyvin. Nyt kun tulee matkusteltu aika paljon ja rattaita ei niin kätsysti saa mukaan kentällä, niin ostetiin se Ergo, johon isompikin lapsi mahtuu (sillähän voi periaatteessa vanhustakin kantaa!). Siihen saa semmosen viltin, jolloin siitä saa vauvallekin kantosysteemin (ehkä huonosti selitetty, mutta niiden kotisivuilta näkee idean: http://www.ergobabycarriers.com/babycarriers/category/infant_insert/ )
Aiotaan siis käyttää tuota Ergoa heti vaan sitten kun tuntuu että sinne mukavasti sujahtaa. Se on kuitenkin mitä itse nähnyt niin pitkäikäsin kantosysteemi, ja todella ergonominen. Poikaa kun kantaa, ei todellakaan tunnu missään ja kädet vapaana - hän on siis selkäpuolella), eikä pääse karkaamaan ihmisvilinässä. Ja mikä kivointa nyt päästään hyvin koko perhe sademetsäänkin tallustelemaan, eli käy hyvin patikoinnissakin.

Jep -mutta nyt lähden kotiäidin luksuspäivää viettämään, poika on isänsä kanssa eläintarhassa ja minä lähden kaupungille nautiskelmaan kun saa kerrankin kierrellä kaikessa rauhassa.

B)
 
Kotidoppler tuli sitten torstaina =) . Hyvin ollaan saatu kuulumaan pikkuisen :heart: -äänet laitteella joka kerta. Noin 165-175x minuutissa sen pikkuinen sydän lyö. Joka kerta ollaan siis löydetty äänet, paikka kyllä on vaihdellut välillä aika paljonkin, taitaa olla aika vilkas kaveri ;) . Laite on muuten varsin hyvä, ainoa miinus on se että siinä on sellainen automaattinen hälytysääni jos :heart: -syke on yli/alle 120-160. Ja sitä en siis ole saanut kokonaan pois. Mies on aivan innoissaan laitteesta, ja on heti tulossa kuuntelemaan, jos vain kysyn että "kuunnellaanko taas :heart: -ääniä" =) . Tilasin sen kalliimman version (49?/kk), ja on kyllä ihan helppokäyttöinen.

pikkuGreippi kyseli kestovaipoista. Meillä ei todennäköisesti tulla niitä käyttämään. Saa nyt nähdä josko edes kokeillaan äitiyspakkauksen mukana tulevaa kestovaippaa.. Mutta tällä hetkellä siis tällaisen mietteet.

Afu ja mini 10+5 (pian alkaa 12.viikko :) )
 
sen hälytys äänen saa pois päältä kuten myös kaikki muutkin toiminnot siitä... olikohan niin et menet sillä menu nappulalla siihen sen kohdalle,siis missä on se symboli siitä hälytysäänestä ja sen kohdalla siinä siis painat siitä mistä ääntä säädetää niin miinusta ni paljon et se on pois... mulla meinaa omana tuo sama vekotin... välillä kyllä hiukan epäilen noita sykkeen näyttöjä tuossa, mut tulin siihen tuloksee et oma syke sekoittanee sitä laskentaa... :|

(.) täällä ollaa töissä... :'( voi jumatsuikka ku hajottaa kun koko viikon on saanu olla kotona muuten... ja iltaan asti aina 8pitäs jaksaa... :eek: olin jo valmiiks puolikuoleman partaalla ko tulin tänne.... mut näin siiiis täällä... viime yö mäni taas valvoessa aina 4asti ku ei uni tullu ku koira ja isäntä kuorsas kilpaa ja aamulla koira sit päätti ihanan aikasin tulla tökkii jalkapohjia et "nyt tahtooo ulos.... " että näin...

-peikko ja veikko 11+5-

ps. afu-82 meillä on tasan viikko eroa näköjää.. sulla näkjää myös vaihtuu viikot maanantaina sit...
 
Tuntuu että melekin kaikilla on maha jo näkyvissä. Minulla ei ole mahaa vielä ollenkaan eikä paniokaan ole noussut yhtään alkuperäisestä. Vauvalla kuitenkin kaikki hyvin ja lääkäri totesikin kohdun olevan aika syvällä lantiossa. Tuntuu vain hassulta kun muilla, jopa niillä joilla viikkoja on vähemmänkin kuin minulla, on jo selvästi masu näkyvissä. No kaipa se sieltä kohta ilmestyy.

Viia ja Ryyni 12+2
 
Pääsisinkö mukaan listoille. Hei vaan kaikille muille tammivauvaa odottaville =) . Itse siis odotan toista lastani, kolmas raskaus menossa. Poika löytyy aiemmin, on ihan kohta 3v vesseli. Joulukuussa sain keskenmenon rv 11+6, laskettu aika olisi ollut juhannuksena. Nyt taas odotusta ilmassa, rv tänään 11 ja ultran mukaan laskettu aika 20.1.2008. Yksityisellä kävimme asukkia katsomassa rv 9+3. Np-ultra on vasta reilun puolentoista viikon päästä. Kamalasti jännittää...
 
ompa kaikilla hyviä ultrauutisia juu ollut :)
innolla omaa ootan että kaikki nyt varmistuisi

sitä kun tosiaan monet sanoo että masu näkyy mutta hmm... omasta en tiä omasta takaa tota pömppöä on mutta nyt tuntuu että monet vaatteet purista.. en tiä oonko lihonnu (toivottavasti en) kun ei oo pahemmin tullu liikuttuun ja syöny millon mitäkin mut ei suoranaisesti karkkia ja kuitenkin vaan vähän päivisin mut sit jos laittaa jonkun mekon päälle niin näyttää ihan raskaus masulta ja sit jos vaan pikkuhousut jalassa masua tiirailee niin ei se siltä täysin löllö masulta näytä kun ei se masu ees silleen roiku housujen päällä vaan on mut ei se mikään kovakaan maha oo.. en tiä vaikee sanoo kun en oikeestikaan muista mimmoinen masu oli ennen raskautta siis malliltaan.. että onko sit niin että toisen raskauden aikana tulis nopeemmin esiin. ekassa raskuas vaatteita aloin vasta joskus rv24 jälkeen käyttää mut kaikki oli isoja kun pikku masu sillon vaan :)

taas tuli hölötettyä.. :) mutta josko huomenna tuo mies ja poika menis kävelylle nin pääsis taas pikku tulokkaalle söpöäkin söpömpiä kestoja ompelee :)
11+6
 
Täällä myös tammimamman alku, jos mukaan pääsee... Tuolta toiselta tammikuisten palstalta taitaa joitakin tuttuja täällä ollakin.
Pahoittelut teille, joiden toiveet eivät vielä toteutuneet. Voimia ja uskoa uuteen yritykseen.
Onnittelut hyviä ultrauutisia saaneille. Ihan koko pinoa en jaksanut läpi lukea, mutta monet olivat jo np-ultrassa käyneet. Me mieheni kanssa emme halunneet seulontoihin lähteä mukaan, stressaan ihan tarpeeksi muutenkin...

Eli vähän esittelyä; Keski-Suomessa asustelen avomiehen ja koiran kanssa. Ensimmäistä lastamme odotamme syntyväksi 6.1.08, jos kaikki hyvin menee. Harrastuksia ei talonrakennuksen ja koiran lisäksi paljon muita kerkeä olemaan eli hyötyliikunta lähinnä =) Rakennusurakka on onneksi jo loppusuoralla ja loppu kesästä toivottavasti päästään jo muuttamaan. Kummallakaan ei ole lapsia ennestään ja raskaaksi tulin ennen kuin kunnolla kerkesimme alkaa yrittämäänkään, joskin ikääkin ensisynnyttäjäksi on jo ihan kiitettävästi (36, mies 30) eli ihan tyytyväisiä olemme asioiden tilaan :p

Alkuraskaus ollut tosi helppo, ei pahoinvointia ja oksetuksia. Nukuttaa vain kauheasti ja syödä voisin seitsemän edestä... Vatsaa vähän juilii silloin tällöin, mutta ei mitään ylitsepääsemätöntä...

Siinäpä varmaan tärkeimmät! Hyvää viikonlopun jatkoa tammimammoille!

Pore&Papunen rv12+6
 
Tervetuloa uusille! =) Ja kiva kuulla positiivisista ultra-kokemuksista. Ei millään malttais odottaa...

pikkupeikko85 ja afu-82: Mulla vaihtuu myös viikot maanantaisin ja afun kanssa näyttää olevan sama laskettu aika. Minne olet menossa synnyttämään?

kestoilusta: Tarkoituksena olisi käyttää kestoja.

Joku puhui tuolla aiemmin huippauksesta. Muakin huippailee aina välillä, muttei onneks sen isommin. Pahoinvointia on edelleen, ei tosin enää kokopäiväistä. Pore71: Mullakin juilii massua välillä ilkeentuntusesti, mutta kaippa se on ihan normaalia...

Eilen sattui hassu tapaus. Yksi ystävä ilmoitti tekstarilla, että heille syntyy tammikuussa vauva. Olivat käyneet ultrassa ja kaikki ok. :D Kutkuttais kertoa hänelle, mutta ollaan miehen kanssa päätetty, että kerrotaan ystäville ja sukulaisille vasta ultran jälkeen. Molempien perheille ollaan jo tosin kerrottu, samoin kuin kahdelle lähimmälle ystävälle.

Semmoista tänään. Leppoisaa loppuviikonloppua! :)

evaellen rv10+5
 
Mulla kanssa niin ettei masu juurikaan näy. Tai ite huomaan sen eron kyllä ja tunnen vaatteiden kireyden, mutta kukaan ulkopuolinen ei vaatteet päällä huomaa mitään. Onhan toi paita paljon täydempi tissien alta kuin ennen mutta ei sitä kukaan ajattele vauvamasuksi tms... Ja nykyään turvotustakaan ei masulle tule syömisen jälkeen/iltaisin niin paljon.

Kiitos kaikille kestovaipoista kertoneille!

Ite just tässä mietin että kannattako tolle kakkoselle ottaa äitiyspakkausta kun esikon 2004 pakkaus meillä on... Toisaalta äp houkuttelee, mutta toisaalta monta juttua on joille ei enää oo tarvetta, ku on jo yhet... :/ Siellä olis se yks kestovaippakin mitä muuten en tiedä saanko aikaseksi hankkia :ashamed:

Kiitos kantoliinasta vastanneille myös!

Saa nähä ostanko vai ei... vähän toi talvi vaan arveluttaa... Esikko on vauvan syntyessä 2½v ja meillä on auto, joten en mäkään kaksostenrattaita, joko meidän vanhoja yhdistelmiä, tai sitten ostan uudet yhdistelmät ja tyttö saa kävellä. Nykyään ihan turhaan on kaupungillakin sateenvarjorattaat mukana kun ei kuiteskaan istu niissä.


Ja täällä varmaan Hb laskee kun on kauhee väsymys koko ajan ja sit nukun päivällä liikaa ja yöllä ei väsytä jne... :/
 
Nyt on siis eletty kriittisten aikojen yli,eli sen ensimmääisen raskauskolmanneksen...ihanaa kun voi nyt lopultakin huokaista helpotuksesta! oksentelutkin luppuivta tuossa rv 11+2 ja olo on muutenkin pikkihiljaa parempaan päin,luojan kiittos!

Eilen oli siis mun polttarit....Kaasoni mun haki mut siinä puoli kahdentoista aikaa aamulla.Ekaksi mentiin kauneushoitolaan jossa ensin tehtiin ihana kävihoito,seuraavaksi reilun tunnin mittainen Suklaa Kasvanaamio-hoito ihanine kuorintoineen ja niska-hartiaseudun hierontoineen :) oli kyllä niin ihanan rentouttavaa ettei mitään rajaa....

Seuraavaksi syömään ja sitten lähdettiin kauniin järven rannalle Konnevedelle :) siellä sitten käytiin saunassa ja syötiin hyvin.Kaaso tahtoi viedä mut soutelemaan järvelle ja oli se sen soutu aika mutkikasta touhua *nauraa* mut kivaa oli.
Hauskinta oli varmaan kun sain ajaa sellaisella kauko-ohjattavalla veneellä jonka taidokkaasti ajoin päin sorsaa (tässä tapauksessa muovinen sorsa) siitä se sitten kimposi ja lennähti ihan nurin koko paatti ja jäi järveen kellumaan :) jouduttiin sitten onkimaan se virvelillä pois kun oli sen verran kaukana rannasta :)

Tällaista täällä päin,ja hyvillä mielin jatketaan kohti 7.7 olevia häitä...enää 6 päivää ja nyt alkaa jo vähän jännittääkin....


 
Heippa oikein tosi pitkästä aikaa! Olen lukenut ja seurannut viestejänne kyllä koko ajan! Pahoittelut kaikille surun kohdanneille ja onnea muille odotukseen!
Tänne kuuluu ihan hyvää, ensimmäinen neuvola takana, toinen tulossa 12.7 ja np-ultra 19.7. La siirtyi alkuraskauden ultrassa roimasti eteenpäin, eli 12.1 onkin nyt näillä näkymin 25.1..
Oletteko muut kiinnittäneet huomiota että virtsanne olisi normaalia keltaisempaa? Kiinnitin tänään huomiota ja nyt se vaivaa hieman mieltäni että onko normaalia? Syön ainoastaan multitabsin raskausvitamiineja , johtuisiko niistä ?
kylläpä sitä aina löytää uusia murheita mietittäväksi onko kaikki hyvin :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja hipu:
Heippa oikein tosi pitkästä aikaa! Olen lukenut ja seurannut viestejänne kyllä koko ajan! Pahoittelut kaikille surun kohdanneille ja onnea muille odotukseen!
Tänne kuuluu ihan hyvää, ensimmäinen neuvola takana, toinen tulossa 12.7 ja np-ultra 19.7. La siirtyi alkuraskauden ultrassa roimasti eteenpäin, eli 12.1 onkin nyt näillä näkymin 25.1..
Oletteko muut kiinnittäneet huomiota että virtsanne olisi normaalia keltaisempaa? Kiinnitin tänään huomiota ja nyt se vaivaa hieman mieltäni että onko normaalia? Syön ainoastaan multitabsin raskausvitamiineja , johtuisiko niistä ?
kylläpä sitä aina löytää uusia murheita mietittäväksi onko kaikki hyvin :)


Heips, me ollaan siirrytty jo tonne Heinäkuun puolelle, jos sinne kirjoittelet. :)
 

Yhteistyössä